Säde <-Back to Back-> 19.11.2004 @ helsinki

153 posts, 8 pages, 30,089 views

KittysDead

Posts: 381

#81 • • KittysDead Trooper
Mun kohalta säteet oli vähän *justjoo*

Prote-neo-setti oli *plur* , mut lopussa se lord of the rings-tunnarointi meni vähän yli ja huomasin seisovani tönkkönä keskellä tanssilattiaa.

Tässä säteessä oli sistäpaitsi yllättävän paljon "häiriköitä" tanssilattialla. Inhaa ko purukka tulee totaalisessa wasted-kunnossa lattialle kaikkien tuoppien ja tupakoiden kanssa ja sit sitä viinaa pitää heitellä kaikkien päälle ja huitoa röökillä reikiä hameeseen. *släp* PERkl. Ja sit ku ollaan ihan muussa maailmassa ja mennään "riehumaan" keskelle salia kaverin kanssa. Ihan siis konkreettisesti moshpit-meininkiä. *eiei*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

bubbelgum

Posts: 2,477

#82 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
En tiedä ketä kiittää, mutta KIITOS!
Soitin nimittäin Gloriaan ja mun lompakko on tallessa siellä. Huh-huh, nyt kävi kyllä hyvä tuuri tällä tytöllä. *kiitoskiitos*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#83 • • --- Guest

bubbelgum:
Jaaha, nyt taitaa jäädä bileiden kommentointi väliin... Nimittäin joudun täällä heti aamun koitteeksi alkaa kyselemään että onkohan kukaan kaunis sielu sattunut löytämään tämän tytön lompakkoa ja ottanut talteen?

Lompakko oli ollut koko illan narikassa laukussa, eikä mukana itse bileissä sisällä kertaakaan. Muistin mukaan sitä en myöskään ole ottanut esiin kotimatkan aikana. Eli epäilys on, että se olisi laukusta päässyt tippumaan siinä loppurysän aikana, kun ollaan kaivettu laukusta esiin lämmintä vaatetta...

Rahaa ei siellä ollut pennin hyrrää, mutta henkkarit kyllä ja muita tärkeitä kortteja ja tietoja.

Eli jos joku on sattunut siinä loppuillan narikkarysässä löytämään vaaleansinistä lompakkoa niin olisitko ystävällinen ja laittaisit privaan viestiä! Mitään hurjaa löytöpalkkiota en voi luvata, mutta jos joku sattuu sen palauttamaan niin kaivan kyllä sit esiin vaikka viimeset roposet mitä nyt kotoota vaan löytyy.



toi kuulosti jo niin säälittävältä, et tekis melkein mieli lähteä nyt gloriaan ettimään se lompakko....
Reiver

Posts: 352

#84 • • Reiver
Hyvät bileet oli. Polkka kunto vaan meinasi loppua kesken. *hih*

Hyvä Nomik! Mahtava setti! *joo*

--
««««« NRG »»»»»

leka

Posts: 373

#85 • • leka anteeksi olen eläin
Oli aika pettymys pippalot... väkee oli aikajoin aika paljon ja alko jo muistuttaa hieman hallujen tasoa *igor* (pistköhän olla rajoitettu lippujen määrä?, siis oikeesti rajotettu*hymy*) .Yhessä vaiheessa joku onistu kykkimään latialla totaalisen pihalla(overload*dissaa*)...eli siis örveltäjiä oli myös seassa monessa mielessä *uuh* ja myös nipin kauppaajia *poks*. Musan soitto sai nyt ison miinuksen miks helvetissä soittaa niinpaljon ku ämyristä lähtee*ding* ??? Oikeesti jotain rajaa, näin saa aikaan vaan hirveetä äänipuuroo ja korvat piippaa.

Mut enivei proteus&neon setti oli kiwa *aplodit* ja pidin siitä

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Zebir

Posts: 659

#86 • • Zebir
Minusta väkeä oli ihan sopivasti. Olisi sitä ehkä vähän vähemmän voinut olla muttei tuokaan haitannut. Pari känniääliöö vähän häiritsi lattialla muttei niistäkään onneksi suurta haittaa ollut. Eniten hämmästytti se, kun jotkut tunkivat itsensä eturiviin, olivat siinä hetken ja sitten menivät samaan suuntaan mistä tulivat. Tätä tapahtui vielä monta kertaa ja näytti siltä että samat ihmiset tekivät sitä. *igor*

Proteus&Neon, Nomic ja PoC kyllä rokkasivat eikä tullut montaa kertaa poistuttua lattialta heidän aikana. *jiihaa*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Twist

Posts: 925

#87 • • Twist Team Kemuttajat
Joo-o... Ihan hyvät bileet oli , tuli vaan oltuu vähän liian sekasin *eiei* ... Kiitos sille pöytäseurueelle joka tarjosi pari tuoppia vettä... :D On hauska nähä, että hyvän tahtoisia ihmisiä viellä löytyy *sydän* ... Proteuksen ja neonin setti oli *aplodit* Sit viel kiitokset kaikille tutuille jotka piditte loistavaaa seuraa ... !!!
Alina

Posts: 152

#88 • • Edited Alina Alias
ISO KIITOS Triton ja Criss - aivan loistosetti.*aplodit* Aamulla tulikin sitten lepuuteltua väsähtäneitä jalkoja, *justjoo*Milloinkohan viimeeksi on tullut vedettyä noin täysillä...*hikoil*

--
Elämä on..............

