Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 282,773 views

hiphei

Posts: 493

#361 • • hiphei
PuolukkaHunajaBanaani Smooth *slurps*
Jago

Posts: 4,039

#362 • • Jago un-trained monkee
Kimppa-asuminen. Oki viikkohan tätä on vasta takana, mutta aika hyvvin tuntuu menevän. Varsinkin kun ottaa huomioon, että meitä on 3 ja kämppä on yksiö.
Kyl mä silti jossain vaiheessa haluisin oman huoneen jostain, että sais omat tavarat jotenkin fiksummin pidettyä. Nyt ne on kaikki avoinaisen matkalaukun päällä mytyssä ja tavaroiden kaivaminen on aina tuskan takana *hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Morrowe

Posts: 865

#363 • • Edited Morrowe
Freeriding. Vapaalasku.

Oon laskenu laudalla yli 20v, ja freeriding on vaan ollu semmosta semihauskaa rinteen ulkopuolella pelleilyä.

Viikon Chamonixin reissu, ja tajusin pienen ikkunan kautta katsellen mistä siinä on kyse. Pakko päästä puuterille, perusrinteet on niin tylsää. Outo tunne, aina oon rakastanut lautailua mutta tää on aivan eri fiilis nyt. Pakottava Tarve Päästä Isoon Mäkeen. Pakko. Iso tunne.

Harkinnassa sondit ja piipperit.


Tähän väliin pieni mainos, ostakaa Henttosen kirja jos aihe kiinnostaa. http://www.vapaalasku.com/
(jos tämä kirja ei saa ens vuoden tiede-finlandiaa niin jury on lahjottu).

Tänään tippunu 10cm "putskuu". ;_; viikonloppuna pakko päästä jonnekin.
iso *sydän*

--
not really

akir0

Posts: 2,554

#364 • • akir0 idleRPG champion 2009
Anssi Kela - Levoton tyttö.
Sand3

Posts: 1,157

#366 • • Sand3 satuolento

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

offarihypetystä



Pakko komppaa. Oon aina ollut vastaan tätä lajimuotoa, mut nyt kyllä viime reissusta jäi niin hyvä maku suuhun,ettei mitään rajaa! Uskomatonta miten perusperttirinteet alkoivatkin tuntua tylsiltä!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,774

#367 • • Freja Sihteeri
Ne hemmetin imuroitavat säilytyspussit! Miten oon voinut elää ilman?? :D
Käytiin Biltemassa toissapäivänä, ja osui vahingossa silmään ne pussit. Totesin miehelle et voishan noita koklaa, kun meillä on esim paksuja peittoja kotona jotka vie kaapissa ison tilan, ja lisäksi talvivaatteissakin löytyy puffia kerrakseen.
Tänään sitten aloittelin kaappien siivousta, ja päätin alottaa noista peitoista. APUA, mulla oli pienessä hetkessä jo yks hyllyllinen vapaana koska ne ennen 2,5 hyllyä vieneet kamat veivät nyt vain 1,5 hyllyllistä. Oon hämilläni, Meillä taitaa sittenkin olla paljon tilaa kaapeissa jossain vaiheessa - nyt nimittäin ainoo huono puoli oli se, että niitä pusseja ostettiin vain 2 kpl ja kaapin perukoilta löysin äipältä meille jääneen yhden pienemmän pussin.

Need more, fast.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#368 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

Ne hemmetin imuroitavat säilytyspussit! Miten oon voinut elää ilman?? :D
Käytiin Biltemassa toissapäivänä, ja osui vahingossa silmään ne pussit. Totesin miehelle et voishan noita koklaa, kun meillä on esim paksuja peittoja kotona jotka vie kaapissa ison tilan, ja lisäksi talvivaatteissakin löytyy puffia kerrakseen.
Tänään sitten aloittelin kaappien siivousta, ja päätin alottaa noista peitoista. APUA, mulla oli pienessä hetkessä jo yks hyllyllinen vapaana koska ne ennen 2,5 hyllyä vieneet kamat veivät nyt vain 1,5 hyllyllistä. Oon hämilläni, Meillä taitaa sittenkin olla paljon tilaa kaapeissa jossain vaiheessa - nyt nimittäin ainoo huono puoli oli se, että niitä pusseja ostettiin vain 2 kpl ja kaapin perukoilta löysin äipältä meille jääneen yhden pienemmän pussin.

Need more, fast.


Voin allekirjottaa. Luulin humpuukiksi ja rahanhaaskaukseksi, ennenkun muutossa sain kaikki pehmeet tavarat olemattomaan tilaaan. Vielä kun teipittää päälle, ettei pääse muutamaan muotoaan vaikka ilmaa sisään pääsis ni oli tosi kätevää*hihu*

Ja oma. Retiisi. Lulin, että se on ihan kauheen makusta tai sellanen mielikuva on ollu entisistä syömingeistä, mutta nyt se maistuukin hyvältä*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#369 • • sapeli jokukukamikä?
Ida Red-omenat. *kuolaa* Näissä on kiva sitruksinen maku, olematta kuitenkaan happamia. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jokke L

Posts: 1,203

#370 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

Ida Red-omenat. *kuolaa* Näissä on kiva sitruksinen maku, olematta kuitenkaan happamia. *hymy*



Puolasta nuo muistaakseni.. Royal Gala on IMO paras. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

hiphei

Posts: 493

#371 • • hiphei
VehnäOlut*slurps*
Löyty kaveri karpalolonkerolle kesäksi! :)
Hendryk

Posts: 510

#372 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Partageeli.

Tuotekehittelyssä on tapahtunut jotain mullistavaa sitten viime kokeilun erinäisiä vuosia sitten, jolloin "maailmanmerkin" partageeli vaahtosi yhtä villisti kuin lattiavaha ja ajelutulos oli sen mukainen. Nyt riittää pieni turtsaus kämmenelle ja hetken vatkutus leukaperiin, niin naama on kuin joulupukilla, ja sänki lähtee liukumalla.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

oooo

Posts: 1,249

#373 • • oooo
Polar-juusto 5%. Yllätyin, sehän on aika jees.