220 posts, 11 pages, 83,460 views
kuilu:
Hmmm. Älä vaan selitä! Se kuuluu kokijalle. Jos kuuluu.
Logiikassa ei ole arvoitusta, taiteessa ei ole selitystä.
- eihymiöselityksiä -
Jone:
Mitä tulee Meow:n kuvaan, niin pyysin selitystä lähinnä siksi etten halua tuomita kuvaa asetetusta aiheesta poikkeavaksi vain sillä perusteella etten itse ymmärrä kuvan "lehdettömyyttä."
Jone:
Mitä tulee Meow:n kuvaan, niin pyysin selitystä lähinnä siksi etten halua tuomita kuvaa asetetusta aiheesta poikkeavaksi vain sillä perusteella etten itse ymmärrä kuvan "lehdettömyyttä."
meow:
onko se sitten niin että "lehdetön" tarkottaa vaan ja ainoastaan oksaa ilman lehtiä..?eikö makasiinit ilman ihmistä ole myös "lehdetön"?
tää nyt kuitenki on tulkinnanvarainen juttu ja jos se ei käy niin pistäkää ihmeessä sääntö: vain luontokuvia kiitos.
Fucking Nobody:
Mua jotenkin ainakin itseäni häiritsee, että näitä kuvia ripotellaan tänne ja veikkaan et moni panttaa omaansa aivan viime hetkille, jotta näkee ekaks mitä muut on tehny ja tuleeko samasta aiheesta muita otoksia.
anqqa:
tai sitten julkaisee kuvan asap ennen kun joku muu keksii saman idean jolloin sä oot se kopioija
siveys:
Jos sä siis ihan oikeasti kuvittelit, että ihmiset näkee tossa sun kuvassasi automaatisesti, että "Aaa.. Makasiinit ilman ihmistä.. Eli lehdetön!" niin suosittelen pienoista reality checkiä.
Miinu:
hei ihan oikeesti, eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin tapella siitä onko jokin kuva "lehdetön" vai ei?
uskomatonta...
jos ottaisitte sen vessanpöntön rinkulan pois päästä niin saattaisi aueta tuo kapea katseisuus
jos teillä ei ole jotain taiteen maisterin tutkintoa niin olisi hyvä jos jättäisitte kuvien kommentit niille jotka oikeasti osaavat sanoa jotain ymmärtävänsä kuvista
Toi on kyl hieno. Ja noi väritTakaraivo:
Tässä olkaa hyvä.
KLIKKAA KUVAA!