33 posts, 2 pages, 8,799 views
Jammailija:
No niin jäbä, ny alkaa ruoskinta, koska Jammailija ku antaa palautetta ni se on oikeesti palautetta eikä aina mitään ihqplur-meininkiä!
Edellinen miksauksesi oli kyl vallan maittava*piis*. Molemmille miksauksille on tyypillistä pehmeä ja rauhallinen alku, mutta sen sijaan että alku koukuttaisi mut kuuntelee ni se saakin pikemminkin odottelevan fiiliksen. Eka miksauksessa meininki alkoi jo kybäminsan jälkeen ja kesti oikeesti herkullisen pitkään*slurps*. Ny sitä irtiottoa saa odottaa hetken aikaa ja 12 min jälkeen luulen, että tässäkin päästään irti, mut silti palataan takaisin tasaisen pehmeään. Ja tää on ehkä liian pehmeää mulle, koska täst puuttuu joko se groove tai sit rytmien draivi joka pakottaa tanssii.
4o min jälkeen alkaa meininki jo parantua ja loppua kohden siihen tulee sitä draivia ja painavuutta tohon rytmiin*pahis* - me like it*slurps*!
Miksaus on laadukkaasti tehty ja vaihdot menee mielestäni nappiin, mut lienee sit noi pehmeät biisivalinnat jotka mulla mätti, mut makuasioistahan ei voi ku kiistellä!
Arvosana: 8,7
Timmo:
Uujea! Alku lämmittelee kivasti ja lopussa kyllä alkoi joka jäsen gruuvailemaan. Sitä loppupään menoa olis tosin voinu vielä jatkaa parilla biisillä.
Nyt on pakko lähtee pyöräilee. Sähän voisit tulla ens vuonna Laakso Big Air Night-tapahtumaan deejiiksi.
Samu:
Hei Teemu kiitti sikana kun vaivauduit suoramarkkinoimaan mobiiliteitse! Tää on aivan v...n loistavaa!!! Täytyy myöntää että en varmaan muuten olis tullu kuunnelleeks kun en oo mikään haussijätkä, mut nyt iski ja kovaa!
Mahtavan tummaa soundia ja rouheita bassolinjoja. Pää nytkyttää ihan ittestään ku rullaa niin mageesti ainakin nyt tällä hetkellä about 52 minuutin kohdilla. Koko setin progressio on erittäin jouhevaa ja meitsi tykkää noist klassikko-puhesampleista just näin, että luukutetaan ite biisiä kuitenkin ilman stoppia. En keksi heikkoja kohtia täst; Setin alku on..hmm, erinomaisen dirty (niinku housen pitääkin), keskivaihe on mainio ja loppuu kohti alkaakin jo tehdä enempi ja enempi mieli lähteä testaamaan Rosegarden, vaikka päätin etten tänään lähde yöhön!
Sovittaisko jätkät, että sillon ku soitetaan housee, ni soitetaan kunnollista semmosta!?
Tänks!