(Darude & Proteus) DJ Mag's Top 100 DJs 2004

222 posts, 12 pages, 43,281 views

#161 • • Edited ALIEN Guest
montakohan räbäytys, rnb, dnb, junkka (jne..) dj:t olisi listassa, jos kyseessä olisi asiantuntioiden TOP 100 BEST DJs...

Parempi olis yksinkertaistaa tommoista listaa genre -kohtaisesti. imo.
hrdkvr

#162 • • hrdkvr KURGO

JussiS:
---
efo:
Joku saa nyt kyllä selventää millä tavalla PvD ja Tiesto on nii hyviä dj:tä.

---

???

Kummatkin on teknisesti helvetin päteviä, osaa rakentaa settiä, tuo uusia juttuja setteihin (ja koko tranceskeneen) ja tuottavat jatkuvasti hyviä biisejä.

Riittääkö?

kyllä mä ymmärrän tieston suosion. sehän on aina niin nauttivan näköinen dekkien takana ja välillä edessäkin kun tulee taputtelemaan siihen yleisön eteen... se ottaa yleisönsä

--
-keep it hard-

hrdkvr

#163 • • Edited hrdkvr KURGO

ALIEN:
montakohan räbäytys, rnb, dnb, junkka (jne..) dj:t olisi listassa, jos kyseessä olisi asiantuntioiden TOP 100 BEST DJs...

Parempi olis yksinkertaistaa tommoista listaa genre -kohtaisesti. imo.

oikees oot, mut olihan siinä listassa nyt enemmän breaks pohjaisia djt kun kunnon polkka dj *vinks*

--
-keep it hard-

efo

#164 • • efo Laserpoint

JussiS:
Kummatkin on teknisesti helvetin päteviä, osaa rakentaa settiä, tuo uusia juttuja setteihin (ja koko tranceskeneen) ja tuottavat jatkuvasti hyviä biisejä.

No ei todellakaan*lmao* Onhan se kiva et ne tekee nättejä vaihtoja jotka menee biitilleen ja kestää sen parisen tahtia mut hei camoon....

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

eewol

#165 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Nii Onnittelut molemmille!!!

Tässä äänestyksessä oli tosiaan yleiseön mielestä paras dj, eikä kenenkään vitutuksessa elävien pätemisen
tarvetta kokevien wannabe superstar- dj:tten tuomarointia!

Mä annan molemmile näist jätkist arvoa, sekä dj:nä että tuottajana....Niinku kaikkien muidenkin pitäis, eikä päivitellä
"miks toi ny tonne on valittu!" No vittu luultavasti sen takia koska ilmeisesti porukat on tykänny sen dj-keikoista! *nauru*
*släp*
Individual

#166 • • Individual HYPNO!

efo:
---
JussiS:
---

No ei todellakaan*lmao* Onhan se kiva et ne tekee nättejä vaihtoja jotka menee biitilleen ja kestää sen parisen tahtia mut hei camoon....

Polkkajätkät sen sijaan...vau!
efo

#167 • • efo Laserpoint

Individual:
Polkkajätkät sen sijaan...vau!

Mainitsinko mä ne jossain?

--

-Edmund Burke

1ncarnation

#168 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
ihan älytöntä..

eks kukaan ota ees huomioon et siel on ne monet lempi trackit takana joka se dj on tuottanu jotka kans vaikuttaa siihen järjestykseen ja kaikki ne fiilikset ''keikoilt'' ja monta muuta syytä.

Prkl mä voisin äänestää Orkidea jo siitä et joskus koulukaverin veli lainas/sai Orkidealta Unity vol 5 tape. Siitä mä aloitin ja voin jo pistää Arminin sinne ekaks (niinkuin äänestinkin) vaikka sen takia(blue fear) et sen musiikin kautta nautin nyt tosta ''kiksusta'' ,sama pätee Tieston In my memory levyyn..

Kuinka moni teistä on sit loppujen lopuksi ees ollu livenä jonkun Paul Van Dykin keikal ? varmasti puolet sanoo - no sehän perkele oli tos Hesassa bla bla ja ku soitti koneelt (jotain tämmöstä mä oon tääl ny lukenu) ja Paul oakenfold mixas shittisti jne... Se oli yks helvetin keikka ,ei se kaikkea kerro .. ehkä ne jotka näki sen luulevatkin et ei Toi Oakenfold tai Paul Van Dyk tonne kuulu ,se kuuluu tohon sijaan 36,5 . ..

