Pulsar Afterparty 28.11.2004 @ Helsinki

33 posts, 2 pages, 3,019 views

sts

#1 • • sts Sama pyynti aitta!
vaikka choci innostais, pakko ekaa kertaa varmaan feidaa pulsarit... kyllä toi accapulco kutsuu nyt enemmän.
Pulsar

#2 • • Pulsar The
Line up päivitetty ja flyer lisätty
Wäiskin aamut 14:00 saakka tästä eteenpäin!

sunday morning 28.11.
Pulsar Afterparty

Ravintolalaiva Wäiski // Helsinki
K18
05 - 14

Dj Choci (London,UK)
Kaiu & Sakura
Eliot Ness
Puistokemisti

house, progressive, psy, trance
Timce

#3 • • Timce
Soittoaikatuluista tietoa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Veivi

#4 • • Veivi Pablo
Olipas viimeisen päälle hyvät aamut!!! *Jiihaa* Parhaat aamut cattaneon jälkeen. Kaiu & Sakuralle iso käsi, te teitte näistä aamuista yhdet parhaista ikinä!!! *aplodit*

Ne britti hörhöt oli kyl niiiiiiiiiiiiiiiiiin pindellä, ja keskenkasvuinen simpanssikin soittais paremmin... No, ainakin ne viihdytti yleisöä ku sai kokoajan nauraa niille. *nauru*

Kiitos järkkäreille!!!! *yessir*
Sorrow

#5 • • Sorrow -mieli puuhissa-
Olipas aamut! *plur**sydän**piis*
Kettu kiittää ja kuittaa.
ps. halit kaikille jotka oli paikalla *hali*
#6 • • Edited emppu Guest
Kyllä lähti.....ja lujaa*jiihaa* PRKL Lenne ja Turan*hymy* HUh huh...herra siunaa*plur* KIITOS ja kumarrus
Mitä niihin apinoihin tulee(nää britit) ni oksat pois.....mit sekoiluu*eiei* Oikeesti ne oli enempi tutkal ku me kaik yhteensä.....tsiisus sit menoo*nauru* Aeva kauheeta*yessir*
Pulsar Crew

#7 • • Edited Pulsar Crew
Kiitoksia kaikille järjestäjänkin puolesta. Ihmeiset, tekijät, deejiit. Mukavaa oli! Chocin puolustuksesksi sen verran, että hänen kotimaassaan ei olla totuttu siihen ettei bileistä saa vaikkapa olutta ;) Joten kaveri hankki housteiltaan illan aikana ns "soittokunnon" mm Rosessa. Ja tunnetusti britit (tai muutkaan) eivät kestä sitä mitä suomipojat kestävät, joten herra oli hieman "paremmassa" kunnossa ;)

Mitään vikaahan ei Chocin dj-taidoissa eikä fiilistelyssä sinänsä ole, päinvastoin, ilojuomaa vaan oli tullut kaadettua hieman liikaa illan klubikierroksella Hesan yöelämässä. Herralla oli myös takanaan tiistaista asti kiertue elämää ympäri suomea. Rankkka viikko vaati veronsa, joten sunnuntaina kuntokin on sitten sen mukainen itse kullakin tuollaisen ryöpytyksen jälkeen:)

Pulsar kuitenkin kiittää ja tavataan taas samoissa hyvissä tunnelmissa ensi viikolla!
-Kerttu-

#8 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oli kyllä niin mahtavat aamut, että HUHHUH!! *sydän* Ja Kaiu ja Sakura heitti semmosta settii, et ei mitään järkee! Nää rokkas tosi lujaa! *jiihaa* Kiitos vaan kaikille mukana olijoille! Huh huh! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Hyzenthlay

#9 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mä tykkäsin kans *plur* onneks tuli tänne lähdettyä, enkä mennyt kotiin..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Turan Palloseura

#11 • • Turan Palloseura LU
on kyllä niin mukavaa soittaa kun yleisö on noin fiilareissa. <3

kiitos kaikille, jotka oli paikalla luomassa mainioo fiilistä ja ens kerralla uudestaan! *sydän*
Jammailija

#12 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mitä britteihin tulee ni kyl ne aikamoisessa kunnossa oli ja sen otti kyl ihan huumorilla. Tosin mä oon nähny paljon deejiitä vetää settinsä läpi vaik missä sekavuustiloissa ja jos on viel isokin nimi ni hommanha pitäis hoitua vaik unissaan ja ilman käsiä*nauru*!

