82 posts, 5 pages, 30,228 views
Zyklonius:
Preacher (Maailmankaikkeuden asenteellisin ja kerronnaltaan musertavin sarjis, nuff said.)
Jammailija:
- Hämähäkkimiehiä keräsin vuoteen 2000 asti muistaakseni, ensimmäiset numerotkin on jopa.. Parasta niis oli ehdottomasti se saga, jossa hyvtä ja pahat vietiin planeetalle, jonka Tuonpuoleinen oli luonutja sit alkoi kunnon fight*aplodit*!
Zyklonius:
Kusipartio
Zyklonius:
Oih, varastahan tuo zipponen minulle, niin lupaan sen kunniaksi aloittaa tupakoinnin.
Zyklonius:
---
Jammailija:
- Hämähäkkimiehiä keräsin vuoteen 2000 asti muistaakseni, ensimmäiset numerotkin on jopa.. Parasta niis oli ehdottomasti se saga, jossa hyvtä ja pahat vietiin planeetalle, jonka Tuonpuoleinen oli luonutja sit alkoi kunnon fight*aplodit*!
---
Secret Warsista taisi olla kyse. Luin sen tuossa alkuvuodesta ns. kypsemmällä iällä ja kyllä oli rujoa menoa: Galactus vs. Kostajat & Ryhmä-X & Ihmeneloset.
Jammailija:
Joo salatut sodathan ne oli... Hitto siin on kyl fiilistä ja voitaneen todeta, että Hulk on ihan pelikunnossa siin ku pitelee kokonaista vuoristoa hartioillaan, rrrrrrrrräyh*pahis*!
Ana:
---
Zyklonius:
Oih, varastahan tuo zipponen minulle, niin lupaan sen kunniaksi aloittaa tupakoinnin.
---
En mä viitsi lähteä kosovoon; se on siellä rauhanturvaajana :)
Mut aattelin kaiverruttaa jossain välissä samanlaisen. Eka vois tietty lukea Preacherit :D Noei, oon mä pari lukenu joskus, hyvää kamaa.
Zyklonius:
---
Jammailija:
Joo salatut sodathan ne oli... Hitto siin on kyl fiilistä ja voitaneen todeta, että Hulk on ihan pelikunnossa siin ku pitelee kokonaista vuoristoa hartioillaan, rrrrrrrrräyh*pahis*!
---
Et muuten Jani sattumoisin aikoinaan lukenut Age of Apocalypse -spektaakkelia? Jäi itselläni aikanaan väliin ja nyt olisi koneella koko jatkumo.
Tää oli kyl aika huvittava.Astaroth:
---
Zyklonius:
Kusipartio
---
Ihan v*tun hyvä! *^___^*
Zyklonius:
---
Jammailija:
---
Secret Warsista taisi olla kyse. Luin sen tuossa alkuvuodesta ns. kypsemmällä iällä ja kyllä oli rujoa menoa: Galactus vs. Kostajat & Ryhmä-X & Ihmeneloset.