552 posts, 28 pages, 333,657 views
terraluna, 6.3.2008 08:40:
Harvemmin. Mä en oo vielä onnistunu kenenkään kaa tässä. Joko sitä toista vihaa tai sit rakastaa yhä. Tai molempia. Mikään noista tunnetiloista ei oo hyvä pohja kaveruudelle. Muutenki jos suhde on edenny seksitasolle, niin vois olla vaikeeta olla taas vaan kavereita. Sit kerran pienes sieväs ku panettaa ja kaikki vanhat tunteet taas roihahtaa yhden hairahduksen jälkeen liekkeihin, niin siinä sitä sit pyristellään.
Nasutin, 5.3.2008 21:53:
Kaveri kyllä, tosiystävä ei. Jossain määrin luottamus toista kohtaan kariutuu aina eron sattuessa sen verran ettei täysin voi olla avoin, jota kunnon ystävyyssuhde vaatii!
niomic, 22.4.2008 08:18:
---
Nasutin, 5.3.2008 21:53:
Kaveri kyllä, tosiystävä ei. Jossain määrin luottamus toista kohtaan kariutuu aina eron sattuessa sen verran ettei täysin voi olla avoin, jota kunnon ystävyyssuhde vaatii!
---
Oon sen verran realisti etten usko tommoseen maagiseen avoimuuteen edes suurimmassa osassa ystävyyssuhteita, mut annetaan sen olla. Voisitko vähän tarkentaa et miten se luottamus yhtäkkiä vain kariutuu jos ihmiset kasvavat erilleen tai esim. toinen muuttaa muualle opiskelun tai työn perässä, etkä voi järkevästi seurata eikä pitkän matkan suhde tyydytä kumpaakaan?
Ainoa asia mikä itselleni tulee mieleen ystävyyden hankaloittajana varsinkin pidempiaikaisen suhteen exän kanssa, on se tilanne kun uutta vakavampaa suhdetta pukkaa. Ei ehkä irtoo ihan samalla tavalla luonnostaan selitellä jostain intiimimmistä jutuista exälle uuden suhteen kontekstissa :]
-***-, 7.11.2008 08:24:
Kyl mä voin, mut ne ei voi.
Twist, 7.11.2008 11:05:
Kaikkien edelliseten kanssa olen pystynyt olemaan kaveri , mutta viimesimmän kanssa näyttää huonolta. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes löysin uuden naisen... Kyllä naiset on niin outoja..
Decion, 7.11.2008 12:19:
---
Kaikkien edelliseten kanssa olen pystynyt olemaan kaveri , mutta viimesimmän kanssa näyttää huonolta. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes löysin uuden naisen... Kyllä naiset on niin outoja..
---
tarkoittiko toi nyt sitä että löysit uuden samaan aikaan kun olit exän kanssa?
Twist, 7.11.2008 12:23:
---
Decion, 7.11.2008 12:19:
---
---
tarkoittiko toi nyt sitä että löysit uuden samaan aikaan kun olit exän kanssa?
---
Ei tarkoittanut.. Tarkoitti sitä , että oltiin kavereita niin kauan kunnes jatkoin elämääni ja löysin uuden...