Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 333,823 views

Samu81

#21 • • Samu81 kokolihaa
Kyllä minusta.
Eri asia jos fiilis ei vain ole molemminpuolinen..

*blush*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Howdy

#22 • • Howdy Oldie
Kyl varmaan ellei toinen tee tahallaan asioista ylivaikeita *nauru* riippuu vähän yksilöstä ..

--
Käpy vailla vertaa

Tyeicha

#23 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
kyl varmasti, jos suhdetta ei ole lopetettu jonkun valtavan riidan päätteksi. ainakin mä olen exäni kans hyvissä väleissä (kamu), nähdään ja soitellaan, eikä kumpikaan ole katkera mistään. *enkeli*

--
-Tyeicha-

Mosh

#24 • • Mosh Adonis
Kyllä... faktahan että jos on paljon aikaa viettäny yhes, niin toisen tuntee edelleen melko hyvin. Ja tulee tuntemaan loppuelämänsä.

Voin vaan sanoa että jos oon joskus välittäny henkilöstä, välitän hänestä aina; en siis todellakaan ikinä haluis mitään pahaa tapahtuvan, vaan koska joskus on kokenu jotain mahtavaa yhdes ja sit se loppu? Ei kuulosta järkevältä. Aika kultaa muistot eikä kannata olla siitä vihanen, että haikailee hienoja aikoja! Niitä on ainakin mun iässä vielä paljon edessä, ja olen kiitollinen että niitä on jo ennestään.

En vaihtais hetkeäkään siitä ilosta mitä koin, ei pidä odottaa kaiken kestävän ikuisuutta. Muutenki, kaikilla kuuluisilla taiteilijoilla on nuoruudenrakkaus jota sitten käyttää inspiraatioksi taiteessaan läpi elämän *nauru*

Tietenkin joillakin ero on saattanut tapahtua niin rumasti, ja toinen on loukannut niin pahasti, ettei ole mitään keinoa selvitä muuta kuin kääntämällä tunteet vihaksi. Onneks en oo joutunu itse samaan.

On tietty muutama "exä" jotka on eri piireissä enkä siis oo nähny, mutta ei ne oo koskaan ollu vakavia suhteita.

That's all folks! *hymy*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

#25 • • tomaattisose Guest
kaikki riippuu siitä miten ero tapahtuu ja millaisissa olosuhteissa.

esim. jos toinen muuttaa pois opiskelujen takia jne, niin tottahan toki se onnistuu. jos taasen toinen jättää toisen murskaavalla "se on nyt vaan loppu"-yllätyksellä, ei kaveruus sen jälkeen yleisesti ottaen ole mahdollista kovinkaan pian, ainakaan jos tunteet ovat jätetyn osapuolen kannalta olleet vielä voimissaan.

olisi liian tuskallista.
Epailija

#26 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Voi toki, mutta ei välttämättä jokaisen exän kanssa, eikä välttämättä kaiken aikaa. Joskus kaveeraaminen on helppoa ja joskus taas vaikeaa, eikä suhteen loppumistapakaan ihan suoraan kerro, että minkälaisissa väleissä jatketaan. Ja vaikka ei olisikaan exänsä ystävä tai kaveri, niin se ei automaattisesti tarkoita, että välit olisivat erityisen tulehtuneet tai että vihanpitoa harrastettaisiin jomman kumman toisesta tai puolin ja toisin.

Itse en ole ollut tarpeeksi vahva ystäväksi - siis niin, että sen olisi voinut vain sopia tyyliin "ollaan ystäviä hei" - mutta en myöskään pahemmin harrasta vihanpitoa. Lähes nollatulle tilanteelle on sitten (ainakin IMO) mahdollista rakentaa uusia ystävyyksiä tai kaverisuhteita, jos niikseen tulee.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#27 • • Edited djmg Guest
Tottakai, ainakin suurimman osan! *joo*
#29 • • ALIEN Guest

Ana:
Riippunee exästä. Eli joskus voi, joskus ei.

eikä pelkästään exästä vaan myös aika paljon riippuu itsestänsä. Arvaisin, et epäitsekkäimpien on helpompi jatkaa kavereina.
Aziz Combat Fighter

#30 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
---
Ana:
Riippunee exästä. Eli joskus voi, joskus ei.

---

eikä pelkästään exästä vaan myös aika paljon riippuu itsestänsä. Arvaisin, et epäitsekkäimpien on helpompi jatkaa kavereina.