- porukkaa ei ollu käsittämättömän paljon, mut se porukka mikä siel oli, täytti kokonaan tanssilattian
- siel oli jengi aikamoisissa liekeissä
- kiitos tästä kuuluu kaiulle&sakuralle - hitto mitä musaa - hitto mitä jätkiä!
- iso kiitos tikkarimiehelle ja -naiselle, eli IHQ-pariskunnalle!
- kiitos myös henkilökunnalle, joka käyttäytyi asiallisesti (poket) ja baaritiskille jonka naisbaarimikko jopa vähän väliä
joraili. Kivahan se on kattoa ku henkilökuntakin tykkää.
- ja tietenkin iso kiitos mulle ku jakelin rakkautta pitkin poikin paattia*nauru*!

T: Mr. Plur*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#13 • • *Mirri* Guest
Eiköhä näissä aiemmissa kommenteissa oo jo kaikki oleellinen tullu sanottua. Oli aivan mielettömän mukavaa ja se musiikki... *sydän* iso kiitos taas kaikille ja lisäkiitos vielä iltapäiväjatkoilijoille jotka teitte taas päivästä älyttömän hauskan. *plur*
-Santtu-

#14 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts

Jammailija:
- kiitos myös henkilökunnalle, joka käyttäytyi asiallisesti (poket)

baaritiski-työntekijät oli kilttejä, mut ainakin narikkasetä oli hieman kyrpä otsassa, kun tulin sisään ni sain tiuskintaa ja kun sitten menin takkia hakemaan ja sanoin lähteväni pois, niin jäbä onnitteli, kysyin että mistä hyvästä, niin kuulemma siitä kun tajuan lähteä pois.. *aplodit*

Harmi kun en vaan jaksanut, ois ollu tosi kiva jäädä bilettää.

Kylmähän siellä oli kun pienessä helvetissä.
skorpion

#15 • • Edited skorpion
ihmettelen vaaan et miksi järjestää aamuja päällekkäin.ettekä te järjestäjät pysty kommunikoimaan keskenään ja sopimaan keskenään et ei tarvis juosta joka paikassa katsomassa. ja mikä on lopputulos kummassakaan paikassa ei ole tarpeeksi porukkaa et niitä voisi kutsua bileix. molemmat aamut on kuin rahattomien pysähtymis paikka siksi aikaa kunnes bussit rupee käymään. mut jos olis vaan yhdet aamut, kaikki yhdessä paikassa niin vois ehkä saada jotain kivaa aikaseksi muutakin kuiv vitutuksen mikä aamuissa melkein aina tulee paitsi hallmarkin aamuissa. PISTE
Steven Hoaks

#16 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kyllä mahtavat aamut ja oli kerrankin hauska soittaa ensimmäisenä kun ihmisetkin näköjään tykkäs *plur*
Ensimmäiset puoli tuntia oli melkoista säätöä ja vääntöä mutta viimeinen tunti setistä meni aika rullaavasti ja oli mukava nähdä ihmisiäkin tanssahtelemassa *jiihaa*

Kiitos kaikille seurasta ja kehuista *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Turan Palloseura

#17 • • Turan Palloseura LU

skorpion:
ihmettelen vaaan et miksi järjestää aamuja päällekkäin.

mä oon kyllä samaa mieltä, että vaikka suomen suurimmassa kaupungissa ollaan niin kahet aamubileet päällekäin on liikaa. ei täällä niin paljoa innokkaita aamuissa kävijöitä kuitenkaan ole.
Backlash

#18 • • Backlash

turan:
---
mä oon kyllä samaa mieltä, että vaikka suomen suurimmassa kaupungissa ollaan niin kahet aamubileet päällekäin on liikaa. ei täällä niin paljoa innokkaita aamuissa kävijöitä kuitenkaan ole.

Niin, mutta aina ei voi olla kaikki täydellistä. Backlash01 Afterhours ilmoitettiin julkisesti
elokuun 22. päivä ja se mielestämme oli luonnollinen jatkumo illalla olleelle klubille.
Muut asiat kukin lienee tulkitsee itse. :)
Pulsar

#19 • • Edited Pulsar The

Backlash:
---
turan:
---

---

Niin, mutta aina ei voi olla kaikki täydellistä. Backlash01 Afterhours ilmoitettiin julkisesti
elokuun 22. päivä ja se mielestämme oli luonnollinen jatkumo illalla olleelle klubille.

