58 posts, 3 pages, 10,378 views
KittysDead:
KAuhee laittautuminen
Mut joo.. voi olal että pyllähdetään ylipukeutuneina, mut helvetti, ainaki näytetään hyvälle.
"sisäänpääsy 5e sisältäen narikan."
styrOx:
loisto kiksuu......niii joo ja sit mun seuralaiselle my main man you know*hih* loisto ilta.....ja sit viel kuskille*sydän*
KittysDead:
p.S. miksi kaikki haukkuu premiä? entä sitten että yläkerrassa soi madonna ja se on täynnä pissiksiö, ei sinne tarvitse mennä.
ezzy:
---
ps. Kittysdead ei taida tietää, että premissä on ollut bileitä jo vuosia ennen Supercooliakin ;) mm. helvetin mainio Ever/Solar-klubi.
Umbala:
Jees oli aika hassuu... Ainut ongelma tosin oli lähinnä se, että ei ollu rahaa.. Toinen asia mitä vois muuttaa ois toi sisäänpääsy maksu.. Jos se sisäänpääsy maksettiin siitä et tultiin kuuntelee wert:tiä & co.ta niin sen sisäänpääsy maksun ois voinu laittaa pelkästään alas.. tosin rahaa ei tuu niin paljon mutta alakerta ois pysyny enemmän bile painotteisena.
UnityF:
Yläkerran porukka on millaista on mut kaikista kivointa mun mielestä on että muutama yläkerran tytteli on tykästyny konemusasta kun he ovat kuullu sitä alakerrassa ja niin ollaan saatu uusia bilettäjiä. jokainen on millainen on ja nykyään mun mielestä yläkerran porukka ei käy enää ollenkaan niin paljon alakerrassa kääntymässä kuin puoli vuotta sitten. käydäänhän mekin yläkerrassa kääntymässä..
andi--:
Itse kävin siellä hakemassa olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e