123 posts, 7 pages, 50,818 views
LiLa:
Suhteet saattavat toimia tai sitten eivät.. Joidenkin ihmisten kanssa se on helponpaa, toisten kanssa se ei vaan luonnistu. Jos se tuntuu pahalle niin miksi sitä piinaamaan itseään ja toista sillä asialla. Elämän pitäisi tuntua hyvälle eikä kiduttavalta. Hyviä kokemuksiakin löytyy. Seurustelin 1v ja välimatkaa oli yli300km mutta olimme samanlaisia ihmisiä jotka kaipasivat omaa aikaa. Nyt ainakin ku muutin tänne perseen ainut vaihtoehto on elää kauko suhteessa tai sitten ilman miestä. Minä en näitä mörököllejä itselleni ota..
happosepi:
---
Heh ai että suuremmista kaupungeista löytyvät ne herrasmiehet ja Jyväskylässä on pelkkiä mörököllejä? Siinä on kyllä vitun hyvä asenne, onneks olkoon :D
---
No ei nyt ihan niinkään mut mulla on vaan kaipuun hiukan takas helsinkiin vielä ni mun pitää morkata nyt kaikkee. Oon mä täällä asunu ennenkin ja tiedän nämä miehet ei niissä kaikissa vikaa ole.. Mut.. joo mitäs tähän lisäämään..
happosepi:
---
LiLa:
Suhteet saattavat toimia tai sitten eivät.. Joidenkin ihmisten kanssa se on helponpaa, toisten kanssa se ei vaan luonnistu. Jos se tuntuu pahalle niin miksi sitä piinaamaan itseään ja toista sillä asialla. Elämän pitäisi tuntua hyvälle eikä kiduttavalta. Hyviä kokemuksiakin löytyy. Seurustelin 1v ja välimatkaa oli yli300km mutta olimme samanlaisia ihmisiä jotka kaipasivat omaa aikaa. Nyt ainakin ku muutin tänne perseen ainut vaihtoehto on elää kauko suhteessa tai sitten ilman miestä. Minä en näitä mörököllejä itselleni ota..
---
Heh ai että suuremmista kaupungeista löytyvät ne herrasmiehet ja Jyväskylässä on pelkkiä mörököllejä? Siinä on kyllä vitun hyvä asenne, onneks olkoon :D
remotion:
minä täällä ja hän siellä, ruotsinsuomalainen, nykyään asustelee kyllä helsingissä mut se on mennyttä jo.
Tappeleminen messengerissä
happosepi:
mikkihiiri:
---
happosepi:
---
Äiti, äiti!! Ne haukkuu mun asuinpaikkaa!!
Typ0es be damned!
Sella:
Harmi etta niin monella kaukosuhde ei tunnu onnistuvan...mutta toisaalta aika on siina todella rajoittava tekija...Kun tietaa sen ajan jonain tiettyna paivana paattyvan, on jutusta helpompi selvitakin.
Itsella tama kaukoaika on niinkin lyhyt kuin 4kk, joten kaikki on (ainakin tahan mennessa ) sujunut mainiosti, vaikka valimatkaa kertyy ihan mukavasti toisen ollessa toisella puolella Eurooppaa...
Omasta itsesta se loppupelissa kiinni on mita haluaa ja miten...