Tiistain tanssi-ilta @ YleX

2,854 posts, 143 pages, 987,922 views

Gateway

Posts: 1,391

#461 • • Gateway Club Therapy

cosmic, 18.1.2006 00:26:
Kuuntelin pari levykauppojen samplee ja niiden perusteella tosiaan tänään kuultu biisi olisi ollut Castamara. Kyllähän noi helposti menee sekasin varsinkin jos levykauppojen samplet on väärinpäin ja vinyylistä ei voi vedenpitävästi päätellä kumpi biisi on milläkin puolella. :)

Ai niin, hyvää settiä tuli molemmilta kuten aina *aplodit*



Chemical Recordsilta puolestaan itse kuuntelin samplet äsken ja sen mukaan tuo soitettu biisi on Silent Waves. Mullehan on aivan sama kumpi se on, itse nimesin sen aikanaan miksaukselleni siis vissiin väärin. Tosiaan tuossa vinyylissä on ilmeisesti labeli väärällä puolella.
Jinx

Posts: 2,615

#462 • • Jinx Superfeminine
Tuo Miika Kuisma & Mr A - Honey on herkku biisi. Todellista hunajaa! *iloinen*

--
Pyllykkä

Individual

Posts: 10,942

#463 • • Edited Individual HYPNO!
Oli kyllä niin herkkua Olliksen puolitoistatuntinen, paras pitkiin aikoihin. Varsinkin ne muutamat vanhat biisit rokkas kympillä Mr. A / Miika Kuisma-kimpasta puhumattakaan.
pirpeli

Posts: 5,533

#464 • • pirpeli

Jinx, 18.1.2006 11:11:
Tuo Miika Kuisma & Mr A - Honey on herkku biisi. Todellista hunajaa! *iloinen*



Isoa hunajaa.
*sydän* times miljoona.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

eerkom

Posts: 203

#465 • • eerkom
ei **ttu, taas unohtui. pitää salee laittaa joku kestoherätys tiistaille puhelimeen :/
CM

Posts: 1,507

#466 • • CM

cosmic, 18.1.2006 00:26:
Kuuntelin pari levykauppojen samplee ja niiden perusteella tosiaan tänään kuultu biisi olisi ollut Castamara



En kuunnellu lähetystä, mutta Castamarahan on se, jossa on se ulinaliidi ja Silent Wavesissa on se vitunmoisella kaiulla oleva sonar-soundi päämelodiassa
Mr.Mystery

Posts: 244

#467 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik
Olen tässä surkutellut sitä, että missasin suurimman osan v.2005 biiseistä intin vuoksi, mutta kun tuota Orkidean settiä kuuntelin niin enpä paljoa ole menettänyt...
m1kk3

Posts: 5,560

#468 • • m1kk3 no-life

Mr.Mystery, 18.1.2006 16:31:
Olen tässä surkutellut sitä, että missasin suurimman osan v.2005 biiseistä intin vuoksi, mutta kun tuota Orkidean settiä kuuntelin niin enpä paljoa ole menettänyt...




*whaat**täh**ding*


no, mielipiteitä on monia

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#469 • • Edited m1kk3 no-life

CM, 18.1.2006 14:39:
En kuunnellu lähetystä, mutta Castamarahan on se, jossa on se ulinaliidi ja Silent Wavesissa on se vitunmoisella kaiulla oleva sonar-soundi päämelodiassa



juurikin näin *hymy*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Mr.Mystery

Posts: 244

#470 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

mikkelsson, 18.1.2006 19:30:
---
Mr.Mystery, 18.1.2006 16:31:
Olen tässä surkutellut sitä, että missasin suurimman osan v.2005 biiseistä intin vuoksi, mutta kun tuota Orkidean settiä kuuntelin niin enpä paljoa ole menettänyt...

