Illusions Productions 1.1.2005 @ helsinki

146 posts, 8 pages, 15,327 views

faarao

#81 • • faarao DramaQueen
Oli ihan loistavat bileet!!!! *sydän*
Musa oli niiiiin*plur*
Sinza

#82 • • Sinza
Noh... Bileistä kului suurin osa pitkälle aamuun Rushin aiheuttaman vitutuksen jälkimainingeissa. Harmi sinänsä. Myös väsymys alkoi painaa ja musa oli tosi kovalla. Laser oli tosi hieno ja musiikki oli hyvää *jiihaa*! Oltiin jo melkein lähdössä pois, kun Orkidea alkoi soittaa ihan mieletöntä musiikkia, ja siellä sitten menikin monta tuntia bileitten loppuun saakka joraillessa! Ja alkoihan se suukin vihdoin kääntyä hymyyn ja hyvä fiilis vallata mielen *plur*! Ihan loistava pelastus mun uudelle vuodelle *iloinen*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Unik

#83 • • Unik
Kiitos ja anteeksi *hih*
UnityF

#84 • • UnityF joo just se
I *sydän* illut

huoh.. olin kyl niiiiiin liekeissä.. niin hyvää musaa et huh huh.. illut ei petä koskaan!
oli niin ihanaa vain tanssii ja tanssii.. ja vähän *känni* ja *känni*

Orkidea *pus* kiitos pianopimputuksesta *sydän*

OlliS & Homegrove *super**plur* no huh huh pojat!
Super8 & Tab.. *super**sydän* *pus* *kiitoskiitos*

kymiä väreitä tulee vain kun kirjoitan tätä koska en osaa kuvailla mun olotilaa. Persilleen menny joulu suruineen sain vähän balsamia haavoille täydellisen musiikin ansiosta. Kiitos kaikille.

kun sanat ei riitä: *sydän*
Homegrove

#85 • • Homegrove Further
Oli aika vitun siistii. Sillee.

Who you're gonna call?

GHOSTBUSTERS!

--
Forward thinking house music

inneah

#86 • • inneah ...Trust no one...

Homegrove:

Who you're gonna call?

GHOSTBUSTERS!

*muhaha* *iloinen**piis* jengi oli ihan tulessa :D

--
nahkalakanat

Sinza

#87 • • Sinza

LinsQ:
*muhaha* *iloinen**piis* jengi oli ihan tulessa :D

Jep, ihan helmee *plur*!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ElNiño

#89 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
*piis**pupu**piis*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

anthocyan

#90 • • anthocyan Kohti valoa...
*plur* Ihanaa oli! *sydän* Musa oli aivan upeeta. Etenkin Orkidea alhaalla sai musiikillaan mulle niin hyvän olon! *plur* Kiitos siitä! Ja kiitos myös ystäville ja tutuille ja soittajille. Mutta kaikista suurin kiitos kuuluu omalle mussulle! *hali* *pus* *pihkassa* *sydän* *plur* Rakastan sua!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

#91 • • UnityF joo just se

olliS:Aamukänni ja illuchilli! *piis* *plur*

parasta mitä voi olla :D

ja jeesusteippi ja rikkinäiset kuulokkeet *vink**nauru*
#93 • • *Mirri* Guest
Olipas ihku aloitus vuodelle. *plur* Molin ihan pähkinöinä niinku oli jalatki. *iloinen* Koko aamu oli yhtä ihkupotkureivarii... *ihkupotkureivail* Terkkuja kaikille ihan hirveest! Tasapuolisest... *sydän*
-Kerttu-

#94 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Olipas ihku aloitus vuodelle. *plur* Molin ihan pähkinöinä niinku oli jalatki. *iloinen* Koko aamu oli yhtä ihkupotkureivarii... *ihkupotkureivail* Terkkuja kaikille ihan hirveest! Tasapuolisest... *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#95 • • emppu Guest
Chrisdyan

#96 • • Chrisdyan
Mukavaahan täälläkin oli vaik välil toivoki et ois ollu vähä menevämpiäki soundeja. Mut kyllähän tuo chillaillessaki meni mainiosti ja se laseri oli niin *plur**pihkassa**plur**pihkassa* blaah sanoin kuvaamatonta...

