784 posts, 40 pages, 309,475 views
Zyklonius:
Kaksi ihmistä löytävät toisensa neonvalojen urbaanissa loisteessa, kännisen karaoken pauhatessa.
Nacu:
JOOJOO! mut tohon sun arvotukseen ei ainakaan multa löydy vastausta. Joten odottelen ja Fvitostelen tässä josko joku viisaampi eksyisi tänne ja päästäisi meidät jatkamaan peliä... (siis ihan kun mulla ois tylsää tai jotain...)
Ana:
---
Zyklonius:
Kaksi ihmistä löytävät toisensa neonvalojen urbaanissa loisteessa, kännisen karaoken pauhatessa.
Kekkasko kukaan tätä? Ilmiselvästi: Lost In Translation, tämän vuoden yliarvostetuimpia keskinkertaisuuksia.
Ana:
Nuori syöpäpotilas päättää repäistä viimeisen kerran, ja suuntaa matkansa Afrikkaan
Zyklonius:
---
Ana:
---
Zyklonius:
Kekkasko kukaan tätä? Ilmiselvästi: Lost In Translation, tämän vuoden yliarvostetuimpia keskinkertaisuuksia.
---
Kekkas jo aikoja sitten. Besides, son kaunis leffa niin visuaalisesti kuin myös emotionaalisesti. Sä oot vaan paatunut ja pahasti fiksoitunut väkivaltaviihteeseen.
Zyklonius:
---
Ana:
---
Nuori syöpäpotilas päättää repäistä viimeisen kerran, ja suuntaa matkansa Afrikkaan
---
Onx tää Menolippu Mombasaan?
Ana:
---
Vittuako sä mun fiksaatioista tiedät. Mun mielestä se oli armottoman tylsä ja tarpeettoman maalaileva. Mä arvostan hyvää tarinaa ja hyvää kerrontaa, imho tossa pelattiin kyyneltentihrustelumentaliteetilla ihan liika. Mä pidän erilaisista elokuvista, ja tosta en oikeasti ymmärtänyt mikä siitä tekee niin "MAHATAVAN"
Helsinkiläistynyt vallesmanni palaa takaisin maaseudulle laittamaan oman kylän pojat ruotuun.