123 posts, 7 pages, 56,415 views

olisihan se ihanaa, mutta 4kk kimpassa ja toinen muuttaa toiselle puolella palloa, niin aika hankala tässä rakentaa mitään suhdetta. Toki jutelllaan mekin usein skypessä ja molemmilla hirveä ikävä toista, mut toisaalta, en mä voi koko vuotta vain ikävöidä.. if it's ment to b, it's ment to b!

Tontsis, 1.10.2007 22:17:
---
vinsku, 29.9.2007 13:30:
Kohta 2v. oltu yhdessä ja hyvin on mennyt. On tilaa opiskella, ja sitten viikonloppuisin ja lomilla voi keskittyä vaan siihen toiseen.
---
Mä en myöskään harmitellut vastaavaa kaukosuhdettani opiskellessani juuri tuosta syystä. Mulla kun ei ollut omaa konettakaan silloin, niin olin käytännössä päivät, illat ja joskus yötkin koulussa, jos saatiin koululta luvat. Muu vapaa-aika sekoiltiin sitten luokkafrendien kanssa. Ei siitä olis tullut kuin tappelua, kun olin koko ajan menossa, jos kumpikin oltais asuttu samassa kaupungissa. Viikonloppuisin oltiin sitten keskenämme. Ja kuten jo sanottu, niin kyllä se suhde kestää kaukosuhteenkin, jos se on kestääkseen. Miksei myös loputtomiinkin, jos kumpikin tykkää niin :)
), mutta kyllähän mulla on esim. reenit joka päivä ja nään kavereita ja meen ittekseni. Kyllähän se toinenkin siinä menis, mutta tekee hyvää tehä omia juttuja ihan itekseen ja sitte viikonloppusin niitä omia juttuja.Morrowe, 2.10.2007 17:00:
---
vinsku, 1.10.2007 22:23:
---
Tontsis, 1.10.2007 22:17:
Nää on kyllä aika eri asia; odotella seuraavaa viikonloppua, jolloin mahdollisesti näkee toista. Tai odotella, että joskus muutetaan yhteen.
<skepsismi> enpä tiedä yhtään toimivaa kaukosuhdetta, joka olisi kestänyt vuosia. </skepsismi>
.Tontsis, 4.10.2007 13:37:
---
Tiedätkö kaukosuhteita, jotka ovat kaatuneet? Mihin ne kaatuivat? Tuskin siihen, ettei toinen kestänyt enää odottaa viikonloppuun :b
Mä en nyt tosiaan keksi, mikä siinä kaukosuhteessa muka toimii niin huonosti, että pitää erota sen takia. Silloin tuskin on kyse siitä, että suhde oli kaukosuhde vaan se lähtee ihan jostain muualta.
Luulen että vielä vaikeampaa olisi jos ei nähtäisi arkena ollenkaan, saatika jos jäisi viikonloppuja välistä
En haluaisi edes kokeilla.
), jos olisin juuri tavannut miehen ja se haluaisi nähdä mua koko ajan ja roikkuisi siinä 24/7. Kyllä mä haluan siinä alussa reilusti omaa tilaa ja tutustua toiseen todellakin ihan rauhassa. Haluan sitä omaa tilaa siinäkin vaiheessa, jos ja kun joskus asutaan rakkaan kanssa yhdessä. Pitää olla omiakin juttuja. Pitää pystyä nukkumaan yksin. Sitähän voi tapahtua ihan mitä vain ja saattaa joskus joutua nukkumaan viikon erillään. Onko sekään sitten hyvä juttu, jos suhde kaatuu yhteen viikon eroon. Aika outoa, ettei kestäisi olla KOSKAAN erossa yhtä viikkoa
. Pelottavaa.
Skenemursu, 4.10.2007 20:29:
eli esim toisella mantereella niin suhde kestää kauemmin ja on laadukkaampi.