Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 290,477 views

Freja

#241 • • Freja Sihteeri
Luomukananmuna verrattuna tavalliseen! Mä en oikeesti tajunnu että niissä vois olla näin paljon makueroa. Herranjestas. En kyl enää ikinä osta luomuttomia munia, mä rakastuin nyt luomukananmunaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aada

#242 • • aada
manga ja britney spearsin musa
tomii

#243 • • tomii kallion herttua

edelleen tauolla, 28.10.2007 14:49:
"Jenkkiläinen sotaviihde, njääh!"
Näin ajattelin vielä pari päivää
sitten. Olin ennakkoluuloinen sika,
kunnes jouduin myöntämään:

BAND OF BROTHERS ei ole ollenkaan
huono.

Katsottiin se viime yönä putkeen,
koko kymmenen tunnin hötäkkä.

Suolia ja hienoa joukkuehenkeä,
voiko valvotulta yöltä enempää
toivoa?

On kyl taattua HBO-laatua, joskin tossa kyl hienoisesti häiritsi se törkee hehkutus nitä sotamiehiä kohtaan. Ei siinä, etteivätkö olisi olleet kovia jätkiä, mut siinä kohdin paistoi just se jenkkipatriotismi pahasti läpi. Mut muuten kyl tosi hyvä paketti. Pidin helvetisti, kun tuli aikoinaan telkusta. Pitäis joskus tsiigaa uusiksi.

--
reivaan kunnes kuolen

remotion

#244 • • remotion nostatus guru

Freja, 10.2.2008 20:35:
Luomukananmuna verrattuna tavalliseen! Mä en oikeesti tajunnu että niissä vois olla näin paljon makueroa. Herranjestas. En kyl enää ikinä osta luomuttomia munia, mä rakastuin nyt luomukananmunaan.

u r what u eat :) soveltuu kanosiin ja kanosenmunuihinkin...
Freja

#245 • • Freja Sihteeri
Oliivit.
Libanonilainen ruoka.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Vendela

#246 • • Vendela e-ra2co
x Fear and Loathing in Las Vegas - leffa.
Piti oikein kaksi kertaa katsoa, ennenkuin tajusin kyseisen rainan olevan komedia! *ding*

x Monet biisit
mukaanlukien ne, joista ei kehtaisi edes myöntää tykkäävänsä. Esimerkkinä Boney M. - One way ticket to the blues. Psykeäkään en ole "tajunnut" vielä teini-iässä.

x Monet ruoat,
en oo kyl ikinä ollu mikään kranttu kuten kropasta saattaa pientä osviittaa saada *sydän* Esimerkiksi: oliivit, sinihomejuusto, maapähkinävoi, chicken wingssit ... (Itseasiassa ei taida olla enää yhtään ruoka-ainetta, jota voisin sanoa inhoavani)

x Hienhaju.
Meidät on vaan kasvatettu vihaamaan eri eritteiden tuoksuja. Mutta kuten tutkimukset ovat osoittaneet, tietyt hienhajut vetävät tiettyjä tyyppejä puoleensa. Kyl vain!

x Hipit.
Taisin vielä 16-vuotiaana junttikörttiläisenä kavereiden kesken kutsua erästä hipinretaletta kypsästi "muslimiksi", koska hän oli usein kietonut huivin takkujensa ympärille.
/ Tähän lukeutuu myös "päämäärätön elämä". Nyt kun olen melkein 2 vuotta asunut kaukana porukoista ja ruvennut ajattelemaan omilla avoillani, olen tajunnut, että todellakaan ei ole pakko pitää elämän tarkoituksena mitään "minusta tulee tohtori, rikas, ja perustan perheen" - shittiä. Ennen olisin pitänyt nykyistä ajattelutapaani ehkä "idioottimaisena", olinhan silloin niin aivopesty.

x Aamut
Onko sitten teini-ikä ohi vai mitä kun ei enää jaksa nukkua, mutta yleensä herään aina sikavirkeenä ja vapaapäivinäkin tekee mieli herätä aikaisin. Aamut ovat melkein ihanempia kuin illat, siksi teenkin mielelläni iltavuoroja *lmao*

x Käveleminen
Kai mä oon vaan joskus ollu nii pulska pentu, että se ei oo ollut kovin miellyttävää.

x =) - hymiö.

x Facebook

x Äitini.
Oon vaan nuorempana pitänyt sitä niin jollain tavalla härönä. Mua hävetti nuorempana kulkee sen seurassa, kun se jäi höpötteleen ja kikatteleen kaikkien random-tyyppien kanssa kauppareissuilla. Muutenkin ärsytti, kun se teki kaikkea hetken mielijohteesta puolihuolimattomasti. Tulin kerran koulusta kotiin, niin katon, että mitäs vittua meidän yläkerta on vaaleensininen. Se oli hutkinu sillä maalilla jopa suihkun seinät. Ei menny ku viikko niin se huomas, että oho ei ollu se kosteutta kestävää maalia. Just tällästä perussettiä! Sit se saatto mennä kirkkoon kirkkaanpunaisissa vaatteissa ihan vaan härnätäkseen "körttiläisiä eteläpohjalaisia". Nykyään oon kyl huomannu olevani hyvin pitkälti samanlainen ku äitini, vaikka en olisi sitä sillon millään voinut enkä halunnut uskoa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