--
Hikitomori

soulsaw

#97 • • soulsaw 1.0
Hyvä ja älykäs tunnelma oli tosi jees. *hymy* Niin myös laser ja ääni imo olivat kohdallaan *jiihaa*
Tech house soundi ja hyvä bileporukka pelastivat minun juhlimisen(Rush;in tapahtumien jälkeen). *plur*

Chillout tilat oli bonus, kiitän DJ:ta ja tapahtuman järjestäjiä. *kiitoskiitos*

--
_____

#98 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Jees, nyt alkaa taas olla elävien kirjoissa :)

Eka yllätys illussa oli ihmismäärä ... klo 06 jonoa oli varmaan 50m ja vielä klo 10 oven takana oli muutama ennakkoliputon. Suoraan sanottuna käsittämättömän loistavaa :)

Olli & Hannu oli jees, mut jos ihan rehellisiä ollaan niin myönnän, että odotin parempaa. Eniten olisi kaivannut ihan snadisti lisää nopeutta, mutta myöskin pidempiä henkilökohtaisia soittoaikoja. Toisaalta kyllä tämäkin kelpasi :) Super8 ja Tab oli sitten sitä taattua illukiksua, jalka nousi ja korokkeella piti pariin kertaan käydä ....

Tekniikasta tulee kyl ihan pieniä risuja. Pyöreä trussi oli illusta riippumattomista syistä pimeenä eikä värilaser ollut vihreän veroinen. Ääni oli myöskin viimevuosien malliin 2-pistemallia, mutta tollainen ihmismassa syö ääntä sen verran, että neljää pistettä jäin kaipaamaan. Toisaalta todella suuri plussa oli lavan voimakkaat macit, jotka toivat todella upean lisän valaistukseen: tanssilattialta katsottuna lava näytti valostandiltä :)

Mut se alakerta <3 <3 disko-länkytys-klassikkokimara sai hymyyn korviin asti ja mieleen muistuivat vuosituhannen alun illut. Henkilökohtaisesti toivon, että alakerta saadaan auki jatkossa ainakin vappuna ja uutenavuotena, sillä sen tuoma lisäarvo bileille on todella suuri.

Lopuksi vielä kiitos koko illusionscrewlle: nosturissa on nyt viisi käsittämättömän upeeta vuotta takana, toivottavasti edessä on huomattavasti enemmän <3

over and out, 31.12.2005 uudestaan
-Santtu-

#99 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
tooosi fantsuu. Kyl illut kruunas uudenvuoden juhlinnan.

ILLUT = *sydän*

pari miinusta..
Musa oli mun makuun vähän liian kovalla..ja en tietenkää ollu varautunut tulpilla *justjoo*
Aamu loppu mun osalta vähän liian aikaisin kun tuli ihan liian väsy,kauhee pääkipu. Harmitti.

Väsynyt mutta niiiiin onnellinen prinsessa.. *plur* ..ääni on poissa mut pysynpähän joskus vähän aikaa höpöttämättä.. *nauru*

Kiitos villelle, kun annoit särkylääkkeen.

Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille.
#100 • • ikj Guest
juu olipahan taas illut *plur*
oisi vissiin pitänyt saapua aikasemmin paikalle et oisi saanut kuulla sitä aamu-perseenkeinutus-progee, olin vähän pettynyt ku ollis & homegroove soitteli kiksuu =I mut nojoo. nää on nää uv illut! :)
alakerrassa oli hyvä meno & tuli paljon loistavii biisejä <3 sitä oisi mielellään kuunellut yläkerrassa!