33 posts, 2 pages, 3,026 views
Backlash:
Ja että tosiaan ei mene väärinkäsityksiksi, niin Backlashin toimesta mitään
huhuja ei ole levitetty ja päällekkäisyys myöskin nieltiin täysin tietoisesti
typerästä tilanteesta (kahdet aamut), mutta mainos- ja lakiteknisesti emme
voineet edes harkita omien aamujuhlien perumista. Sekä Backlashin, että
Pulsarin päättävät tahot ovat tietoisia kaikista selkkauksista jne. mitä aamuihin
liittyi ja mitään sotaa ei ole käynnissä, eikä tulossa. :)
Jatkossa kuitenkin koitamme yhteistuumin välttää päällekkäisyyksiä. Kiitos ja moi!
Jammailija:
Mä kyl käsitin että noi huhut lähti liikkeelle ja voimistu siitä ku jengi kuuli ettei Nessi soita ja sen myötä ois muukin asia kusenu*ding*? No mut eihän toi ollu Chokillakaan kovin kaukana ettei ois tipahtanu ja toinen starakin ois tipahtanu*nauru*
Pulsar:
---
Jammailija:
Mä kyl käsitin että noi huhut lähti liikkeelle ja voimistu siitä ku jengi kuuli ettei Nessi soita ja sen myötä ois muukin asia kusenu*ding*? No mut eihän toi ollu Chokillakaan kovin kaukana ettei ois tipahtanu ja toinen starakin ois tipahtanu*nauru*
---
Hän joutuin perumaan sairauden takia, mutta tämä ei ollut selvillä illan aikana vaan vasta aamuissa. Ja tuo huhuhan oli laitettu liikkeelle jo illalla. Samoin kävi myös melkein Puistokemistille, joka viimeisillä voimillaan kuitenkin kuumeessa jaksoi raahautua paikalle. Hyvä niin :) Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa "muulla kusemisella"?
Ei aamuissa mikään kussut. Päinvastoin.
turan:
---
skorpion:
ihmettelen vaaan et miksi järjestää aamuja päällekkäin.
---
mä oon kyllä samaa mieltä, että vaikka suomen suurimmassa kaupungissa ollaan niin kahet aamubileet päällekäin on liikaa. ei täällä niin paljoa innokkaita aamuissa kävijöitä kuitenkaan ole.
Nikitah:
Joo, kyllä mäkin kuulin sen huhun että wäiskin aamut on peruttu, mutta ei uskottu
Jammailija:
Ja helvetin hyvät aamut ne oli vaik Nessi ja Choki sitä hiukan sotkikin. Iso kiitos edelleen Kaiulle&Sakuralle, jotka pisti jengin liekkeihin. Stefu paikkas hyvin ja aloitti lämmittämään jengiä letkeellä housella*piis*.