#247 • • Edited REivaaja Guest

sativa, 5.5.2008 21:30:
Piti oikein kaksi kertaa katsoa, ennenkuin tajusin kyseisen rainan olevan komedia! *ding*

Se on tositapahtumiin perustuva romanttinen draama. Etkö muka huomaa yhteyksiä Brokeback mountainiin? Sen huumori on epätarkoituksen mukaista ja toisen psykoottiselle käytökselle on julmaaa nauraa. Jos elokuva olisi tehty heroiinista, olisi sen nimi ollut Unelmien sielunmessu. Tämä tilanne tosin korjaantui muutama vuosi elokuvan julkaisun jälkeen, kun huomattiin ihmisten nauravan huumeiden väärinkäytölle. Deppin piti näytellä myös tässä uusinta-filmaatiossa, mutta hänen uskottavuutensa oli kärsinyt hieman Dali ja suklaatehdas flopin jäljiltä, joten paikalle kutsuttiin mahdollisimman sinisilmäinen poika. Tämä urpo ristiinnaulitsi itsensä jotta kaikki maailman vähä-älyiset pissaliisat voisivat itkeä paikallisen edessä urealle haiseville hylkiöille, jotka yhteiskunta on unohtanut.
Kiitos nätin naisnäyttelijän jaksoin katsoa tekeleen still-nappulaa mas.. manipuloiden vessapaperirullaan turvautuen.
crissy

#248 • • crissy

aada, 10.2.2008 20:58:
britney spearsin musa

joo se sen uus levy on kyl aikasta hyvä *poks* muuten en voi sietää koko eukkoo mut töissä jouduin pakon edestä kuuntelemaan sitä ja ei se olu yhtään huono..

ja sit sellanen musiikki mitä kaikki teinit kuuntelee nii alkaa vahingos uppoomaan muhun *pökr*

esim. M pokora feat. timbaland- Dangerous on loistava!! *hävetys*
Vendela

#249 • • Vendela e-ra2co

REivaaja, 5.5.2008 22:06:
---

---

Se on tositapahtumiin perustuva romanttinen draama. Etkö muka huomaa yhteyksiä Brokeback mountainiin? Sen huumori on epätarkoituksen mukaista ja toisen psykoottiselle käytökselle on julmaaa nauraa. KLIPS

En oo nähny Brokeback Mountainia, mutta todella mielenkiintoinen tieto toi epätarkoituksenmukaisuus! Mielestäni leffa oli hauska muutamassa kohdassa, mutta juurikin se yleisviba mikä jäi, oli tuskaisuus!, kun eläytyy Deppin rooliin. Mulla ois kyllä psyyke pettänyt kyseisellä reissulla.

--

#250 • • gnomex Guest

tomii, 10.2.2008 21:10:
On kyl taattua HBO-laatua, joskin tossa kyl hienoisesti häiritsi se törkee hehkutus nitä sotamiehiä kohtaan. Ei siinä, etteivätkö olisi olleet kovia jätkiä, mut siinä kohdin paistoi just se jenkkipatriotismi pahasti läpi. Mut muuten kyl tosi hyvä paketti. Pidin helvetisti, kun tuli aikoinaan telkusta. Pitäis joskus tsiigaa uusiksi.

Does a wild bear crap in the woods?
#251 • • Edited REivaaja Guest

sativa, 5.5.2008 22:33:
En oo nähny Brokeback Mountainia, mutta todella mielenkiintoinen tieto toi epätarkoituksenmukaisuus! Mielestäni leffa oli hauska muutamassa kohdassa, mutta juurikin se yleisviba mikä jäi, oli tuskaisuus!, kun eläytyy Deppin rooliin. Mulla ois kyllä psyyke pettänyt kyseisellä reissulla.

Joudun yhtymään sinuun. Mieluiten tietenkin oraalisella(platonisella) tasolla jottei kukaan pety.(nii hirveesti)
Mulla itseasiassa psyyke petti pahemman kerran toisella katsontakerralla ja hoitaja piti sitä lääkitykseni sivuvaikutuksena. Onneksi elokuvan kohtaus oli lyhyt ja vältyin sillä kertaa lepositeiltä. Se on perseestä kun kahlitaan alastomana naaraspuolisten hoitsujen kanssa kahdestaan. Onneksi sentään saa piikillä rauhottavia, niin jää murtuu kuin itsestään ja osaa ajatella heitä muinakin kuin vain objekteina joiden päälle voi heittää lokaa. Ehkä noloimpia juttuja ikinä ja kuuluisikin varmaan jonnekkin muualle, tai ei minnekkään, mutta minkäs teet? Ei annettu vaihtoehtoja silloin.
No hirveempää se olisi ollut jonkun karvasen gorillan kanssa...
Vendela

