Chillipuolen DJ OIJJOIJ Evergreen klassikoita jep. VArsinaisella tanssilattialla viihtyi ehkä max.5min. Tähänmennessä ei oo supercoolis kertaakaan ite dancelattial ollu mitään hyvää.. Mut sentään nyt chilli yllärrti. anyway. Ihan mieleenkiintoinen ilta... Kiva sitä välil ihan vaan "hengata" ja katella muita ihmisii.
Väsynyt mutta onnellinen pilehile kiittää onneks sai nukkuu ja koht saa pitsaa
Aamulla potkin pari krapulaista töihin ja ite käänsin kylkee *iihhih*
Join ehkä liian nopee häppärisiideri ja sit jumahti kauhee känni ja väsymys. Onneks vesi pelasti ja pysty viel hetken tanssahdella.
Kiitooooosss!!!!!! Oli kyl niin mainiota meininkiä WCDJ:illä!!! Aah se Tao Tao ja Maija Mehiläinen oli niin parhaat!!! Fiilis nousi niin korkeelle! Muistot oi muistot... *huokailee* Ja olihan se kiva tanssahdella toisellakin puolella.
hemuz-:
Aamulla potkin pari krapulaista töihin ja ite käänsin kylkee
joo. olin kyl tosi murhaamisfiiliksillä aamulla kun te nyt saitte kuitenkin nukkua kumpikin pikkasen kauemmin kuin minä :D
hmmhmm.
kyl tää torstai kuuluis olla virallinen vapaa päivä ihan kaikille.
töissä tuli mentyä tosi hitaalla. mut onneks mulla ei ollut kiire yhtään mihinkään.
just nyt vielä ei ees väsytä.
Oli kyl huisin kiva ilta.. sillai.. suurinpiirtein.
kiittis tuun mä taas joku kerta! :D
toivottavasti tajuten että tunnin uinuiluilla ei hirveesti jaksa.
sts:
ps. sori suomisaundista ja notkeesta rotasta olin aikamoisen
Eiku just parast
Joo, oli kyl kivaa eilen, tosin. hmmh. lähettiin pois luullen et ois ollu viikonloppu, ja yödösät kulkenu. ja sittei kulkenukkaan, ja piti mennä taksilla. Onneks ihana taksikuski sammutti mittarin jossain vaiheessa, ja päästiin rauttikselta puotilaan 15eurolla, suoraan huoltiksen ovien eteen, ja eikun syömään.
maija mehiläinen!
tao tao
Mandalavandalz - kaunista tai sit soitit minervan -kaunista mut eni vei..
Aluksi piti olla selvinpäin...
niin no joo.. kerran sitä vain eletään,, niin paljon paskaa tapahtunu et viina alkoi maistuu yllättävän hyvälle ja paska fiilis unohtu edes hetkeksi. Kun Luka & cosmo laitto soimaan arminin- communications niin tsiisus taivas repes ja tää peikko päästi taas vähän surun kyyneleitä.. tuli niin paljon muistoja mieleen toi biisi on.. ei mitään.
Mut sitten lisää viinaa ja vähän lisää... huoh.
Illan parasta antia: ACTOS DEI tulee tekemään comebäkin.. mut siitä lisää myöhemmin.. missä hän soittaa jne jne.. mut actos dei.. huoh.
illan paskinta antia: mun seuraavan päivän kuolema krapula.
Kiitoksia rakkaat kun piristitte peikon iltaa.
erityis kiitos:
Ari *kiitoskiitos* &
skene juniori
jonne & jenni
esa &
Tommi & *kiitoskiitos*
Elias & &
ja kaikille muille
jos ens kerralla koittais muistaa koko illasta ees jotain.. nyt on filmi vähän pätkiny iltaani mut kiitos ja anteeksi
edit. tsiisus mikä hymiö-helvetti mun postaus... mut krapulassa kaikki on sallittua.