Mut ympäri maailmaa missä sitä skenea OIKEASTI on eikä kaikki rajottu Fury,Rush,Hallmark ,Tranceexperienziin (jossa suurin osin soittaa omat Dj ,,eli magellanit ,carbonit,proteus,tab,neon jne) ihmiset ehkä tietävät vähän paremmin vaikka ton Phazen mainitseman teknisen tasonki .. Olkaa ny rehellisiä ..ette perkele tiedä kenestäkään ees mitään kunnolla... kuka mixaa miten ja miten se on livenä.. Prkl ehkä Paul oakenfoldilla oli pikku rilli paskana sen takia mixas huonosti.. te näitte sen kerran ja heti vedätte johto päätöksiä... Ei näin.. En oo nähny arminia livenä mut silti pidän häntä parhaimpana.. Mulle! sen takia minä äänestin hänet..annoin oman vote hänelle..Ettekö perkele tajua et se on sama ku äänestäis vaaleis.. Aina on joku joka luulee et on noi tulokset v*tusta.. Mut eletään me nytkin koska enemmistö halus Tarjan ja eletään jatkossakin jos enemmistö niin halua..Sama täälä Enemmistö SCENESTA pitää Tiestoa tosi hyvänä ARTISTINA ,koska tässä on Artisti mielessä eiku pilkun tarkasti kun Phaze sen otti ..Ku siinä lukee DJ TOP 100 ..mut ku Tiesto on paska dj... ku se on kiksua.. Perkele se on ku puolue..Jos kiksuttajia on maailman eniten ja ne kaikki äänestää kiksua niin totta v*tus kiksu äijät ovat ekoja... selvähän se on.. JA yrittäkää nyt ymmärtää et tää ei oo joku MAtti Petrin Lista kenest hän tykkään .. Vaan tää on Respect ja Popularity statseja MAAILMALTA eikä suomesta...voitais olla ihaan hyvin vaan hiljaa täälä ku ei oo ees kunnon bileit ku kerran kuussa ja mitkään Maailman ihmisten rakastamat dj tuu tänne..ku kerran vuodes..tzägällä...

sen takia tää lista on niin arvostettu se kertoo kenest enemmistö pitää ja kenet se haluu kuulla keikoil...Eikä siitä kenel on paras setti tai nopeimmat scratchit...

Ja ihmiset pitää koska ne olivat onnellisia ku se henkilö soitti..oli se sitten sen takia et kuuli sen biisin 10v sitten ja se tuli nyt vai siitä et voitti lotossa 2000e.. Sama se..jokainen sai kertoa mist tykkää..

V*ttu en jaksaa enää tätä shaizee taas... tulin just yö duunist ja tämmönen topikki.. Noh ainakin henkilökohtaisesti tiedän et ees jotenkin jeesasin Arminia tohon 3 sijalle :P ja Schulzia..

Darude - en tiedä en pidä ei kiinostaa.. mut en silit dissaa..mulle Carl Cox on yhtä epäkiinostavaa ku Dj Antti Tuisku teille... silti en dissaa koska tiedän mitä se mies teki SCENELLe..vaikka se olikin Techno scene..vai mikä lienee..

im out... nähdän sit 5.11 :P voitte tulla henkilökohtaisesti puhumaan asiasta..mulla on todennäköisesti semmonen hymy päällä et silmii ei ees nää...

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

1ncarnation

#170 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Individual:
---
efo:
---
JussiS:
---

mistäs sä ton tiedät ? näitsä itse kenties ? vai luitsä jostain vai kaveri kertoi.. oisko sen takia et ne on saanu semmosen maineen...sama toi DJ TOP 100 ..ne pääsi sinne koska ne teki jotain et joku antois oman äänen.. maineella... ihmisten mieleenpidel... ja suomes ei kukaan voi sanoa et Paul Oakenfold paskasti mixaa.. koska se oli kerran ja sä et ees tiedä oliko se mixaus vaan se et sun muija jätti sut et musiikki ei maistunu.. Sen takia jos joku on oikeasti hyvä ja monien mielestä sen kuule tai voi jo jopa lukea jostain...

anyway thumbs up Proteukselle..Pidän siitä tyylistä ja mun mielestä se on ansaittua.. Nyt on sentään suomel jo hyvät tuottajat ,Aalto ,Super8 jne , dj : Tab , Orkidea ,Proteus ja live : Carbon ja Magellan.. Vois olla ylpeä...ja auttaa pojat kartalle...

moro

ja sori tää perkeleen ''äidinkieli''.. enpä suomalainen ole muutenkaan :D

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Riku

#171 • • Edited Riku The Little Prince

eewol:
Tässä äänestyksessä oli tosiaan yleiseön mielestä paras dj, eikä kenenkään vitutuksessa elävien pätemisen
tarvetta kokevien wannabe superstar- dj:tten tuomarointia!