No, tietenkin se riippuu myös itsestä, ja siitä miten suhde päättyi, ja auringonpilkuista ja henkilökoemiasta ja kaikesta. Ei tohon oo mitään "Epäitsekäs = voi olla kaveri"-kaavaa, kyl se on aina osiensa summa. Mä oon muutaman exän kanssa hyvissä väleissä, muutaman päälle kaadan kaljaa jos nään baarissa. (No en oikeesti, mut tekis mieli kyl)
1ncarnation

#31 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
sitä koko ajan yritin ennen ..mut en enää tiedä..just kävin arminin bileis sen kaa..mut jos oma kulta olisi täälä niin en usko et onnistuisi..nimittäin eipä hän oikein exästä tykkää,vaikka tietää et emmä mihinkään enää karkaa ku kihlois ollaan,, joten suurin kysymys ''exän kaa ystävyydessä'' on mun mielest miten uusi tyttöystävä ´(jos semmonen ees on :P) suhtautuu siiheen exään... ..

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

styrOx

#32 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Voi paitsi et riippuu tilanteesta...ja aikahan senkin sit lopulta näyttää....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

OverDose

#33 • • Edited OverDose Team Emmätajuu
Aika pitkälti se on kiinni itsestään. Mun mielestä VOI olla jos HALUAA olla...

Riippuen tietenkin että miten suhde on loppunut. Pettämis-tapaukisssa en usko että haluisin olla ees väleissä. Sitä vaan haluis unohtaa toisen siinä tapauksessa ihan täysin. Tommosissa "ei vaan toiminut" tai "kasvettiin erillemme" -tapauksissa exästä voi kuitenkin saada ystävän tai ainakin kaverin jos molemmat tätä haluaa.

--
Once Upon a Time...

-Santtu-

#34 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kyllä voi. Ainaki mä oon. En nyt mikään sydänystävä, mut kumminki silleen et soitellaan tai mailaillaan välillä kuulumisia.

Ei ehkä ihan kaikissa tilanteissa voi olla kaveri, enkä mäkään ois uskonu et voisin, mut aika yleensä parantaa haavat.. *hymy*
#35 • • niomic Guest
Joo-o, kuinkakohan monta kertaa sitä voi tiettyihin exiin ihastua uudelleen x]

Damn vanhat suolat + janot :P
Aziz Combat Fighter

#36 • • Edited Aziz Combat Fighter

niomic:
Joo-o, kuinkakohan monta kertaa sitä voi tiettyihin exiin ihastua uudelleen x]

Damn vanhat suolat + janot :P

Mä oon vieläkin ihastunu muutamaan ^__^

edit: mitävittua- ei siinä oo mitään hymyilemisen aihetta :D

En mä mitenkää pahasti, mut enpä joudu hirveesti muistelee et mitä niissä näin :)
Jazmine

#37 • • Jazmine Pösilö
Hyvin oon tullu niien kaa juttuun *hymy*
Nykysen exän kaa ei oikein hirveesti huvita olla yhteydesä,vaik kohta puol vuotta erosta.. eipä ole koskaan ennen näin käynyt *eiei* Muistot ja kaipaus on viä liian väkeviä...*nyyh*

Mut ajan kanssa sekin *joo*

--
Polcca on parasta *sydän*

*AnnU*

#38 • • *AnnU* NanneNanneNanne
tottakai voi olla, mut tietty vasta ajan kanssa.. nykyinen ei vaan kauheesti tykkää, ku tuun niin hyvin juttuun entisten kanssa..*joo*

--
*sydän**sydän**sydän*

shaderna

#39 • • shaderna
Jonkun aikaa pystyy mut kyl jossai vaihees yhteydenpito loppuu kokonaa.

--
just tryin` not to give a fuck

Kianoni

#40 • • Kianoni pomputtaako?
kyllä voi. ei välttämättä o helppoa mutta kannattaa jos kumpikin sitä haluaa.
mä nyt en sanois että pidän pupuankkaa kaverina, ennemminkin se on mulle vieläkin hyvä ystävä eikä vaan "kaveri"
kesällä erottiin ja eihän se helppoa o pysyä ystävinä mutta kannattaa. just asustelin viikonlopun sen luona kun pupuankka oli helsingissä bilettämässä ja mä hoidin meidän (eiku siis sen) koiria