Club Alternative 4.12.2004 @ Helsinki

24 posts, 2 pages, 3,390 views

ClubAlternative

Posts: 92

#1 • • Edited ClubAlternative Premi UG
logo_teksti.gif

Tervetuloa alluihin psykeilemään... Tällä kertaa meillä on ilo esittää alkuun Kirsu & Hookah ja heidän jälkeen Tim Duster astuu puikkoihin ja lopuksi puistokemisti vie viimeisetkin luullot pois. Tästä tulee ihanan hassu ilta.. ^____^


22.00-00.00 Kirsu & Hookah (Entropy)
00.00-01.30 Tim Duster (Elixir)
01.30-03.30 Puistokemisti (Pulsar)


sisäänpääsy 5 sisältäen narikan.
UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
Huomenna... psykeilyä... *plur* *jiihaa*
Ihanaa pitkästä aikaa pääsee fiilistelee psyken tahtii oikeen kunnolla... *sydän*


special juttuna niin jotta saadaan vähän paremmin tunnelmaa niin luvassa on UV:ta ja ihania psykekankaitakin.. *joo*
joten kaikki vaan uv meikit ja kuteet päälle ja tulkaa loistamaan *joo* *hih*




*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
florx

Posts: 532

#6 • • florx
Olix tual Premis joku häppäri? Jos psyke uppois paremmin :)
UnityF

Posts: 15,721

#7 • • UnityF joo just se
*jiihaa* TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se

paanos:
Olix tual Premis joku häppäri? Jos psyke uppois paremmin :)



onhan siel.. Mut täytyy tunnustaa et en muista hintoja kun juon niin harvoin alluissa.. *blush*
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se

mayah:
*jiihaa* Joutuu ehkä psykeilee ja haleilee mariaa tänään!




*pus* & *hali* illalla nähään varmasti.. *jiihaa*
Mut ny mä lähen jo kiitää kohti premiä... *hih*
Pumis

Posts: 816

#10 • • Pumis Kike / Fab4
Voi vi**u mikä meno *jiihaa* Meeelikeeeiiit ! Eka kerta Alternativeissa ja kyllä tuun uudestaan :) tosi hyvä meno ja premi on muuttunut, tosin poket oli välil vähän outoja (osa) mut muuuten tää poju tykkäs :)
sts

Posts: 7,969

#11 • • sts Sama pyynti aitta!
Kiitos oli kivaa *sydän*

Duster ja ari tykitti ihan mega hyvää kiitos *kiitoskiitos*
Kinli

Posts: 782

#12 • • Kinli
Jees, hyvin oli porukkaa eksynyt paikalle! *hymy*

Musa oli heti alusta asti hyvinkin menevää. Ari pistikin loppuun oikein kunnon mäiskettä. Paljon uusia / vanhoja tuttuja tuli tavattua ja fiilis oli kohdallaan. uv valot ja hienot kankaatkin piristi vanhaa ilmettä.


Allut kiittää taas kerran loistavaa yleisöä! *kiitoskiitos*
Zyklonius

Posts: 1,629

#13 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Jumaliste, olihan kekkerit. Alkaa jo todenteolla tykästymään Premin alakertaan, sopiva keitos intiimiä tunnelmaa ja yltiöpäistä plurahtelua.

Juu, tosiaan, Puistis pisti kyllä tyrät rytkymään. Mikäköhän selittämätön voima on aikoinaan ottanut vallan allekirjoittaneesta, kun aina olen elänyt siinä uskossa että Ari soittelee jonkinlaista löysää ja lässyä progehtavaa psykeä? Pah, saatanallista vyörytystä ja hyökyaaltoa sieltä tuli armottomana vyörynä. Ai että Ari. kosin sua vielä jonain päivänä. *sydän*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

kahlis

Posts: 13

#14 • • kahlis Team spoon - Team Kukkunäätä ;)

Puistokemisti:
Jei, oli aika mahtavaa, pääs tosiaan pitkästä aikaa tykittämään oikein huolella.
Vähän harmitti ettei saanu uutta levytilausta ajoissa joten joutu turvautumaan vähän "vanhempaan" ja käytetympään saundiin.

[Mainos]
No saundi on matkalla ja uusia herkkuja pääsee kuuntelemaan 22.12 Supercoolissa suosittelen kaikille lämpimästi*hihu*

Vanhempaa saundia pääsee kuuntelemaan jo aiemmin, Pulsar -aamuissa
[/Mainos]



Illan hymiöt:

-Jäbähän soittaa ihan kunnon rokkia*hymy*

-Ehdottomasti illan paras setti*blush*

-SOITA PROTEUSTA!!!!*iloinen*
(Bpm sillä hetkellä 165, eiks se oo jo aika proteusta*täh*)

-Ihan tajutonta settiä, mikä teidän bändin nimi on?*nauru*
(Illan viimeinen kommentti joltain random tavikselta joka oli sattunut eksymään väärään paikkaa, juuri oikeaan aikaan.)


*hali* Kaikille ihanille ihmisille jotka tulitte.

*piis*



---
Zyklonius:
Ai että Ari. kosin sua vielä jonain päivänä. *sydän*

---


Pidän huolen siitä että pidät tämän lupauksen*uros*



Toi "SOITA PROTEUSTA" huuto alko vähän hymyilyttään ääneen kyllä *nauru* Ne pipopäät oli mun suosikkeja kans.

Tultiin niin myöhään ettei oikeestaan ehditty kuuntelemaan kuin puistokemistin setti, joka oli erittäin hyvä!! Kiitos siitä, jakso läskikin tampata koko setin.
Viimeksi tullut ko. paikassa vierailtua n.6v sitten ja sillon alakerrassa soi Eppu Normaali ja tannsilattian paikalla oli bilis-pöytä. Erittäin posiitivinen muutos!!!! Me like.

Ainoa asia joka jöi harmittamaan oli satunnaiset teinit jotka jostain systä tunkivat syliin asti lähestulkoon. Tilaa ei kauheesti ollut lattialla ajoittain, mutta hyvin se sitten kuitenki meni.

--
Mä oon mitä mä oon ja muut mitä ne uskaltaa

Avatar
#16 • • ikj Guest
duster tykitti! ari myös <3 kiitos.
Avatar
#17 • • nebula Guest
Dusterin setti oli ihan parasta! Oli kyl tosi kivat kemut!!! *kiitoskiitos* *hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se

Zyklonius:
Juu, tosiaan, Puistis pisti kyllä tyrät rytkymään. Mikäköhän selittämätön voima on aikoinaan ottanut vallan allekirjoittaneesta, kun aina olen elänyt siinä uskossa että Ari soittelee jonkinlaista löysää ja lässyä progehtavaa psykeä?



Ehkä kun se niin usein soittaa alkupuolella bileitä..?
Mut tosiaan kaikki rokkas oikeen hyvin ja Arin loppupuoli oli sellaista et oksat pois... *joo*

Ihana ilta ihanien ihmisten seurassa ja tädellinen musiikki niin oli kivaa... ainoo että mä olin *super*väsy ja niin jäin mun bilettäminen vähän vähemälle.. Ehkä ihan hyväkin tän polven takia niin jaksaa tänään taas vähän enemmän *hihu* *hymy*

Mut Allut kiittää ja kumartaa *kiitoskiitos*
subu

Posts: 1,174

#19 • • subu Suski
Olipas bileet*hikoil* omalt kohdal aika ihanat.. thankyou freakshow for the bracelate *sydän*
technetium

Posts: 170

#20 • • technetium
Dusterin setti oli v**** hyvä!! Piste!