Otanks mä tän henkilökohtasena vittuiluna? Ja jos niin, niin mitäköhän mä taas tein sen ansaitakseni? Metsään meni btw. 1) Mä en päde (minkä helvetin takia kaikki aina olettaa tota... Honestly, mulla ei ole mitään tarvetta päteä teidän silmissänne)) 2) wannabe-superstariudesta pääsin yli jo aikoja sitten, evvk 3) mulla ei saa olla tosta listasta mielipidettä enkä saa sitä kritisoida jos se mun mielestä kusee, niinkö? Mene itseesi.

Niinku kaikkien muidenkin pitäis, eikä päivitellä "miks toi ny tonne on valittu!"

Kerroppa mulle miksi pitäisi tukea suomalaisia vain siksi että ne on suomalaisia, jos maailmassa on minun mielestäni parempia ja enemmän arvostusta ansaitsevia dj:tä/artisteja? Otetaan esimerkkinä vaikka että jos en pidä Sandstormista, niin mun pitää silti hurrata ja ylistää Darudea koska se on suomalainen kuten minäkin? Ens vuonna äänestän Sikaduoa.

No vittu luultavasti sen takia koska ilmeisesti porukat on tykänny sen dj-keikoista! *nauru*

Niin, juuri siitä kun todennäköisesti ei ole kyse. That's the point. Onko se nyt niin vaikea tajuta?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

#172 • • astaroth Guest

1ncarnation:
mistäs sä ton tiedät ? näitsä itse kenties ? vai luitsä jostain vai kaveri kertoi.. oisko sen takia et ne on saanu semmosen maineen...sama toi DJ TOP 100 ..ne pääsi sinne koska ne teki jotain et joku antois oman äänen.. maineella...

Tässä vaiheessa voidaan kysyä 95% maailman kaikista äänestäneistä, että: "Mistä sä sen tiedät, se on yksi keikka". On kuitenkin aika pieni prosenttiosuus, jotka ovat kuunnelleet PvD tai Tieston settejä aktiivisesti, kuten monet esim. suomalaiset asiantuntevammat ihmiset, jotka ovat kuunnelleet Proteuksen settejä xxx kertaa ja tietävät todellakin, kuinka hyvä hän todellisuudessa on. En usko, että siellä ulkomaillakaan ollaan kuitenkaan yksilötasolla sen vertaa tietoisempia DJ:n todellisista taidoista.
Kriss G

#173 • • Kriss G Wir brauchen bass

efo:
Joku saa nyt kyllä selventää millä tavalla PvD ja Tiesto on nii hyviä dj:tä.

Mä kuulin mun frendylt et ne tekee tarncee. Ne on siis *super*ihqui! Ei millään pahalle mutta ei kyllä hyvälläkään..

--
DESTROY ALL HIPPIES

Jussi Soro

#174 • • Jussi Soro choon!

efo:
---
JussiS:
---

Tyhmä kysymys, mut mitä muuta trancedj:n tarvii muka tehdä? Headspinneja levareitten päällä? Kuunteles joku Tieston teknompi setti, ni siin on kyl sit kikkaa ja tekniikkaa ihan tarpeeks.
efo

#175 • • efo Laserpoint

JussiS:
mitä muuta trancedj:n tarvii muka tehdä?

Niinpä.

--

-Edmund Burke

#176 • • ALIEN Guest

efo:
---
JussiS:
mitä muuta trancedj:n tarvii muka tehdä?
---

Niinpä.

mikä siinä nyt on niin " hei camooon..." ? *täh*
efo

#177 • • efo Laserpoint

ALIEN:

Ei tääl viitti ääneen ajatella*piis**possu**piis*

--

-Edmund Burke

Jussi Soro

#178 • • Jussi Soro choon!

efo:
---
ALIEN:
---

Ei tääl viitti ääneen ajatella*piis**possu**piis*

Eiku ihan mun mieliks ajattele. Haluun nyt kuulla sun perustelut tälle.
AnderS

#179 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Pitäis varmaan perustaa "Klubitus Top100 best DJs" äänestys,
jossa asiantuntevat äänestäjät antavat äänensä omasta mielestään
parhaalle dj:lle, perusteluineen!
Paskaaks millään Magin äänillä! Niillä ei täälä aleta hillua!
Air

#180 • • Air
Heh, joka vuos tää sama ilmiö ku jengi itkee ku se oikeesti paras dj ei voittanu.