112 posts, 6 pages, 22,578 views
hemuz-:
Vähäks oli kivaa joo
ISO kiitos pippaloista!
Trixie ja Howdy oli ilo myös nähdä teitä molempia.
ALIEN:
jeps mestana tosi jees ja ihmiset ihania yhtä kamapää-äpärää lukuun ottamatta...
äpärä:
KAIKILLE PAARMALAISILLE: Oli kyl joo aika kiima päällä tuol Paarmois.... pahoittelen käytöstäni. Mä oon oikeesti rauhallinen ja ystävällinen ihminen, enkä yleensä oo tollein kaikkien naispuolisten ihmisten kimpussa
äpärä:
sano suoraan jos on sanomista!!!!!!!! Missä oli munat ku niit just sillon kaivattiin???? Sovitaan et mä en kuullu (nähny / lukenu) tota "kamapää-äpärä" kommenttia!
äpärä:
Tää on vitun lapsellista heittää läppää koko täst vitun turhasta jutusta näin jälkeen päin ja vielä näin julkisesti...
äpärä:
---
ALIEN:
jeps mestana tosi jees ja ihmiset ihania yhtä kamapää-äpärää lukuun ottamatta...
---
TOMMONEN VITTUILU TÄÄLLÄ JULKISESTI IHMISTEN EDESSÄ LOPPU NYT JA HETI JA TÄHÄN PAIKKAAN. Jos sä oot se punapaitanen jäbä ketä kävi mulle avautuu, ni "kamalla" ei ollu mitään tekemistä mun hiiltymisen kanssa!!!!! Tää on vitun lapsellista heittää läppää koko täst vitun turhasta jutusta näin jälkeen päin ja vielä näin julkisesti... sano suoraan jos on sanomista!!!!!!!! Missä oli munat ku niit just sillon kaivattiin???? Sovitaan et mä en kuullu (nähny / lukenu) tota "kamapää-äpärä" kommenttia! Koska tommosten heittojen takia saattaa moni ihminen olla vihanen....
KAIKILLE PAARMALAISILLE: Oli kyl joo aika kiima päällä tuol Paarmois.... pahoittelen käytöstäni. Mä oon oikeesti rauhallinen ja ystävällinen ihminen, enkä yleensä oo tollein kaikkien naispuolisten ihmisten kimpussa
ÄPÄRÄ aka AEPAERAE aka SHERIF ...peace and love!