373 posts, 19 pages, 290,478 views
edelleen tauolla, 28.10.2007 14:49:
"Jenkkiläinen sotaviihde, njääh!"
Näin ajattelin vielä pari päivää
sitten. Olin ennakkoluuloinen sika,
kunnes jouduin myöntämään:
BAND OF BROTHERS ei ole ollenkaan
huono.
Katsottiin se viime yönä putkeen,
koko kymmenen tunnin hötäkkä.
Suolia ja hienoa joukkuehenkeä,
voiko valvotulta yöltä enempää
toivoa?
Freja, 10.2.2008 20:35:
Luomukananmuna verrattuna tavalliseen! Mä en oikeesti tajunnu että niissä vois olla näin paljon makueroa. Herranjestas. En kyl enää ikinä osta luomuttomia munia, mä rakastuin nyt luomukananmunaan.
sativa, 5.5.2008 21:30:
x Fear and Loathing in Las Vegas - leffa.
Piti oikein kaksi kertaa katsoa, ennenkuin tajusin kyseisen rainan olevan komedia!
aada, 10.2.2008 20:58:
britney spearsin musa
REivaaja, 5.5.2008 22:06:
---
x Fear and Loathing in Las Vegas - leffa.
Piti oikein kaksi kertaa katsoa, ennenkuin tajusin kyseisen rainan olevan komedia!
---
Se on tositapahtumiin perustuva romanttinen draama. Etkö muka huomaa yhteyksiä Brokeback mountainiin? Sen huumori on epätarkoituksen mukaista ja toisen psykoottiselle käytökselle on julmaaa nauraa. KLIPS
tomii, 10.2.2008 21:10:
On kyl taattua HBO-laatua, joskin tossa kyl hienoisesti häiritsi se törkee hehkutus nitä sotamiehiä kohtaan. Ei siinä, etteivätkö olisi olleet kovia jätkiä, mut siinä kohdin paistoi just se jenkkipatriotismi pahasti läpi. Mut muuten kyl tosi hyvä paketti. Pidin helvetisti, kun tuli aikoinaan telkusta. Pitäis joskus tsiigaa uusiksi.
Joudun yhtymään sinuun. Mieluiten tietenkin oraalisella(platonisella) tasolla jottei kukaan pety.(nii hirveesti)sativa, 5.5.2008 22:33:
En oo nähny Brokeback Mountainia, mutta todella mielenkiintoinen tieto toi epätarkoituksenmukaisuus! Mielestäni leffa oli hauska muutamassa kohdassa, mutta juurikin se yleisviba mikä jäi, oli tuskaisuus!, kun eläytyy Deppin rooliin. Mulla ois kyllä psyyke pettänyt kyseisellä reissulla.
REivaaja, 5.5.2008 22:41:
---
sativa, 5.5.2008 22:33:
En oo nähny Brokeback Mountainia, mutta todella mielenkiintoinen tieto toi epätarkoituksenmukaisuus! Mielestäni leffa oli hauska muutamassa kohdassa, mutta juurikin se yleisviba mikä jäi, oli tuskaisuus!, kun eläytyy Deppin rooliin. Mulla ois kyllä psyyke pettänyt kyseisellä reissulla.
---
Joudun yhtymään sinuun. Mieluiten tietenkin oraalisella tasolla jotta ei kukaan pety.
Mulla itseasiassa psyyke petti pahemman kerran toisella katsontakerralla ja hoitaja piti sitä lääkitykseni sivuvaikutuksena. Onneksi kohtaus oli lyhyt ja vältyin sillä kertaa lepositeistä. Se on perseestä kun kahlitaan alastomana naaraspuolisten hoitsujen kanssa kahdestaan. Onneksi sentään saa piikillä rauhottavia niin jää murtuu kuin itsestään ja osaa ajatella heitä muinakin kuin vain objekteina joiden päälle voi heittää lokaa. Ehkä noloimpia juttuja ikinä ja kuuluisikin varmaan jonnekkin muualle tai ei minnekkään, mutta minkäs teet? Ei annettu vaihtoehtoja silloin.
No hirveempää se olisi ollut jonkun karvasen gorillan kanssa...
No jälkikäteen se kieltämättä kyllä vaan naurattaa. Mutta jos joutuisit tilanteeseen jossa peniksesi toimittaisi parhaimmillaankin naulakon virkaa, ymmärtäisit kolauksen jonka egoni koki.sativa, 5.5.2008 22:46:
---
REivaaja, 5.5.2008 22:41:
---
sativa, 5.5.2008 22:33:
---
Joudun yhtymään sinuun. Mieluiten tietenkin oraalisella tasolla jotta ei kukaan pety.
Mulla itseasiassa psyyke petti pahemman kerran toisella katsontakerralla ja hoitaja piti sitä lääkitykseni sivuvaikutuksena. Onneksi kohtaus oli lyhyt ja vältyin sillä kertaa lepositeistä. Se on perseestä kun kahlitaan alastomana naaraspuolisten hoitsujen kanssa kahdestaan. Onneksi sentään saa piikillä rauhottavia niin jää murtuu kuin itsestään ja osaa ajatella heitä muinakin kuin vain objekteina joiden päälle voi heittää lokaa. Ehkä noloimpia juttuja ikinä ja kuuluisikin varmaan jonnekkin muualle tai ei minnekkään, mutta minkäs teet? Ei annettu vaihtoehtoja silloin.
No hirveempää se olisi ollut jonkun karvasen gorillan kanssa...
---
No voi vinetto Kyl ny huumorinkukat taas kukkivat!
x Äitini.
Oon vaan nuorempana pitänyt sitä niin jollain tavalla härönä. Mua hävetti nuorempana kulkee sen seurassa, kun se jäi höpötteleen ja kikatteleen kaikkien random-tyyppien kanssa kauppareissuilla. Muutenkin ärsytti, kun se teki kaikkea hetken mielijohteesta puolihuolimattomasti. Tulin kerran koulusta kotiin, niin katon, että mitäs vittua meidän yläkerta on vaaleensininen. Se oli hutkinu sillä maalilla jopa suihkun seinät. Ei menny ku viikko niin se huomas, että oho ei ollu se kosteutta kestävää maalia. Just tällästä perussettiä! Sit se saatto mennä kirkkoon kirkkaanpunaisissa vaatteissa ihan vaan härnätäkseen "körttiläisiä eteläpohjalaisia". Nykyään oon kyl huomannu olevani hyvin pitkälti samanlainen ku äitini, vaikka en olisi sitä sillon millään voinut enkä halunnut uskoa.