Klabi - 2_Miksaus (Dirty...)

33 posts, 2 pages, 8,718 views

Klabi

Posts: 1,423

#1 • • Edited Klabi HUGC
klabi_2_miksaus_dirty_web.jpg

Tuhmempaa Housea ja ripaus melodioita...

Offline...
-P

Posts: 4,972

#2 • • -P
pitkästä aikaa uutta *vink*. lataukseen men ja ruusuja sekä risuja parin kuuntelukerran jälkeen :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Klabi

Posts: 1,423

#3 • • Klabi HUGC

angelus:
pitkästä aikaa uutta *vink*. lataukseen men ja ruusuja sekä risuja parin kuuntelukerran jälkeen :)



Eli 1.5kk kuluttua....

*vink*
-P

Posts: 4,972

#4 • • -P

Klabi:
---
angelus:
pitkästä aikaa uutta *vink*. lataukseen men ja ruusuja sekä risuja parin kuuntelukerran jälkeen :)

---


Eli 1.5kk kuluttua....

*vink*



hah, toivot vaan ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Occu

Posts: 2,528

#5 • • Occu
hakuun meni saman tien..
Edellinen mixi oli ainakin aivan loistavaa kamaa joten
odotukset ovat korkealla ja en usko, että tulen pettymään =))

--
..::MOI::..

-P

Posts: 4,972

#6 • • -P
Ouch, ouch & ouch. Aika taakii shittii ;).
Tällasta voisin kuvitella tanssivani bileissä ja antaa äässin keikkua suuntaan jos toiseenkin.
Erittäin maistuvaa matskua. Tekniikasta ei oikein mitään erityistä huomautettavaa, kaikki toimi kuten pitikin ja vaihdot olivat todella smootheja.

Kiitsat Klabi :) lisää tällaista

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#7 • • jamjam Guest
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh jeah.
mahtavaa sheikkausmusaa *sydän*
Jammailija

Posts: 3,224

#8 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
No niin jäbä, ny alkaa ruoskinta, koska Jammailija ku antaa palautetta ni se on oikeesti palautetta eikä aina mitään ihqplur-meininkiä*släp*!

Edellinen miksauksesi oli kyl vallan maittava*piis*. Molemmille miksauksille on tyypillistä pehmeä ja rauhallinen alku, mutta sen sijaan että alku koukuttaisi mut kuuntelee ni se saakin pikemminkin odottelevan fiiliksen. Eka miksauksessa meininki alkoi jo kybäminsan jälkeen ja kesti oikeesti herkullisen pitkään*slurps*. Ny sitä irtiottoa saa odottaa hetken aikaa ja 12 min jälkeen luulen, että tässäkin päästään irti, mut silti palataan takaisin tasaisen pehmeään. Ja tää on ehkä liian pehmeää mulle, koska täst puuttuu joko se groove tai sit rytmien draivi joka pakottaa tanssii.

4o min jälkeen alkaa meininki jo parantua ja loppua kohden siihen tulee sitä draivia ja painavuutta tohon rytmiin*pahis* - me like it*slurps*!

Miksaus on laadukkaasti tehty ja vaihdot menee mielestäni nappiin, mut lienee sit noi pehmeät biisivalinnat jotka mulla mätti, mut makuasioistahan ei voi ku kiistellä*vink*!
Arvosana: 8,7

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Klabi

Posts: 1,423

#9 • • Edited Klabi HUGC

Jammailija:
No niin jäbä, ny alkaa ruoskinta, koska Jammailija ku antaa palautetta ni se on oikeesti palautetta eikä aina mitään ihqplur-meininkiä*släp*!

Edellinen miksauksesi oli kyl vallan maittava*piis*. Molemmille miksauksille on tyypillistä pehmeä ja rauhallinen alku, mutta sen sijaan että alku koukuttaisi mut kuuntelee ni se saakin pikemminkin odottelevan fiiliksen. Eka miksauksessa meininki alkoi jo kybäminsan jälkeen ja kesti oikeesti herkullisen pitkään*slurps*. Ny sitä irtiottoa saa odottaa hetken aikaa ja 12 min jälkeen luulen, että tässäkin päästään irti, mut silti palataan takaisin tasaisen pehmeään. Ja tää on ehkä liian pehmeää mulle, koska täst puuttuu joko se groove tai sit rytmien draivi joka pakottaa tanssii.