---



*whaat**täh**ding*


no, mielipiteitä on monia


No olihan siellä muutama hyväkin biisi (UR Remix jne), mutta enimmäkseen tuntui olevan tuota Armin/Schulz-huttua...
m1kk3

Posts: 5,560

#471 • • m1kk3 no-life

Mr.Mystery, 18.1.2006 19:48:
enimmäkseen tuntui olevan tuota Armin/Schulz-huttua...




noo, toikin on makuasia. En kyllä oo oikeen samaa mieltä, mut makuasioista ei viitti alkaa kinaamaan. :) Ja sehän oli vain Mr. Rokkidean näkemys vuoden parhaista biiseistä, ei mikään ehdoton totuus. Kuka tykkää mistäkin, itelle kyllä kolis erittäin hyvin. *hymy*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

CM

Posts: 1,507

#472 • • CM

Mr.Mystery, 18.1.2006 16:31:
Olen tässä surkutellut sitä, että missasin suurimman osan v.2005 biiseistä intin vuoksi, mutta kun tuota Orkidean settiä kuuntelin niin enpä paljoa ole menettänyt...



Tossa vaiheessa kannattaa alkaa kuuntelemaan jotain muuta genreä *lmao*
iam

Posts: 3,085

#473 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Mr.Mystery, 18.1.2006 16:31:
Olen tässä surkutellut sitä, että missasin suurimman osan v.2005 biiseistä intin vuoksi, mutta kun tuota Orkidean settiä kuuntelin niin enpä paljoa ole menettänyt...


Joo ainakin vuonna 2005 vastaantulleesta kiksusta on 95% ollut semmoista mitä ei kestä. Toisaalta ne hyvät onkin ollu sitten tosi tosi hyviä ja oma makukin on kyllä nykyään aika paljon houseen päin kallellaan. Jokatapauksessa kyllä tuohon viime vuoteen silti mahtuu aika monta hyvää biisiä :)
Mr.Mystery

Posts: 244

#474 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

CM, 18.1.2006 21:56:
---
Mr.Mystery, 18.1.2006 16:31:
Olen tässä surkutellut sitä, että missasin suurimman osan v.2005 biiseistä intin vuoksi, mutta kun tuota Orkidean settiä kuuntelin niin enpä paljoa ole menettänyt...

---


Tossa vaiheessa kannattaa alkaa kuuntelemaan jotain muuta genreä *lmao*


No joo, enemmän olen itse aina tuonne synkemmän saundin ja breakbeatin puolelle kallistunut muutenkin ettei välttämättä ole mikään järisyttävä yllätys ettei noi biisit meikäläiselle kolissut.

Enkä nyt väitä että biisit olis jotenkin huonoja ollut - ei vaan jotenkin tuntunut löytyvän "sitä" fiilistä.

Helvetti, ei kai musta nyt tuu sellanen "ennen oli kaikki paremmin"-nostalgikko *ding*
Mind Movements

Posts: 321

#475 • • Mind Movements

Mr.Mystery,
Helvetti, ei kai musta nyt tuu sellanen "ennen oli kaikki paremmin"-nostalgikko *ding*



No trancen kohdalla se on musta vaan 100% fakta :). Ei noi biisit enää samalla lailla kolise kun joskus 1998-2001 vaihteessa, mutta hyviä biisejä tulee joka vuos kuitenkin ihan riittävästi. Eikä nyt tosissaan ollu tarkotus alottaa mitään väittelyä aiheesta :)
m1kk3

Posts: 5,560

#476 • • m1kk3 no-life

Mr.Mystery, 19.1.2006 04:25:
Helvetti, ei kai musta nyt tuu sellanen "ennen oli kaikki paremmin"-nostalgikko *ding*





*lohduttel*


*vink*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

OlliS

Posts: 3,999

#477 • • OlliS Further
Tänään (24.01.) tiistain tanssi-illassa...

21.00-22.30 OlliS
22.30-00.00 Leena Lehtinen Tiga guest mix!

Leenalla siis mun osuuden jälkeen tulossa Tigan guest mix ja kaikenlaista muuta herkkua.

Ekat puoltoista tuntia vierähtää uuden musan parissa, alkupuolisko mennään taas housen/elektrohousen/progen parissa ja loppuosassa progetrancea&trancea :)

Featuring:

* Introvert
* Starkillers
* Steve Angello & Sebastian Ingrosso
* DJ Remy
* Özgür Can
* OMB

ska ni lyssna ;)
pirpeli

Posts: 5,533

#478 • • pirpeli
*Radioovirittel*
*tanssittel*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Nikke

Posts: 881

#479 • • Nikke Robodisco / Techmu
Jee Remyä :)

Tigan guestmix on pakko kuunnella kans.

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Avatar
#480 • • emppu Guest
Tiga*pihkassa*