Joulupukki ja Pikkupiparit 18.12.2004 @ HELSINKI

112 posts, 6 pages, 22,534 views

leka

#81 • • Edited leka anteeksi olen eläin
Oli ekat paarmat missä olin ... aivan sairaat pippalot*hih* musa oli *super**jiihaa* Ja paikalla oli nättejä vosuja*iloinen* nii no hyvä muisto ja kunnon darra jäi näin sunnuntaille *aplodit*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

dj Missiah

#82 • • Edited dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
oli kivat bileet siihen asti kun muistaa....pahoittelut kaikille huonoa kuntoani ja kiitos kaikille jotka autoitte mua *sydän*
#83 • • TDK_ Guest
Jees täytyy kyllä sanoa että mahtavat bileet oli... *aplodit*
UnityF

#84 • • UnityF joo just se
Väsymys oli kova joten en niin viihtyny.. lähin jo 02 aikaa kotiinpäin..
Illan paras oli cosmo *sydän*

ja surreal soitti yhen mun *super* lempparikappaleista.

Mut ens kerralla ei niiin väsyneenä *joo*
KittysDead

#85 • • KittysDead Trooper
Loppuillasta kun porukkaakin oli enemmän alkoi fiilis vasta nousta... en tiedä johtuko väsymyksestä tai mistä kun tuntui siltä että setti siellä olisi äärettömän laimeeta (yhtä lukuunottamatta). Mutta seura oli hyvää, niin että ei ilta ihan hukkaan mennyt *hali*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Mikcore

#86 • • Mikcore Eternity has passed
Olin selvinpäin liikenteessä tälläkin kertaa, mutta itse bileistä:

Mesta oli hieno *sydän* ja naiset kauniita *sydän* sekä oli kiva taas nähdä tuttui *sydän*.
Musa ei oikeen iskeny pätkääkään. Oon jotenkin saanu semmosen kuvan et Paarmassa on tullu aina hyvää musaa *ding* ...mut olkoot. En jaksa sillee hirveesti stressata siitä.

Kiitokset järkkäreille :)
keri

#87 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
voi oli niin kivaa*aplodit**plur*
joo, ehdottomasti kyl ihkuimmat pikkujoulut mis oon koskaan ever ollu*nauru*

tuli tanssahdeltuakkin mukavasti illan aikana*hihu*

ihkuu!!! lisää tällasta*plur*

jep. tää "Moi neonvärit on uus joulun väri"-tyttö kuittaa!*iloinen*
Damien

#88 • • Damien [tr3ox]

Mikco:
Musa ei oikeen iskeny pätkääkään. Oon jotenkin saanu semmosen kuvan et Paarmassa on tullu aina hyvää musaa *ding* ...mut olkoot.

Ööh, mitä se sellainen hyvä musiikki on? Itse olen ollut aina sitä mieltä että p'arman posse on soittanut keskivertoa parempaa settiä, mutta enpä ole minäkään bileissä paljo tänä vuonna ravannut, eli aika subjektiivinen mielipide tämän osalta.
Mikcore

#89 • • Mikcore Eternity has passed

Damien:

Ööh, mitä se sellainen hyvä musiikki on? Itse olen ollut aina sitä mieltä että p'arman posse on soittanut keskivertoa parempaa settiä, mutta enpä ole minäkään bileissä paljo tänä vuonna ravannut, eli aika subjektiivinen mielipide tämän osalta.

Olis pitäny varmaan vähän tarkentaa, mut tässä se tulee:
Tarkoitin sitä, että kuuleman mukaan Paarmassa on yleensä ollut rankkaa polkkaa, ym. mutta ei aina voi olla Joulu.
Toi ei kuitenkaa vastaa siihen mikä musa on hyvää, koska se on makuasia.
Tornadoz

#92 • • Tornadoz
Joo... siis aivan mahtavat bileet *jiihaa*, musiikki oli aivan mahtavaa koko illan ajan ja meininki oli hyvä, sen vuoksi varmaan tulikin lattialla viihdyttyä koko ilta *jiihaa*. Alkuillan Trance setti oli erittäin posittivinen yllätys *iloinen*
Näitä lisää
Mizfir

#93 • • Mizfir pittuinen
Kiitos *sydän* oli ihanaa päästä kunnolla rentoutumaan piiitkän duuniputken jälkeen, tosin mullakin edellisen illan RAD veroitti voimia aika lailla, mut silti jaxoi tanssuta ihan fiiliksissä *jiihaa*

Tilt:ille pisteet himaan , ei voi muuta kun nostaa hattua et pystyit ollee siinä lumimieskiksukarvassa monta tuntia*nauru*

Keijutomua kaikille ja ihanaa joulun odotusta*plur*

--
-Mannanen-

mniittymaki

#94 • • mniittymaki
Oli kiva kävästä täällä ja juoda se kupillinen glogiä kivassa seurassa :)

kiitos & kumarrus,
.m
lellukka

#95 • • lellukka pieni ellu
joo oikein isot kiitokset oli ihan älyttömän hianot kemut!!
Pikkupiparit oli aivan supersuloisia ja upeita*aplodit*

tämä pieni enkeli saattoi olla hieman päihtyneessä tilassa mutta pieni kääliöily silloin tällöin kai sallitaan myös enkeleille...*hihu*

kiitos kaikille ja oikein ihania jouluja*hali*
cybercat

#96 • • cybercat
nää kemut kuuluu kyllä mun parhaimpiin pikkujouluihin ever *aplodit* *jiihaa*
jätti-iso-kiitos kaikille ketkä mukana olivat.. itsellä painoi vielä eilinen RAD ja ilta typistyi sitten lopulta vajaaseen pariin tuntiin. noh, yhtä kaikki - ne olivat aivan mahtavat vajaat pari tuntia *vink* *hihu*

--
Life is like a jar of jalapenos:
What you do today, might burn your ass tomorrow..
Burn baby Burn!

#97 • • ayame Guest
Oli todella hauskaa ja tutustuin aivan ihaniin uusiin ihmisiin *plur* Hieman harmittaa, ettei tullut enempää tanssittua.. Taisi RAD vielä painaa tämänkin tyttösen jaloissa..

Aamuyön tunnit tosin toivat mukanaan todella kurjia ihmissuhde kuvioita, mutta onneksi alla oli kiva ilta niin jaksaa uskoa vielä huomiseen ja siihen, että niitä hyviäkin tyyppejä on vielä olemassa *joo* *sydän*
discopöllö

#98 • • discopöllö Bijou
Noniin. Silmät on kyllä vieläkin ristissä, mutta... *nukkuu*
KIITOS kaikille paikalle saapuneille, ja ERITYISKIITOS kaikille pukeutumiseensa panostaneille.. Allekirjoittaneella oli todella hauskaa!

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

köli

#100 • • köli sin cerveza no trabajo
Upeeta*aplodit* alkuvaikeuksista huolimatta oli loistavaa, kiitos kaikille