Wäiskissä jatketaan aamuja sillä periaatteella edelleen, että kun on iso tapahtuma Wäiskissä tai muualla, aamut järjestetään. Aivan kuten premissäkin aikoinaan. Ainoana poikkeuksena Illusion. (Uusi Vuosi aamut järjestetään, koska Wäiskissä on omat bileet myös illalla ja UV on muutenkin poikkeus)
Tahallisesti Backlashin kanssa ei siis missään tapauksessa järjestetty 28.11, aamuja.
Päivät on sovittu myös jo kesällä.

Tulevat aamut Wäiskissä 12.12, 19.12, 1.1, 2.1, 6.1...

Asiaa sivuten on mainittava vielä aamuja koskeva tapaus:
eräs aamubileiden järjestäjä Helsingistä (Ei kuitenkaan Backlashin järjestäjä!) levitti huhua viime la iltana todistettavasti kaupungin bileissä että Wäiskin aamut 28.11. olisi peruttu. Syy tähän jää myöskin arvailujen varaan. Varsinkaan kun vastaavaa kakkaa on tullut ennenkin tästä suunnasta. Kyseinen henkilö "tokkuroissaan" sekoillessaan Wäiskin ovella su aamuna vieläpä myönsi tämän kun samalla aiheutti melkoisen välikohtauksen paikalla.
Laiva on ilmoittanut että tällä henkilöllä ei ole Wäiskiin enää mitään asiaa ei järjestäjän eikä asiakkaan ominaisuudessa.

Vastaavanlaisiin raukkamaisuuksiin syyllistyvät tyypit kyllä voisivat hävetä käytöstään. Juuri tuollaisten ihmisten takia bilescene ei ainakaan mene parempaan suuntaan ;(

Erittäin valitettavaa että tällaista tapahtuu ja jotkut näköjään eivät opi koskaan. Se on varma kuitenkin että ihan olankohautuksella tällaista ei voi enää sivuuttaa...
vanhus

#20 • • vanhus

Pulsar:
---
Backlash:
---
turan:
---

---

---

Wäiskissä jatketaan aamuja sillä periaatteella edelleen, että kun on iso tapahtuma Wäiskissä tai muualla, aamut järjestetään. Aivan kuten premissäkin aikoinaan. Ainoana poikkeuksena Illusion. (Uusi Vuosi aamut järjestetään, koska Wäiskissä on omat bileet myös illalla ja UV on muutenkin poikkeus)
Tahallisesti Backlashin kanssa ei siis missään tapauksessa järjestetty 28.11, aamuja.
Päivät on sovittu myös jo kesällä.

Tulevat aamut Wäiskissä 12.12, 19.12, 1.1, 2.1, 6.1...

Asiaa sivuten on mainittava vielä aamuja koskeva tapaus:
eräs aamubileiden järjestäjä Helsingistä (Ei kuitenkaan Backlashin järjestäjä!) levitti huhua viime la iltana todistettavasti kaupungin bileissä että Wäiskin aamut 28.11. olisi peruttu. Syy tähän jää myöskin arvailujen varaan. Varsinkaan kun vastaavaa kakkaa on tullut ennenkin tästä suunnasta. Kyseinen henkilö "tokkuroissaan" sekoillessaan Wäiskin ovella su aamuna vieläpä myönsi tämän kun samalla aiheutti melkoisen välikohtauksen paikalla.
Laiva on ilmoittanut että tällä henkilöllä ei ole Wäiskiin enää mitään asiaa ei järjestäjän eikä asiakkaan ominaisuudessa.

Vastaavanlaisiin raukkamaisuuksiin syyllistyvät tyypit kyllä voisivat hävetä käytöstään. Juuri tuollaisten ihmisten takia bilescene ei ainakaan mene parempaan suuntaan ;(

Erittäin valitettavaa että tällaista tapahtuu ja jotkut näköjään eivät opi koskaan. Se on varma kuitenkin että ihan olankohautuksella tällaista ei voi enää sivuuttaa...

kunnon sota vaan päälle ei tästä näytä tulevan muuten mitään *pahis**pahis**muhaha**grr*

tai kaikki vaan rupee järjestää aamu jatkoja ja samalle viikonlopulle j*joo**muhaha**muhaha**grr*