Kolibriscope - Nu Rör Sig Skogen Själv

26 posts, 2 pages, 7,240 views

_kolibri_

#1 • • Edited _kolibri_ -lintunen-
Uusi miksaus tehty...
En ollut suunnitellut sen enempää ja biisit valittu fiiliksen mukaan... *jiihaa*
Palautetta saa tottakai antaa... *hihu*

Kolibriscope - Nu Rör Sig Skogen Själv

Narisevaaa psykee... *plur*

EDIT: OFFLINE!
anthocyan

#2 • • anthocyan Kohti valoa...
Jeeee!!! *jiihaa* *plur* Mä kuuntelen tän ja annan sit sulle tietty palautetta! *sydän* *hali* *pus*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

#3 • • UnityF joo just se
lähti nyt imuun.. *joo*
Dzad

#4 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Missä se biisilista on? :)

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

UnityF

#5 • • UnityF joo just se
tykkäsin erittäin paljon tässä oli jotain mikä sai mut liikkeelle.. *plur*
kyllä lintunen osaa *joo**jiihaa*

Koneelle kyllä jää kuunteluun.. *hihu*
sapeli

#6 • • sapeli jokukukamikä?
Enköhän mä parin seuraavan päivän aikana saa itsestäni sen verran irti että kuuntelen tän ajatuksella läpi *hihu* Veikkaan kyl että aika muikeeta mäiskettä luvassa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rivakka

#7 • • Rivakka T2xikerien
Tracklistii kehiii!!! Kiitos*hymy*
anthocyan

#8 • • anthocyan Kohti valoa...
*sydän*

Tää oli niin mun makuun!!! *plur* Tosin en yhtään ihmettele *hihu* Tosi upee setti!!! *hali* Ei oo valitettavasti nyt mitään negatiivista sanottavaa *vink* *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Rivakka

#9 • • Rivakka T2xikerien
Juuh, oli oikeen maistuva setti.. Tahtoo lisäää*hymy*
Ei mullakaan mitään negatiivista sanottava oo, ainakaan ekan kuuntelun jälkee!!
Dzad

#10 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
tykkäsin myöskin.
Muuten hyvä psy nimi (Nu rör sig skogen själv). :)

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

_kolibri_

#11 • • _kolibri_ -lintunen-

Dzad:
Muuten hyvä psy nimi (Nu rör sig skogen själv). :)

Kiitos kiitos *iloinen*...
Hubaa että setistä tykätään... *aplodit*

Lisää rakentavaa kritiikkä olisi kiwa saada...
Kessi

#12 • • Kessi
Kiitos ja kumarrus *aplodit*

Nyt kyllä osu musiikkimaku niin yksiin ton setin kanssa. Aivan kertakaikkisen upee setti*jiihaa*
Hyzenthlay

#13 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jestas et toi eka biisi on *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

_kolibri_

#14 • • Edited _kolibri_ -lintunen-

Kessi:
Kiitos ja kumarrus *aplodit*

Nyt kyllä osu musiikkimaku niin yksiin ton setin kanssa. Aivan kertakaikkisen upee setti*jiihaa*

*kiitoskiitos**kiitoskiitos**iloinen*... *plur*
lintunen iloinen että maistu...

Hyzenthlay:
jestas et toi eka biisi on *pihkassa*

Samaa mieltä *joo*...
Origo

#15 • • Origo Origo
Hitto et tyksin näistä Kolibriscopen seteistä. ^^

Keep em' comin'... :3

--
Warning: May contain nuts.

_kolibri_

#19 • • _kolibri_ -lintunen-

polly:
Rakenne ei oikein toimi, varsinkin alun kappaleet ei sovi toisiinsa, lopussa on jo ihan kiva meininki.

Siis millä tavalla tarkoitat?? Liikaa erinlaisia alussa vai... lopussa mun mielestä setti tylsistyy... *nauru*

Mielestäni tykkään että ei vaan soita samaa tyyliä koko "setin" läpi vaan yllättää ja vaihtelee... joidenkin mielestä se on sillisalattia mutta itse tykkään siitä jos vaan biisi valinnat hywät. *hymy*
Mutta sitten tottakai pitänee myös muistaa että tää soitettii ihan fiilispohjalt...vähä kuin keikka...
polly

#20 • • Edited polly Herra

Kolibriscope:
---

Siis millä tavalla tarkoitat?? Liikaa erinlaisia alussa vai... lopussa mun mielestä setti tylsistyy... *nauru*

Mielestäni tykkään että ei vaan soita samaa tyyliä koko "setin" läpi vaan yllättää ja vaihtelee... joidenkin mielestä se on sillisalattia mutta itse tykkään siitä jos vaan biisi valinnat hywät. *hymy*
Mutta sitten tottakai pitänee myös muistaa että tää soitettii ihan fiilispohjalt...vähä kuin keikka...

alussa oli niinkuin itse kutsuit sillisalaatti meininki, rauhallista, menevämpää, rauhallista. erilaisia biisejä voi olla mutta mitä tarkoitin oli se että itse tykkään jos setti etenee sujuvasti biisistä toiseen ja jotenkin tulee semmoinen fiilis että koko setti on vain yksi todella pitkä kappale.
itse yritän omissa seteissäni alussa vähän hissutella ja loppua päin nostaa meininkiä, tosin hissuttelu jää yleensä muutamaan kappaleeseen *vink*

Tässähän on kysymys vain omasta mielipiteestäni.*iloinen*