Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 329,253 views

kinderi

Posts: 1,783

#521 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tietysti voi. Ja mä ainakin pyrin olemaan. Ainakin tässä nykyisessä tilanteessa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Metz^^

Posts: 264

#522 • • Metz^^
Helpostikkin voi, aina siihen pisteeseen asti kunnes se hankkii uuden muijan joka on psykopaattisen mustasukkainen minusta :DD koettu.

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Avangion

Posts: 2,529

#523 • • Avangion Punakardinaali

Metz^^, 7.11.2008 12:40:
Helpostikkin voi, aina siihen pisteeseen asti kunnes se hankkii uuden muijan joka on psykopaattisen mustasukkainen minusta :DD koettu.



En yhtään ihmettele. *nauru*

Musta on jostain hemmetin syystä mustasukkaisia mun ystävienkin poikaystävät. *ding*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

josbe

Posts: 1,982

#524 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Metz^^, 7.11.2008 12:40:
Helpostikkin voi, aina siihen pisteeseen asti kunnes se hankkii uuden muijan joka on psykopaattisen mustasukkainen minusta :DD koettu.


Muutenkaan en ymmärrä, miks juuri existä ollaan mustasukkaisia. Henk.koht. voin sanoa, että kaikkein vähiten mua kukaan mun existä kiinnostais - kokeiltu kun on. Sitä paitsi varmasti on suurempi todennäköisyys, että joku löytää uuden randomtyypin kuin pettää exänsä kanssa.

En myöskään ymmärrä sitä, että ollaan mustasukkaisia vastakkaista sukupuolta olevista kavereista. Aika tyhjäksi käy elämä, jos on lupa vain samaa sukupuolta oedustaviin kavereihin.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#525 • • Kon-tiki The Unsinkable
Ilman muuta voi, mähän olin jopa nykyisen mieheni exän kaveri ennenkuin ne edes alkoi seurustella! Mä ja miehen exä ollaan kotoisin samasta kaupungista, eikä kummallakaan silloin ennen ollut hajua että hänen tuleva entisensä/mun nykyiseni edes oli olemassa.
Tarsu

Posts: 2,449

#526 • • Tarsu
pian sen saa selville

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

tws

Posts: 512

#528 • • tws
Tottakai voi *nauru*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Metz^^

Posts: 264

#529 • • Metz^^

Avangion, 7.11.2008 12:49:
---
Metz^^, 7.11.2008 12:40:
Helpostikkin voi, aina siihen pisteeseen asti kunnes se hankkii uuden muijan joka on psykopaattisen mustasukkainen minusta :DD koettu.

---


En yhtään ihmettele. *nauru*

Musta on jostain hemmetin syystä mustasukkaisia mun ystävienkin poikaystävät. *ding*


Temppu



Sama. Oon kuullut nytkin ,että tuttavan tyttöystävä on mustasukkainen vaikken ole tämän tuttavan kanssa jutellut about 3 vuoteen ?:D se vaan on mun msn listalla ja that's it. mutta voi voi mitä on omat exät ja omien seurustelukavereiden exät aiheuttanut huhhhuh :D

Itsellä kuitenkin hieno ystävyyssuhde yhden exän kanssa, joka on nyt kiikunkaakun kun tuo mustasukkasuus ei oikein anna sijaa kavereille :L

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Minnalilla

Posts: 418

#530 • • Minnalilla
Voi toki.*joo* Mut se on sit eri asia pystyykö...

--
tilulileii!

$

Posts: 1,802

#531 • • $ Destination weekend!
Eksäni toivoi elokuussa, että voitaisiin olla hyviä ystäviä suhteen jälkeen.

Soiteltiin 2-3 kertaa kuussa, nähtiin pari kertaa ja chättäiltiin välillä.

Kuukausi sitten tuli sellainen fiilis ettei yhteydenpito ollut enää kaivattua. Tiedustelin syytä ja se oli seuraavanlainen: Jos sattuisin näkemään exäni jonkun (mies)henkilön kanssa kaupungilla, en saisi tervehtiä exääni edes kaukaa koska se voisi "riskeerata" uuden alkaneen suhteen. Lisäksi kuulema ystävien ei tarvitse soitella toisilleen ollakseen ystäviä.

