Joulupukki ja Pikkupiparit 18.12.2004 @ HELSINKI

112 posts, 6 pages, 21,116 views

ELÄIN

Posts: 63

#101 • • ELÄIN Team 2hero
Elukka kiittää kaikkia paikalle saapuneita ja mukana olleita! Olipas TOSI kivoja ja KAUNIITA ihmisiä. Ehkä parhaat pikkujoulut EVA.*hih*
pathi

Posts: 224

#102 • • Edited pathi
Mullakin illan paskat fiilikset parani sitten Umossa... eli hyvät pirskeet. Ja kiitokset jatkoista asianomaisille *sydän*

--
D:

Avatar
#103 • • Jaska Guest
Olinks mäki täällä? Meni jotenkin ohi toi ilta, mut hauskaa oli! :)
kemuttaja

Posts: 385

#104 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Oli kyl ihan *super* meininki..Cosmo rokkas*joo**aplodit*..
Aika meni vaan taas niin nopeesti*nyyh*..Mut kivaa oli*joo*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

nicii

Posts: 151

#105 • • nicii team tiku ja taku
Tsiis aivaan mahtavat kemut*sydän* Tästä on hyvä lähteä joulun viettoon..
Ihan fiiliksissä meni koko sunnuntai, hyvä setti!!
Howdy

Posts: 7,955

#106 • • Edited Howdy Oldie

hemuz-:
Vähäks oli kivaa joo *joo*
ISO kiitos pippaloista! *plur*

Trixie ja Howdy *hali* oli ilo myös nähdä teitä molempia.



Kuin myös *hihu**hali* olit kyl aika sulonen siin huppelis *nauru*


Niin joo ja kuten edellä jo mainittiinkin niin ei ollut tarkotus tulla, oli semmoinen ex tempore reissu *nauru*, kyllä allekirjoittanut joitakin katseita poolopaidassaan saikin *iloinen* mut oli kyl niin hymy korvis kun kuunteli sitä musaa *joo* vanha ei ehkä ihan lattialle asti eksynyt mutta lähellä oli *vink* ehkä sit uutena vuotena *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#107 • • Edited --- Guest

ALIEN:
jeps mestana tosi jees ja ihmiset ihania yhtä kamapää-äpärää lukuun ottamatta...



TOMMONEN VITTUILU TÄÄLLÄ JULKISESTI IHMISTEN EDESSÄ LOPPU NYT JA HETI JA TÄHÄN PAIKKAAN. Jos sä oot se punapaitanen jäbä ketä kävi mulle avautuu, ni "kamalla" ei ollu mitään tekemistä mun hiiltymisen kanssa!!!!! Tää on vitun lapsellista heittää läppää koko täst vitun turhasta jutusta näin jälkeen päin ja vielä näin julkisesti... sano suoraan jos on sanomista!!!!!!!! Missä oli munat ku niit just sillon kaivattiin???? Sovitaan et mä en kuullu (nähny / lukenu) tota "kamapää-äpärä" kommenttia! Koska tommosten heittojen takia saattaa moni ihminen olla vihanen....

KAIKILLE PAARMALAISILLE: Oli kyl joo aika kiima päällä tuol Paarmois.... pahoittelen käytöstäni. Mä oon oikeesti rauhallinen ja ystävällinen ihminen, enkä yleensä oo tollein kaikkien naispuolisten ihmisten kimpussa *hali*

ÄPÄRÄ aka AEPAERAE aka SHERIF ...peace and love!
Damien

Posts: 2,882

#108 • • Damien [tr3ox]

äpärä:

KAIKILLE PAARMALAISILLE: Oli kyl joo aika kiima päällä tuol Paarmois.... pahoittelen käytöstäni. Mä oon oikeesti rauhallinen ja ystävällinen ihminen, enkä yleensä oo tollein kaikkien naispuolisten ihmisten kimpussa *hali*



Kyllä Paarma ymmärtää, siellä on kaikilla mahdollisuus mokata tai korjata käytöstään sopivaan suuntaan. Sit jos ei onnistu niin me kyllä jeesataan oikeampaan suuntaan (trust me:)...
Avatar
#109 • • Edited ALIEN Guest

äpärä:
sano suoraan jos on sanomista!!!!!!!! Missä oli munat ku niit just sillon kaivattiin???? Sovitaan et mä en kuullu (nähny / lukenu) tota "kamapää-äpärä" kommenttia!



no voihan jessus mähän tulin sanomaan sulle suoraan sun käyttäytymisestä ja sä siinä hiillyit ja taisi myös olla järjen käyttö kaukana hiekkadyyneillä. Enhän mä mikään idiootti ole et alan kännissä haastaa riitaa varsinkaan suht pirteän näköisen peipposen kanssa *vink* Äläkä edes luule, etteikö tehnyt myös mieli kouluttaa sua tavoille. Vuosien varrella olen kuitenkin oppinut ettei asioita ratkaista tappelemalla vaikka se onkin kummallisen ihanaa.

Hieno juttu kuitenkin, että pyydät naisilta anteeksi - suosittelen oikeasti et ottaisit myös opikseksi ennen, kuin joku kuuripeto sut vielä syö.

äpärä:
Tää on vitun lapsellista heittää läppää koko täst vitun turhasta jutusta näin jälkeen päin ja vielä näin julkisesti...



heitin vain et sua lukuun ottamatta ihmiset olivat ihania. Ja sä tässä vain heität bensaa liekkeihin tolla caps lockilla ja huutomerkeillä. pistinhän mä sulle privaakin.
anis

Posts: 2,451

#110 • • anis
Tykkäsin kovasti! Varmaan eka kerta, kun mulla oli oikeasti pikkujoulufiiliskin pikkujoulubileissä... *hih*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

itis

Posts: 2,518

#111 • • Edited itis Morning Star

äpärä:
---
ALIEN:
jeps mestana tosi jees ja ihmiset ihania yhtä kamapää-äpärää lukuun ottamatta...

---


TOMMONEN VITTUILU TÄÄLLÄ JULKISESTI IHMISTEN EDESSÄ LOPPU NYT JA HETI JA TÄHÄN PAIKKAAN. Jos sä oot se punapaitanen jäbä ketä kävi mulle avautuu, ni "kamalla" ei ollu mitään tekemistä mun hiiltymisen kanssa!!!!! Tää on vitun lapsellista heittää läppää koko täst vitun turhasta jutusta näin jälkeen päin ja vielä näin julkisesti... sano suoraan jos on sanomista!!!!!!!! Missä oli munat ku niit just sillon kaivattiin???? Sovitaan et mä en kuullu (nähny / lukenu) tota "kamapää-äpärä" kommenttia! Koska tommosten heittojen takia saattaa moni ihminen olla vihanen....

KAIKILLE PAARMALAISILLE: Oli kyl joo aika kiima päällä tuol Paarmois.... pahoittelen käytöstäni. Mä oon oikeesti rauhallinen ja ystävällinen ihminen, enkä yleensä oo tollein kaikkien naispuolisten ihmisten kimpussa *hali*

ÄPÄRÄ aka AEPAERAE aka SHERIF ...peace and love!



Äpärä, ota rauhallisemmin. Luulen että Alien on oikeassa.
EDIT: enkä tarkoita kamapäisyyttä vaan sitä ettet ollut kovin korrekti/fiksu/ystävällinen Paarmassa.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Meedio

Posts: 4

#112 • • Meedio
Oli aivan huiput pikkujoulubileet =) ehkäpä tällä kertaa videokin valmistuu joskus..