#252 • • Vendela e-ra2co

REivaaja, 5.5.2008 22:41:
---

---
Joudun yhtymään sinuun. Mieluiten tietenkin oraalisella tasolla jotta ei kukaan pety.
Mulla itseasiassa psyyke petti pahemman kerran toisella katsontakerralla ja hoitaja piti sitä lääkitykseni sivuvaikutuksena. Onneksi kohtaus oli lyhyt ja vältyin sillä kertaa lepositeistä. Se on perseestä kun kahlitaan alastomana naaraspuolisten hoitsujen kanssa kahdestaan. Onneksi sentään saa piikillä rauhottavia niin jää murtuu kuin itsestään ja osaa ajatella heitä muinakin kuin vain objekteina joiden päälle voi heittää lokaa. Ehkä noloimpia juttuja ikinä ja kuuluisikin varmaan jonnekkin muualle tai ei minnekkään, mutta minkäs teet? Ei annettu vaihtoehtoja silloin.

No voi vinetto *hihu* Kyl ny huumorinkukat taas kukkivat! *hih*

--

#253 • • Edited REivaaja Guest

sativa, 5.5.2008 22:46:
---
REivaaja, 5.5.2008 22:41:
---

---
Joudun yhtymään sinuun. Mieluiten tietenkin oraalisella tasolla jotta ei kukaan pety.
Mulla itseasiassa psyyke petti pahemman kerran toisella katsontakerralla ja hoitaja piti sitä lääkitykseni sivuvaikutuksena. Onneksi kohtaus oli lyhyt ja vältyin sillä kertaa lepositeistä. Se on perseestä kun kahlitaan alastomana naaraspuolisten hoitsujen kanssa kahdestaan. Onneksi sentään saa piikillä rauhottavia niin jää murtuu kuin itsestään ja osaa ajatella heitä muinakin kuin vain objekteina joiden päälle voi heittää lokaa. Ehkä noloimpia juttuja ikinä ja kuuluisikin varmaan jonnekkin muualle tai ei minnekkään, mutta minkäs teet? Ei annettu vaihtoehtoja silloin.

---

No voi vinetto *hihu* Kyl ny huumorinkukat taas kukkivat! *hih*

No jälkikäteen se kieltämättä kyllä vaan naurattaa. Mutta jos joutuisit tilanteeseen jossa peniksesi toimittaisi parhaimmillaankin naulakon virkaa, ymmärtäisit kolauksen jonka egoni koki.
''-No voihan vittu! Onx ideoita?''
Takyon

#254 • • Takyon Möwkö
Näkkileipä *hihu*

Oon tosin melkein aina kyl tykänny näkkäristä mut siihen on vaan sit kyllästyny ja aina vuosia taukoa, tälläkertaa n. 6 vuotta *nauru* Eli intissä tuli syötyä näkkäreitä niin jumalattoman paljon ettei voinu vähempää kiinnostaa enää sen jälkeen :D Ja tietty kaikki mahdolliset yhdistelmät tuli kokeiltua. Perus margariinia, nötköttiä, kilosuklaata, hyytelöä tai kenkälankkia..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

psymax

#255 • • psymax
kristal weizen olut..! kesän ykköne...! en edes muistanu talven jälkeen et se on näin hyvää...
Siren

#256 • • Siren Seinäruusu
Kanaa caesar-kastiikkeessa ja PURKISSA! en ois todellakaan uskonu että pystyisin syömään tota saatika et söisin sitä mielelläni.. Saas nähä tuleeko niitä meille myyntiin...

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Mar6

#257 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Juissi RedEnergy *joo*

--
-Where there is house there is a home-

Nasutin

#258 • • Nasutin

x Äitini.
Oon vaan nuorempana pitänyt sitä niin jollain tavalla härönä. Mua hävetti nuorempana kulkee sen seurassa, kun se jäi höpötteleen ja kikatteleen kaikkien random-tyyppien kanssa kauppareissuilla. Muutenkin ärsytti, kun se teki kaikkea hetken mielijohteesta puolihuolimattomasti. Tulin kerran koulusta kotiin, niin katon, että mitäs vittua meidän yläkerta on vaaleensininen. Se oli hutkinu sillä maalilla jopa suihkun seinät. Ei menny ku viikko niin se huomas, että oho ei ollu se kosteutta kestävää maalia. Just tällästä perussettiä! Sit se saatto mennä kirkkoon kirkkaanpunaisissa vaatteissa ihan vaan härnätäkseen "körttiläisiä eteläpohjalaisia". Nykyään oon kyl huomannu olevani hyvin pitkälti samanlainen ku äitini, vaikka en olisi sitä sillon millään voinut enkä halunnut uskoa.

Tää on mun poikani tulevaisuus! *nauru*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Sallakat

#259 • • Sallakat jungle, baby !
biisi: arctic monkeys - i bet you look good on the dance floor.

toimii jotenkin hiomattomuudessaan tosi hyvin! ottaen siis huomioon etten ole mitenkään tietoinen tai kuluttanut nykyaikaista "rokkia" vuosikausiin.
ezzy

#260 • • ezzy Droid-pappa
Kopparbergin alkoholittomat sidut :) omppu on niin kivan raikkaan makuinen, päärynä pikkasen liian makee jo, mut menee alas. Virkistävää duunihörpittävää.