dreviz, 25.6.2005 12:31:
Kiitoksia OlliS hemmetin hyvästä setistä!
Joo, kyllä hyviä kokonaisuuksia ovat nuo lähetykset olleet ja oma linjakin on löytynyt. Vieläkö olisi se puolitoistatuntinen käytettävissä, mutta kun ei niin ei. Itse ihan mielenkiinnolla Solid Steeliä odottelin, mutta nyt sitä kuunneltuani olen kyllä sitä mieltä, että se ei sisällöltään ole kyllä ihan sitä luokkaa, että sille pitäisi siitä kakusta mikä Yleisradiolla on konemusiikille varattu lohkaista kokonainen tunti joka viikko.
Vielä Joulukuussa olin tätä mieltä:
Individual, 8.12.2004 16:31
Mä en nyt ihan allekirjoita tuota, että musiikkitarjonta menee huonompaan suuntaan. Eikö tuossa edellisellä sivulla juuri sanota, että ainoastaan host vaihtuu Olli S:ään ja Orkidea, Leena Lehtinen, Erkko ja Dizzykin jatkavat ja kaiken kukkuraksi saadaan nauttia klo 23-24 Solid Steel-ohjelmista, joita ainakin meikäläinen odottaa mielenkiinnolla koska tulevat nyt hieman parempana ajankohtana.
Jos ei ole mahdollisuutta pidentää OlliS:än ja kumppaneiden ohjelma-aikaa, niin olis ihan jees jos vaikka Solid Steelin paikalla olisi edes joskus vaikka tunnin guestmix tms. No, asiat eivät tietenkään ole näin yksinkertaisia, mutta onpahan edes annettu palautetta.