4o min jälkeen alkaa meininki jo parantua ja loppua kohden siihen tulee sitä draivia ja painavuutta tohon rytmiin*pahis* - me like it*slurps*!

Miksaus on laadukkaasti tehty ja vaihdot menee mielestäni nappiin, mut lienee sit noi pehmeät biisivalinnat jotka mulla mätti, mut makuasioistahan ei voi ku kiistellä*vink*!
Arvosana: 8,7



Kunnolla piiskaa vaan, mulla on metallinen siveysvyö..... *grr*

Onhan tämä erilainen verrattuna 1_Miksaukseen, tässä biisit ovat hieman isompia ja hitaammin eteneviä. Ja jos sitä tuhmailee niin sitä ei voi koskaan tehdä, miten nyt sanois, heti. Eli ethän sä anna heti koko kättä vaan silleen vähän kerrallaan.... Tai miksi ei... mutta ei tällä kertaa *slurps*

Kiitos niille jotka ovat kommentoineet, palaute on aina tervetullutta, etenkin rakentava sellainen

*plur*
Anime

Posts: 1,939

#10 • • Anime Retrostööpeli
Kaikista mixeistä mitä mä Klabilta oon kuullu, tää on kyl kärkipäästä. Etenkin Dreams pistää kyl hunajat roiskuu pitkin lattioita, ja on hyvä ettei se tule ihan ensimmäisenä kipaleena vaan sitä ennen on pientä tiiseriä *joo* Loppuu kohden rankkenee just mukavasti, kuitenkin se sama porrrrrno draivi säilyy ja korostuu mitä pidemmälle mennään. Ihan loppu on kyl sellast bassolutkutusta, hyvä ettei kepittää ruvennu *nauru*

Kyl tän tahtiin kelpais ***** ****** ****** ********** **** ** ***** *joo*

Mä lopetan kehumisen tähän ettei toi jätkä ylpisty ja rupee soittaa paskaa settii *justjoo*

--
-K

Timmo

Posts: 657

#11 • • Timmo
Uujea! Alku lämmittelee kivasti ja lopussa kyllä alkoi joka jäsen gruuvailemaan. Sitä loppupään menoa olis tosin voinu vielä jatkaa parilla biisillä.

Nyt on pakko lähtee pyöräilee. Sähän voisit tulla ens vuonna Laakso Big Air Night-tapahtumaan deejiiksi. *hymy*

--
Elämä On Raato

Avatar
#12 • • astaroth Guest
Vielä parempi, kuin 1_Miksaus! :)
Klabi

Posts: 1,423

#13 • • Edited Klabi HUGC

Timmo:
Uujea! Alku lämmittelee kivasti ja lopussa kyllä alkoi joka jäsen gruuvailemaan. Sitä loppupään menoa olis tosin voinu vielä jatkaa parilla biisillä.

Nyt on pakko lähtee pyöräilee. Sähän voisit tulla ens vuonna Laakso Big Air Night-tapahtumaan deejiiksi. *hymy*



Tänään oli kyllä hyvä ilma fillaroida!!!!!

Taisin lueskella ridefreen palstalta että siellä oli vuosi tai kaks???? takaperin ollu dj soittamassa, oli kuulemma aluksi soittanut "jotain saatanan konepumputusta" meininki oli lähtenyt nousuun vasta kun laukusta oli kaiveltu tilanteeseen "sopivampaa musiikkia"

Mutta mikä ettei jos vaikka yleisö olisi hieman vastaanottavaisempaa ensi vuonna...


