Säde <-Back to Back-> 19.11.2004 @ helsinki

153 posts, 8 pages, 31,362 views

Essi

#121 • • Essi Kukkupää!

Ana-5000:
Käväsinpä tuolla mut en mä oikein tajuu nykynuorison paukutusmusiikkia :P

Pah! Sä et ole tarpeeksi vanha sanoaksesi noin *nauru*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

KittysDead

#122 • • KittysDead Trooper

plaque:
KittysDead, will you marry me?

?? *hih*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#123 • • Cera Guest
Mulla oli kyl ihan miellyttävä ilta.

kiiiitti.
Aziz Combat Fighter

#124 • • Aziz Combat Fighter

Essi:
---
Ana-5000:

---

Pah! Sä et ole tarpeeksi vanha sanoaksesi noin *nauru*

It's not the time, it's the mileage...
Hanz

#125 • • Hanz Team Lasse
Ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvä fiilis. Aivan mahtavaa, hauskaa oli. Kiitos järjestäjille*plur**jiihaa*
Chare

#126 • • Chare kiltti tyttö
jees.. oli kyl aivan mahtavat säteet taas kerran!! *sydän* enemmän tuli kyl pyörittyy tuttui jututtamas ku tanssilattial, mut protskun ja neonin setin aikana sielt ei vaa kertakaikkiaan pystyny poistumaan! *jiihaa*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Narya

#127 • • Narya Kuolema
*jiihaa* vaikka huomenna uudestaan! *joo* ihanaa! *nauru*
loistavat bileet, en jaksa odottaa domia...

--
Sekavuuden Ammattilainen

#128 • • fanatic Guest
Kivaa oli kaikinpuolin*joo* tosin tuli väsy aivan liian aikasin*nauru* nomicin setti oli kyllä loistava kuten myös neonin ja proteuksen mitä nyt muistaa*justjoo* kiitokset jälleen hyvistä kemuista*aplodit*
anis

#129 • • anis
Tahtoisin sinne takasin!" li siitä voi miettiä, mitä mieltä oon....

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sakin

#130 • • sakin

Dorka:
moon liian wanha.

mä luulin "moon" sanan olevan vain turkulaisten käytössä..

S.
Dementation

#131 • • Edited Dementation wednesday?
Oli aika mukavat bileet.

Tulin heti yhdeksältä sen jälkeen kun olin ollut UnityF:n ja Alpha:n kanssa 2 tuntia ollut pihalla jakamassa flaikkuja...
Osas olla kyllä kylmä... Moikkasin Nomicia ja joitain muita tuttuja jotka jo tolloin oli eksynyt paikalle...

Tanssin alussa jonkun vartin lämmittelyksi, sit pousailin johonkin cosmon ja tritonin setin puol väliin, jonka
jälkeen menin lattialle ja tulin pois vasta kun Nomic lopetti. Kuinkahan moni taas luuli että mun oli pakko olla aineissa kun vaan jaksoin ja jaksoin. Kiitos muutamille kavereille veden hakemisesta, oli vaan niin kivaa tanssia ettei voinut lopettaa.

Cosmon ja Tritonin setti oli ihan kivaa tanssittavaa ja sillä pääsi hyvään alkuun, jotta paikat oli jo vetreet kun proteus ja neon aloitti. Siinä sit tuli tampattua niin, että vielä tänäänkin huomaa tampanneensa... Ja varmaan vielä muutamana päivänä tän jälkeenkin. *hihu* Mutta oli se sen arvoista.

Ja sitten NOMIC, jolle asetin todella suuret odotukset ja sain vielä enemmän. Setti oli mitä mainioin, joskin jossain kohdassa ylä-äänet oli hiukan turhan kovalla.

Nomicin jälkeen ei enää jaksanutkaan tampata, varsinkin kun POC oli mun mielestä vähän turhan pauketta paria hyvää biisiä lukuunottamatta. Paitsi että lopussa flaikkuja jakaessa me vähän vielä bailattiin. Kiitos niille ihmisille seurasta.

Mutta kaiken kaikkiaan vallan mainiot säteet ja kaikkea. Kiitos kaikille kavereille, ystäville ja tutuille seurasta, oli oikein kivaa, kiitos Infiniz kyydistä helsinkiin ja kiitos UnityF:lle yösijasta, sisäänpääsylipusta ja pizzasta, kiitos Mayah kyydistä Turkuun, oli kiva reissu, kiitos myös sipseistä.

*aplodit*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

#132 • • beyootch Guest
huoh. henkeni meinasivat viedä- tuli taas tampattua sellasella vauhdilla, et hyvä ku ei sydän pysähtyny! *hikoil*
kaikin puolin onnistuneet bileet; paluu kotiin ja todellisuuteen oli karu.*ding*
...mutta vaikka todellisuus iskee kuitenkin, minä olen se joka määrää päivän...*super*
Dueno

#133 • • Dueno klubbarin rumin
Hiphei olihan hyvät bileet! *sydän* Kivan näkösiä tytskyi oli liikentees, välil tuli kyylättyy vähä liikaaki *kuolaa* Musiikki oli mitä mahtavinta, vaikka välillä meinas korvat hajoo. Nomic rokkas iha kybällä kyl!! Yks video löytynee http://personal.inet.fi/atk/dueno/poc.avi Kiitos kaikkille!!!! *sydän* *sydän*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

domi

#134 • • domi Työn sankari.

sakin:
---
Dorka:
moon liian wanha.

---

mä luulin "moon" sanan olevan vain turkulaisten käytössä..

S.

Ja mä,et se on vain pohjanmaan murretta
sparffo

#135 • • sparffo Team Aerobic
harmittaa kun ei päässy lähteen... *grr*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Mikcore

#136 • • Mikcore Eternity has passed

Ana-5000:

Ana älä viitsi. Sä kuitenki tuotat gabberii ja hc:ta Telamurska nimellä.*ding**iloinen**täh*
Aziz Combat Fighter

#137 • • Aziz Combat Fighter

Mikco:
---
Ana-5000:

---

Ana älä viitsi. Sä kuitenki tuotat gabberii ja hc:ta Telamurska nimellä.*ding**iloinen**täh*

NII mut en tajunnu silti se meni paum paum paum ja töks ja pum ja mä olin iha *ding* ja sit menin kotiin ja pistin säröä bassoon ja oktaavia alemmas ja sit hymyilin :)
Mikcore

#138 • • Mikcore Eternity has passed
Lähdetäänpä joskus yhdessä Säteeseen, niin perehdytän sut tähän juttuun perusteellisesti :)
Plaque

#139 • • Plaque

KittysDead:

?? *hih*

Pitääkö suomentaa? *hihu*
Jussi Soro

#140 • • Jussi Soro choon!
Ihan kivaahan täällä oli joo, mut ei kyl enää pysty tanssii noin nopeeta. Kahden tahdin jälkeen olin vähintään yhden biitin myöhässä asekeleissani, tosin vika voi löytyä hiukka turhan rankalla kädellä annostellusta matkajuomisesta :)

Jonelle tattis levyistä ja "edustuksesta" ja Lahden hurjille nyyttikesteistä :D