Kolibriscope - Nu Rör Sig Skogen Själv

26 posts, 2 pages, 7,196 views

zany

Posts: 54

#21 • • zany
Alku rauhallinen, että pääsee mukaan. Vähän enemmän sykettä ja jalat alkaa vispaamaan. Mahtavaa että tulee välillä sitä jyskettä, joka luo energiaa ja sit välillä mielikuvituksen tuojaa. *hali* Toinen biisi ei kiinnittynyt edelliseen, mutta jatko kumminkin samaa teemaa. Se oli kiva, että huomas nauttineensa juttelusta jonkun kanssa kun tämä setti pyörii. *hihu* Tälläinen maallinen musan kuuntelija ei enää parin biisin päästä osannut erotelle millon kappale loppuu ja toinen alkaa. Sun musa on parasta mitä oon kuullu. Se rauhoittaa, antaa hyvän fiiliksen ja saa myös hyppimään ja pomppimaan tasajalkaa ympäri taloa. Jee ystäväni! *jiihaa**jiihaa* Ei voi kuin laittaa pyörii aina silloin tällöin.
_kolibri_

Posts: 1,590

#22 • • _kolibri_ -lintunen-

j0king:
Yes this was a very good set. It had good energy coming from but at the same time it had some chill feeling in it... Don't ask me why but it does also relax me. I'll listen to it some more and give you some more comments about it.



well actually it is good that it gives different feelings to people... *sydän*
im happy to hear (read...*hih*) more comments about what you thought about the set...
_kolibri_

Posts: 1,590

#23 • • _kolibri_ -lintunen-

polly:
itse yritän omissa seteissäni alussa vähän hissutella ja loppua päin nostaa meininkiä, tosin hissuttelu jää yleensä muutamaan kappaleeseen *vink*

Tässähän on kysymys vain omasta mielipiteestäni.*iloinen*



*hihu* näinhän se on...

se että saa sen "punaisen langan" sinne settiin on vaikeeta ja että erois muiden seteistä pitäis silti kehittää sitä omaa tyyliä... which is hard sometimes koska aika paljon on alkanu laatia sääntöjä miten jotain pitäisi tehdä *ding*

kiitos näistä jutuista... kiva että saa krittiikkiä niin voi parannella ja myös saada tietoon missä ongelmat on...

treenii treenii treenii.... *aplodit*
polly

Posts: 1,259

#24 • • polly Herra

Kolibriscope:
---
which is hard sometimes koska aika paljon on alkanu laatia sääntöjä miten jotain pitäisi tehdä *ding*



Mun mielestä ensin pitää oppia säännöt jotta niitä voi alkaa rikkomaan. (yleispätevä neuvo sopii kaikkeen)
Soittaa vaan settejä nauhalle kuuntelee ja mikä kuulostaa hyvältä laittaa talteen ja unohtaa ne mitkä ei niin hyvältä kuulostaneet.
Olen muuten huomannut että se mikä kuulostaa hyvältä bileissä ei pakosti kuulosta hyvältä kotona ja toisinpäin.
Pinx

Posts: 103

#25 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Tykkäsin erityisesti noista kolmesta ensimmäisestä kipaleesta *hymy*
Mut muuten kyll on turhan full-on tään simpun makuun..
Lisää vanhaa Goaa kehiin lintunen *vink* *plur*

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

_kolibri_

Posts: 1,590

#26 • • Edited _kolibri_ -lintunen-

Simppu:
Tykkäsin erityisesti noista kolmesta ensimmäisestä kipaleesta *hymy*
Mut muuten kyll on turhan full-on tään simpun makuun..
Lisää vanhaa Goaa kehiin lintunen *vink* *plur*



*joo* psypop_pia liika...
eiköhän tässä kohtapuolin saa kuulla sitä enemmän lintusen tyyliä taas... jossa myös enemmän goa_a *vink**jiihaa**Sydän*