Parempi olis yksinkertaistaa tommoista listaa genre -kohtaisesti. imo.
222 posts, 12 pages, 43,204 views
JussiS:
---
efo:
Joku saa nyt kyllä selventää millä tavalla PvD ja Tiesto on nii hyviä dj:tä.
---
???
Kummatkin on teknisesti helvetin päteviä, osaa rakentaa settiä, tuo uusia juttuja setteihin (ja koko tranceskeneen) ja tuottavat jatkuvasti hyviä biisejä.
Riittääkö?
ALIEN:
montakohan räbäytys, rnb, dnb, junkka (jne..) dj:t olisi listassa, jos kyseessä olisi asiantuntioiden TOP 100 BEST DJs...
Parempi olis yksinkertaistaa tommoista listaa genre -kohtaisesti. imo.
JussiS:
Kummatkin on teknisesti helvetin päteviä, osaa rakentaa settiä, tuo uusia juttuja setteihin (ja koko tranceskeneen) ja tuottavat jatkuvasti hyviä biisejä.
efo:
---
JussiS:
---
No ei todellakaan*lmao* Onhan se kiva et ne tekee nättejä vaihtoja jotka menee biitilleen ja kestää sen parisen tahtia mut hei camoon....
efo:
---
Individual:
Polkkajätkät sen sijaan...vau!
---
Mainitsinko mä ne jossain?
Individual:
---
efo:
---
JussiS:
---
Otanks mä tän henkilökohtasena vittuiluna? Ja jos niin, niin mitäköhän mä taas tein sen ansaitakseni? Metsään meni btw. 1) Mä en päde (minkä helvetin takia kaikki aina olettaa tota... Honestly, mulla ei ole mitään tarvetta päteä teidän silmissänne)) 2) wannabe-superstariudesta pääsin yli jo aikoja sitten, evvk 3) mulla ei saa olla tosta listasta mielipidettä enkä saa sitä kritisoida jos se mun mielestä kusee, niinkö? Mene itseesi.eewol:
Tässä äänestyksessä oli tosiaan yleiseön mielestä paras dj, eikä kenenkään vitutuksessa elävien pätemisen
tarvetta kokevien wannabe superstar- dj:tten tuomarointia!
Kerroppa mulle miksi pitäisi tukea suomalaisia vain siksi että ne on suomalaisia, jos maailmassa on minun mielestäni parempia ja enemmän arvostusta ansaitsevia dj:tä/artisteja? Otetaan esimerkkinä vaikka että jos en pidä Sandstormista, niin mun pitää silti hurrata ja ylistää Darudea koska se on suomalainen kuten minäkin? Ens vuonna äänestän Sikaduoa.Niinku kaikkien muidenkin pitäis, eikä päivitellä "miks toi ny tonne on valittu!"
Niin, juuri siitä kun todennäköisesti ei ole kyse. That's the point. Onko se nyt niin vaikea tajuta?No vittu luultavasti sen takia koska ilmeisesti porukat on tykänny sen dj-keikoista!
1ncarnation:
mistäs sä ton tiedät ? näitsä itse kenties ? vai luitsä jostain vai kaveri kertoi.. oisko sen takia et ne on saanu semmosen maineen...sama toi DJ TOP 100 ..ne pääsi sinne koska ne teki jotain et joku antois oman äänen.. maineella...
efo:
---
JussiS:
---
No ei todellakaan*lmao* Onhan se kiva et ne tekee nättejä vaihtoja jotka menee biitilleen ja kestää sen parisen tahtia mut hei camoon....
efo:
---
JussiS:
mitä muuta trancedj:n tarvii muka tehdä?
---
Niinpä.
efo:
---
ALIEN:
mikä siinä nyt on niin " hei camooon..." ?
---
Ei tääl viitti ääneen ajatella*piis*