Pulsar Afterparty 28.11.2004 @ Helsinki

33 posts, 2 pages, 3,021 views

Keskiyon Keisari

#21 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Aivan mahtavaa Lenne ja Turan, en oo kyllä montaa kertaa elämässäni tanssinut noin hyvän setin tahdissa WAU!!! *aplodit**jiihaa**iloinen**plur*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Backlash

#22 • • Backlash
Ja että tosiaan ei mene väärinkäsityksiksi, niin Backlashin toimesta mitään
huhuja ei ole levitetty ja päällekkäisyys myöskin nieltiin täysin tietoisesti
typerästä tilanteesta (kahdet aamut), mutta mainos- ja lakiteknisesti emme
voineet edes harkita omien aamujuhlien perumista. Sekä Backlashin, että
Pulsarin päättävät tahot ovat tietoisia kaikista selkkauksista jne. mitä aamuihin
liittyi ja mitään sotaa ei ole käynnissä, eikä tulossa. :)

Jatkossa kuitenkin koitamme yhteistuumin välttää päällekkäisyyksiä. Kiitos ja moi!
Pulsar

#23 • • Edited Pulsar The

Backlash:
Ja että tosiaan ei mene väärinkäsityksiksi, niin Backlashin toimesta mitään
huhuja ei ole levitetty ja päällekkäisyys myöskin nieltiin täysin tietoisesti
typerästä tilanteesta (kahdet aamut), mutta mainos- ja lakiteknisesti emme
voineet edes harkita omien aamujuhlien perumista. Sekä Backlashin, että
Pulsarin päättävät tahot ovat tietoisia kaikista selkkauksista jne. mitä aamuihin
liittyi ja mitään sotaa ei ole käynnissä, eikä tulossa. :)

Jatkossa kuitenkin koitamme yhteistuumin välttää päällekkäisyyksiä. Kiitos ja moi!

Ja myöskin tältä rintamalta ;) ettei mene väärinkäsitykseksi: 28,11 aamut oli katsottu alunperin Torture Gardenia silmällä pitäen, joka piti olla 28.11, ja joka sitten muuttuikin Dominationiksi. Ja edelleen, kuten sanoimme, Backlash ei liity millään tavalla tuohon peruutushuhun liikkeelle pistämiseen!

PEACE!
Jammailija

#24 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä kyl käsitin että noi huhut lähti liikkeelle ja voimistu siitä ku jengi kuuli ettei Nessi soita ja sen myötä ois muukin asia kusenu*ding*? No mut eihän toi ollu Chokillakaan kovin kaukana ettei ois tipahtanu ja toinen starakin ois tipahtanu*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

karkki

#25 • • karkki
täydellinen päätös vklle *plur*
aivan loistavan mahtavan makoisat aamut *aplodit*
ilta bileissä oli fiilis jostai syystä vähä kateissa mut täällä tuliki sit hymyiltyy ja jumpattuu koko vkln edestä *jiihaa**iloinen*

KIITOS!! *kiitoskiitos*
MissKoo

#26 • • MissKoo
Jaahas, mä olen kyllä sitä mieltä että noi portsarit on tuolla wäiskillä aika todella törkeitä. Mentiin sisälle ja huomasin että olin saanut kaksi euroa väärin rahasta takaisin. Noh, meninpä sitä sitten pyytämään varsin asiallisesti takaisin ja portsari viskasi rahan ylimielisesti tiskille ja sanoi että 'arvaas miten olisit hoitanut tämän oikein'. Kuulemma minun olisi pitänyt antaa portsarin pitää kaksi euroani ja mainita asiasta sivumennen poislähtiessäni ja sen jälkeen portsarit olisivat 'muistaneet' minut ensi kerralla. Tota.. haloo.. minkä helvetin takia haluisin että wäiskin portsarit muistavat mut?? Ai sen takia että siellä on aina niin valtaisa jono? *nauru* Ja pointti ei ole siinä, että olisin juuri nämä kaksi euroa tarvinnut, vaan se, että portsarit ovat asiakaspalvelussa ja jos ovat antaneet väärin rahasta takaisin, niin kyllä se kuuluu antaa takaisin ilman sen suurempi vittuiluja.
Pulsar

#27 • • Edited Pulsar The

Jammailija:
Mä kyl käsitin että noi huhut lähti liikkeelle ja voimistu siitä ku jengi kuuli ettei Nessi soita ja sen myötä ois muukin asia kusenu*ding*? No mut eihän toi ollu Chokillakaan kovin kaukana ettei ois tipahtanu ja toinen starakin ois tipahtanu*nauru*

Hän joutuin perumaan sairauden takia, mutta tämä ei ollut selvillä illan aikana vaan vasta aamuissa. Ja tuo huhuhan oli laitettu liikkeelle jo illalla. Samoin kävi myös melkein Puistokemistille, joka viimeisillä voimillaan kuitenkin kuumeessa jaksoi raahautua paikalle. Hyvä niin :) Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa "muulla kusemisella"?
Ei aamuissa mikään kussut. Päinvastoin.