En saa kuulema toivottaa hyvää joulua Facebookissa koska "tilanteen selvittäminen uudelle deitille voisi olla kiusallista". Lisäksi eksäni sanoi tänään ettei me voida olla koskaan oikeita ystäviä.

Ei siis ystävyyteni arvoinen tapaus.
sunbeam

Posts: 205

#532 • • sunbeam santa`s little helper
se ei tule onnistumaan niin pitkään kun tunneside on tallessa puolin ja toisin, mutta koko sydämestäni toivoisin että voitais olla ystäviä. on kuitenkin kyseessä niin loisto persoona ja sellaisa ystäviä saa hakea!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Adorable

Posts: 103

#533 • • Adorable
Ennen tulin hyvin toimeen kaikkien exien kanssa. Vaikka suhde loppuu niin kyllähän ystävyys on helppo säilyttää.
Viime kesänä sain hyvin oudon puhelun yhdeltä exältäni. Puhelun lopputulos oli se, että hänen uusi nainen ei hyväksynyt juuri minua. Erostamme oli kuitenkin jo 3 vuotta ja yhteyttä pidimme kerran kuukaudessa, vaihdoimme vain kuulumiset. Jostain syystä tämä uusi nainen kuitenkin piti minua uhkana ja välit katkesivat sitten siihen. Silloin kuitenkin asuin avoliitossa, olin kihloissa ja keskityin lapseni kasvattamiseen, mutta nii.. Ei meitä naisia voi ymmärtää *tirsk*
Edellisen exäni kanssa todellakin haluaisin olla väleissä, mutta hän ei siihen pysty. Tästä ihmisestä tuli kuitenkin hyvin tärkeä minulle. Tulevaisuus oli olevinaan selvä ja naimisiinkin piti mennä, mutta toisin kävi. Ehkä vielä joku päivä pystymme edes kahvilla käymään yhdessä, ainakin niin kovasti toivon.
Meke

Posts: 2,083

#534 • • Meke GT Digital, BCN Records
Juu ei.

Eksällä mun yhdet reivihousut ja vyö mitkä se lupas kahteen otteeseen palauttaa.
Sen verran tuota etäisyyttäkin että ei viitsi lähteä henk.koht hakemaankaan varsinkaan kun eksä ei vastaa mihinkään yhteydenottoihin.


Ei ymmärrä *nyyh*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Avatar
#535 • • opmdevil Guest
Exän kanssa voi olla kaveri. Ei periaatteessa minkäänlaista yhteydenpitoa puolin tai toisin suunnilleen 16 kuukauteen ja sitten kun neitin tietokone menee rikki, niin kelle se soittaa että tule korjaamaan? Aika jännä, että nyt kyllä sitten olen sopiva ihminen korjaamaan neitin tietokoneongelmia mutta kun oltiin yhdessä, niin vähän väliä sai kuulla että on täysin saamaton tietokonenörtti ja dataspede. Ihan miten vaan.
n00b

Posts: 14

#536 • • n00b
Voi, mutta ajan myötä on ainakin mulla välit vähän kylmenneet. Nykyinenkään ei varmaan arvostaisi, jos kovin paljon olisin eksiin yhteyksissä.
Calumet

Posts: 216

#539 • • Calumet
Itse pystyisin kyllä. Mut kukaan ei enää halua olla mun kaveri eron jälkeen. Outoa. *nauru**whaat*
Lime_

Posts: 401

#540 • • Lime_
Ei kaikkien, mutta ainakin nykyisen exän kanssa tuntuu tuo kaverinakin oleminen onnistuvan, tosin exänäkin se on enempi mustis kun oikea tyttöystävä, eli ei se haasteitta ikinä tapahdu. Pieniä haasteita tarvitaan joka tapauksessa jos siihen haluaa ryhtyä.

Ja se onnistuu vain jos kumpikaan ei polta siltoja takaansa.