jota löytyy osoitteesta www.redmeat.com käykääpä katsastamassa*joo*
82 posts, 5 pages, 30,320 views
Tres:
No sehän oli viel pientä verrattuna Marvelin
Infinity Gauntletiin. Sen pidemmälle ei oikein
macho-pullistelussa voi edes mennä, Tuonpuoleinen
olis ollut kärpässarjaa siinä seurassa
Zyklonius:
---
Tres:
No sehän oli viel pientä verrattuna Marvelin
Infinity Gauntletiin. Sen pidemmälle ei oikein
macho-pullistelussa voi edes mennä, Tuonpuoleinen
olis ollut kärpässarjaa siinä seurassa
---
Hetkonen... eikös tämä ollut se, jossa Thanos päätti pistää ns. ranttaliksi ja tuli tuhonneeksi suunnilleen koko olevaisen todellisuuden ja kaikki vaihtoehtomaailmat siinä sivussa? Itse luin tuota jatkumoa ainoastaan osana Silver Surferia, joten jäi aika tavalla tapahtumien kulku avoimeksi (kuten että miksi yhtäkkiä kaikki supersankarit oli vedetty Thanoksen lihamyllyn lävize). Pitääpä etsiä oitis käsiinsä.
Tres:
Joo, tää oli just se. Thanos sai handuunsa kosmisen
hanskan ja vaakalaudalla oli tosiaan koko kosmos,
celestiaalit paukutti Thanosta planeetoilla turpaan jne.
Ton kosmisemmaks homma ei oikein voi
mennä. Julkaistiin suomekskin tossa muutama vuos sitten, löytynee
divareista.
POSER:
Nykään Lobo, Witchblade, Sandman ja Ralf König
Parhain ja viihdyttävin oli silti Action Force (G.I.JOE) ja sitte He-Man. Action Force varsinkin oli keskivaiheillaan varsin hyvin piirrettyä, omasi hyvän juonen ja meno oli muutenkin "munakasta".
Oi noiden nostalgisten sarjisten kulta-aikaa. Vituttaa vaan kun josku teininä kärräsin kokoelmani kaniin. Enää muutaman numeron surullisena omistajana olenkin suunnitelmissa suunnatta johonkin antikvariaan josta toivon mukaan sais noita lehtiä vielä ostaa läjän.
Cloud:
Mulla olis Actionforcen (GI joe:m) suomessa julkaistut "kaikki" jaksot .. itsekkin olin varsinainen Action Force freekki vaikka hiljalleen rupesikin snake eyes vituttaa kun storm shadow on pakostakin parempi ohan se aito ninja =)
mut mut joo hyvii ne on edelleen ja ja hee jos joskus ilmestyt lahteen niin hehe voin lainaa tms =)
POSER:
.
.
.
Parhain ja viihdyttävin oli silti Action Force (G.I.JOE) ja sitte He-Man. Action Force varsinkin oli keskivaiheillaan varsin hyvin piirrettyä, omasi hyvän juonen ja meno oli muutenkin "munakasta".
.
.
.
---
Cloud:
Mulla olis Actionforcen (GI joe:m) suomessa julkaistut "kaikki" jaksot .. itsekkin olin varsinainen Action Force freekki vaikka hiljalleen rupesikin snake eyes vituttaa kun storm shadow on pakostakin parempi ohan se aito ninja =)
mut mut joo hyvii ne on edelleen ja ja hee jos joskus ilmestyt lahteen niin hehe voin lainaa tms =)