Pokejen mahdollisesta tylystä käytöksestä tullaan mainitsemaan. Useimmat ovat kuitenkin sitä mieltä että poket ovat todella hyviä Wäiskissä ja toiset taas toista mieltä. Usein on todettu että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mutta kuten kaikki tapahtuman järjestäjät tietävät, ovimiesten mahdollista käytöstä on vaikea meidän mennä kontrolloimaan. Mutta toki puheeksi asian aiomme ottaa, ja uskomme ja toivomme tietenkin että asiaan puututaan jos asiatonta käytöstä havaitaan.

Tapahtumanjärjestäjänä toivomme myös että sekä bilettäjät että poket olisivat ystävällisiä toisilleen ja kaikki olisivat iloisia ja maailmassa vallitsisi täydellinen rauha ja kenenkään ei tarvitsisi kitistä mistään ;)
Jammailija

#28 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Pulsar:
---
Jammailija:

---

Hän joutuin perumaan sairauden takia, mutta tämä ei ollut selvillä illan aikana vaan vasta aamuissa. Ja tuo huhuhan oli laitettu liikkeelle jo illalla. Samoin kävi myös melkein Puistokemistille, joka viimeisillä voimillaan kuitenkin kuumeessa jaksoi raahautua paikalle. Hyvä niin :) Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa "muulla kusemisella"?
Ei aamuissa mikään kussut. Päinvastoin.

Joo, huhut pyöri jo illalla - mäkin kuulin ne. Ja tuolla muulla kusemisella tarkoitin, että jengin huhut on voinu helposti saada tuulta purjeisiin tolla edellisellä (Nessin tipahtaminen). Itsekin kun ensin kuulin ettei Nessi soita, niin en vetäny viel mitään muuta johtopäätöksiä kuin "Aha, no eipä siin mitään". Mut sit ku sain sen perään kuulla huhun että aamut ois ehkäpä peruttu, niin ajattelin sen olevan mahdollista, koska staroja alkoi jo tippumaan.

Ja helvetin hyvät aamut ne oli vaik Nessi ja Choki sitä hiukan sotkikin. Iso kiitos edelleen Kaiulle&Sakuralle, jotka pisti jengin liekkeihin. Stefu paikkas hyvin ja aloitti lämmittämään jengiä letkeellä housella*piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

skorpion

#29 • • skorpion
se et joku levittää sellaisia(bileet peruttu) huhja on kyllä raukkamaista.ei siitä muuta voi sanoo.
Mäkin kuulin sen/jonkun "huhun". joka meni seuraavasti eikö wäiskin aamut ole peruuttu? se kuulostaa mun mielestä enemmän tai vähemmän kysymykseltä,vaikka kaikki tajuaakin mikä taka+ajatus siinä on näin jälkikäteen ajateltuna . en tiedä onko olemassa jotain muuta huhuja jossa joku suoranaisesti sanoo et "wäiskissä" on bileet peruuttuu, niin itse vetäisin henkilöä turpaan.
se et joku haluaa tehdä aamuja joka viikonloppu on sen oma asia. siihen en voi muuta sanoa kuin sääli.
se että premissä oli ammut joka vkon loppu ja joskus jopa la su oli täysin käsitämätonta touhua. ja itse silloin tällöin kun kävin sain aina hounon fiiliksen lähtiessä.kun siitä tuli niin rutiinin omaista. en nyt jaksa tästä sen enempää
ps:JÄRJESTÄJÄT TEHKÄÄ JOTAIN OMAPERÄISTA JA PITKÄLLÄ TÄHTÄIMELLÄ
Veivi

#30 • • Veivi Pablo

turan:
---
skorpion:
ihmettelen vaaan et miksi järjestää aamuja päällekkäin.

---

mä oon kyllä samaa mieltä, että vaikka suomen suurimmassa kaupungissa ollaan niin kahet aamubileet päällekäin on liikaa. ei täällä niin paljoa innokkaita aamuissa kävijöitä kuitenkaan ole.

Ainakin meijän porukka tähtäs ja odotteli vain näihin aamuihin. *nauru* *sydän*
MissKoo

#31 • • MissKoo
Joo, kyllä mäkin kuulin sen huhun että wäiskin aamut on peruttu, mutta ei uskottu *nauru*
Jammailija

#32 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Nikitah:
Joo, kyllä mäkin kuulin sen huhun että wäiskin aamut on peruttu, mutta ei uskottu *nauru*

No ei uskottu ei*nauru*!

--

Steven Hoaks

#33 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jammailija:
Ja helvetin hyvät aamut ne oli vaik Nessi ja Choki sitä hiukan sotkikin. Iso kiitos edelleen Kaiulle&Sakuralle, jotka pisti jengin liekkeihin. Stefu paikkas hyvin ja aloitti lämmittämään jengiä letkeellä housella*piis*.

Niinpä... Kuka niitä nessi hirviöitä kaipaa kun on tällänenkin superstara paikkaamassa*iloinen*

Itsenäisyys aamulla jatketaan mihin viimeviikolla jäätiin eli menevää taloo pukkaa joka reijästä *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?