RantaPalleroinen

Posts: 512

#89 • • RantaPalleroinen
mulle jäi vähän paha maku kemuista. en tiedä mikä "oli vialla" mutta ei vaan uponnu. musa oli välillä jotain ihan muuta kuin säteeltä odotin... kyllähän siellä hyvääkin pyssytystä sitten tuli, KIITOS SIITÄ!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Jone

Posts: 8,258

#90 • • Jone Archibald Haddock

leka:
Oli aika pettymys pippalot... väkee oli aikajoin aika paljon ja alko jo muistuttaa hieman hallujen tasoa *igor* (pistköhän olla rajoitettu lippujen määrä?, siis oikeesti rajotettu*hymy*)



Siis mitä ihmettä? Tuollahan oli porukkaa suhteellisen _vähän_ jopa parhaimmillaan? Missään tapauksessa ei nyt ainakaan tungokseksi asti.
Claquesous

Posts: 3,206

#91 • • Claquesous viidettä kolonnaa


Jone:

Siis mitä ihmettä? Tuollahan oli porukkaa suhteellisen _vähän_ jopa parhaimmillaan? Missään tapauksessa ei nyt ainakaan tungokseksi asti.



Samaa mieltä. Jengiä oli oikeesti aika vähä liikenteessä ja veikkaan tähän syyksi ihan sitä bussilakkoa. Minä ainakin olin aika paineessa, että miten pääsen himaa, koska rahatilanne ei anna mahdollisuutta käyttää taksia. Loppuillasta meinasin lähteä jo kävelemään himaan (~10,5 km), mutta onneksi kaikki järjesty sitten parhain päin.

Bileistä itsessään minulle jäi ihan hyvät fiilikset, vaikka en tanssinutkaan kovinkaan innokkaasti... Enimmäkseen häröilin ympäri Gloriaa.

--
32. of December

dj SäPi

Posts: 57

#92 • • dj SäPi Team FFF, allstars
Neon ja Proteus oli tosi jees..muutenkin mielestäni hyvät meiningit...*jiihaa*

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

Plaque

Posts: 269

#93 • • Plaque
Kovimmat kekkerit aikoihin. Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille. *aplodit*

Proteuksen ja Neonin setti, ei voi sanoin kuvailla. *plur*

KittysDead, will you marry me?
UnityF

Posts: 15,721

#94 • • UnityF joo just se
KIITOS ja anteeksi *blush*

Oli aivan mahtava *känni*ilta.. taisin olla enemmän päissäni kuin kaikki muut yhteensä... oliko tuttu lause:"mä juon jotta toi hiusmurtuma kantapäässä ei tunnu ja voin tanssii broidin setin" niiimpä niin.... Tääkin sitten kostautu.

Musiikki oli mahtavaa!
NOMIC!! *pus* *sydän* mie itkin ilon kyyneleitä kun olin niin liikuttunu huoh.. oli vain mahtava fiilis *sydän*

Muut setit meni vähän ohi paisti alku triton & cosmo kiitos ihanista kappaleista mun mielestä voisitte useimminkin soittaa yhessä, tykkäsin erittäin paljon. *joo*

Mut illan mittaan sitten kun menin jakaa flaikkuja niin siinä sitten kaaduin *uuh*
Terveen jalan polvihan siinä sitten meni *nyyh* Nyt aamun mittaan polvi on turvonnu niin paljon että sairaalreissu tästä tulee, onneksi andy vie mut sairalaan*hymy*

Mut kiitos kaikille mulla oli kivaa varmaan kun mulle sanottin tiskillä että joit vikan tequilan se on nyt loppu koko talosta *nauru*
mut 9 tequilaa, wiskii, vodkaa, salmarii, siiderii jne jne jne.. Mut paras mulla ei oo krapulaa kun jalkaan sattuu niin paljon!*poks*

Mut parhaat säteet pitkään aikaa *jiihaa*
Piiuzki

Posts: 870

#95 • • Piiuzki
Oivoi *sydän* olipas taas säteet *jiihaa* aivanloistavaa *hihu*
Oli kiva nähä paljon kavereita ja muita tuttuja pitkiin aikoihin *hali* teille *hymy*
Neonin ja Protskun setti oli tosi hyvä *jiihaa*
Mut Nomicin setti rokkas ihan kympil *plur* *jiihaa* *aplodit*
Ei pystyn tanssilattialtakaa setin aikan lähtee pois ku oli pakko olla siel koko setti *jiihaa**sydän*
*hikoil*Mitäköhän muuta..
Miinusta oli se vain kun jotkuu känniörveltäjät tulivat röökin ja tuopin kanssa heilumaan tanssilattialle *eiei*
sain yhessä vaiheessa jonkuu juomiset melkein päälleni *poks* mut onneks se ei menoa haitannu paljoo.
Loisto bileet ei voi muuta sanoa..kiitos järkkäreille *aplodit*
Jone

Posts: 8,258

#97 • • Jone Archibald Haddock

T-mu:
Olipas kivaa.
Cosmo + Triton oli kyl hyvä.
Muutkin oli hyvii
nii.



Erityisen hyvä on kuva parin lahtelaisen jäbän nyyteistä.
Claquesous

Posts: 3,206

#99 • • Claquesous viidettä kolonnaa


Jone:

Erityisen hyvä on kuva parin lahtelaisen jäbän nyyteistä.



Homoerotiikkaa. IHANAAAAA!!!1!

--
32. of December

syntikka

Posts: 30

#100 • • syntikka
Oikein mukavat kekkerit oli, mutta tämä poika väsähti proteuksen ja neonin setin jälkeen.