Palaute on edelleen tervetullutta
UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se
tää on pelottavaa.... mä tykkäsin tästä.. luulin viel kesällä että en ikinä lämpene tähän soundiin mut huoh... kuinkas on käynykkään.. *blush* Täähän rokkas!!! *joo*

mä tykkäsin ja paljon... *joo*
tätä lisää.. *jiihaa*
Klabi

Posts: 1,423

#15 • • Klabi HUGC

UnityF:
tää on pelottavaa.... mä tykkäsin tästä.. luulin viel kesällä että en ikinä lämpene tähän soundiin mut huoh... kuinkas on käynykkään.. *blush* Täähän rokkas!!! *joo*

mä tykkäsin ja paljon... *joo*
tätä lisää.. *jiihaa*



Pikkutuhmaa tanssikansalle...

*vink*
Timmo

Posts: 657

#16 • • Timmo

Klabi:

Mutta mikä ettei jos vaikka yleisö olisi hieman vastaanottavaisempaa ensi vuonna...



Kyllähän konemusa varmaan yleisölle kelpais, mutta kuskit hyppää silloin mieluummin levareiden kuin alastulon päälle.

--
Elämä On Raato

Jaques

Posts: 1,390

#17 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaaa on se kyl hyvä, vain kansi puuttuu!! *vink**nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Samu

Posts: 517

#18 • • Samu Bodhisattva
Hei Teemu kiitti sikana kun vaivauduit suoramarkkinoimaan mobiiliteitse! Tää on aivan v...n loistavaa!!! Täytyy myöntää että en varmaan muuten olis tullu kuunnelleeks kun en oo mikään haussijätkä, mut nyt iski ja kovaa!

Mahtavan tummaa soundia ja rouheita bassolinjoja. Pää nytkyttää ihan ittestään ku rullaa niin mageesti ainakin nyt tällä hetkellä about 52 minuutin kohdilla. Koko setin progressio on erittäin jouhevaa ja meitsi tykkää noist klassikko-puhesampleista just näin, että luukutetaan ite biisiä kuitenkin ilman stoppia. En keksi heikkoja kohtia täst; Setin alku on..hmm, erinomaisen dirty (niinku housen pitääkin), keskivaihe on mainio ja loppuu kohti alkaakin jo tehdä enempi ja enempi mieli lähteä testaamaan Rosegarden, vaikka päätin etten tänään lähde yöhön!

Sovittaisko jätkät, että sillon ku soitetaan housee, ni soitetaan kunnollista semmosta!?

Tänks! *piis*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Toope

Posts: 424

#19 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
kuunteluun meni alku kuulostaa ainakin ihan hyvalta*iloinen*
Klabi

Posts: 1,423

#20 • • Klabi HUGC

Samu:
Hei Teemu kiitti sikana kun vaivauduit suoramarkkinoimaan mobiiliteitse! Tää on aivan v...n loistavaa!!! Täytyy myöntää että en varmaan muuten olis tullu kuunnelleeks kun en oo mikään haussijätkä, mut nyt iski ja kovaa!

Mahtavan tummaa soundia ja rouheita bassolinjoja. Pää nytkyttää ihan ittestään ku rullaa niin mageesti ainakin nyt tällä hetkellä about 52 minuutin kohdilla. Koko setin progressio on erittäin jouhevaa ja meitsi tykkää noist klassikko-puhesampleista just näin, että luukutetaan ite biisiä kuitenkin ilman stoppia. En keksi heikkoja kohtia täst; Setin alku on..hmm, erinomaisen dirty (niinku housen pitääkin), keskivaihe on mainio ja loppuu kohti alkaakin jo tehdä enempi ja enempi mieli lähteä testaamaan Rosegarden, vaikka päätin etten tänään lähde yöhön!

Sovittaisko jätkät, että sillon ku soitetaan housee, ni soitetaan kunnollista semmosta!?

Tänks! *piis*



Jeppistä

Semmoinen käsitys mulla vähän olikin että sulle putoo snadisti rankempi meininki...
Mukavaa että jaksoit kuunnella mun miksauksen.
Vielä positiivisempaa oli että se että meininki maistui!!!!!!!!!!!!

Greetings from Twisted Disco Hell...

Yks jutska jäi vaivaamaan, lähditkö loppujen lopuksi Rosegardeniin vai et???

Piis.


> Jaapok Kannet tulee palstoille, veikkailisin että tällä viikolla *vink*