33 posts, 2 pages, 3,022 views
Jammailija:
- kiitos myös henkilökunnalle, joka käyttäytyi asiallisesti (poket)
skorpion:
ihmettelen vaaan et miksi järjestää aamuja päällekkäin.
turan:
---
mä oon kyllä samaa mieltä, että vaikka suomen suurimmassa kaupungissa ollaan niin kahet aamubileet päällekäin on liikaa. ei täällä niin paljoa innokkaita aamuissa kävijöitä kuitenkaan ole.
Backlash:
---
turan:
---
mä oon kyllä samaa mieltä, että vaikka suomen suurimmassa kaupungissa ollaan niin kahet aamubileet päällekäin on liikaa. ei täällä niin paljoa innokkaita aamuissa kävijöitä kuitenkaan ole.
---
Niin, mutta aina ei voi olla kaikki täydellistä. Backlash01 Afterhours ilmoitettiin julkisesti
elokuun 22. päivä ja se mielestämme oli luonnollinen jatkumo illalla olleelle klubille.
Muut asiat kukin lienee tulkitsee itse. :)
Pulsar:
---
Backlash:
---
turan:
---
---
Niin, mutta aina ei voi olla kaikki täydellistä. Backlash01 Afterhours ilmoitettiin julkisesti
elokuun 22. päivä ja se mielestämme oli luonnollinen jatkumo illalla olleelle klubille.
Muut asiat kukin lienee tulkitsee itse. :)
---
Wäiskissä jatketaan aamuja sillä periaatteella edelleen, että kun on iso tapahtuma Wäiskissä tai muualla, aamut järjestetään. Aivan kuten premissäkin aikoinaan. Ainoana poikkeuksena Illusion. (Uusi Vuosi aamut järjestetään, koska Wäiskissä on omat bileet myös illalla ja UV on muutenkin poikkeus)
Tahallisesti Backlashin kanssa ei siis missään tapauksessa järjestetty 28.11, aamuja.
Päivät on sovittu myös jo kesällä.
Tulevat aamut Wäiskissä 12.12, 19.12, 1.1, 2.1, 6.1...
Asiaa sivuten on mainittava vielä aamuja koskeva tapaus:
eräs aamubileiden järjestäjä Helsingistä (Ei kuitenkaan Backlashin järjestäjä!) levitti huhua viime la iltana todistettavasti kaupungin bileissä että Wäiskin aamut 28.11. olisi peruttu. Syy tähän jää myöskin arvailujen varaan. Varsinkaan kun vastaavaa kakkaa on tullut ennenkin tästä suunnasta. Kyseinen henkilö "tokkuroissaan" sekoillessaan Wäiskin ovella su aamuna vieläpä myönsi tämän kun samalla aiheutti melkoisen välikohtauksen paikalla.
Laiva on ilmoittanut että tällä henkilöllä ei ole Wäiskiin enää mitään asiaa ei järjestäjän eikä asiakkaan ominaisuudessa.
Vastaavanlaisiin raukkamaisuuksiin syyllistyvät tyypit kyllä voisivat hävetä käytöstään. Juuri tuollaisten ihmisten takia bilescene ei ainakaan mene parempaan suuntaan ;(
Erittäin valitettavaa että tällaista tapahtuu ja jotkut näköjään eivät opi koskaan. Se on varma kuitenkin että ihan olankohautuksella tällaista ei voi enää sivuuttaa...