Club Alternative 6.11.2004 @ Helsinki

58 posts, 3 pages, 10,184 views

Frankiee

Posts: 20

#21 • • Frankiee
Jepjep premiin siis *joo**aplodit*
KittysDead

Posts: 381

#22 • • KittysDead Trooper
KAuhee laittautuminen *nauru* *iloinen*

Mut joo.. voi olal että pyllähdetään ylipukeutuneina, mut helvetti, ainaki näytetään hyvälle.

Gonna tamp tamp my ass off *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

aurinko

Posts: 895

#23 • • aurinko mustikkainen noitanainen

KittysDead:
KAuhee laittautuminen *nauru* *iloinen*

Mut joo.. voi olal että pyllähdetään ylipukeutuneina, mut helvetti, ainaki näytetään hyvälle.





aahahaha. vähänkö siistiä. oon ajatellu ihan samaa täst mun vaatetuksesta... mut hyvä sit ettei olla hannan kanssa ainoita :::::D
nhjg. jee.
tää klubitus nyt ei taas anna mun loggaantua
eli moi oon Cera.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

äm

Posts: 2,376

#24 • • äm

"sisäänpääsy 5e sisältäen narikan."



a) Tässä luki alunperin 3e sisältäen narikan. Mistä yhtäkkiä 2 euroa plussaa?
b) 5 euroa sisältäen narikan? Missä maininta, että laukusta lisämaksua 2 euroa?
Ei ovella ainakaan, missä luki samainen teksti.

Muuten oli tosi jees hengailla neekereiden ja alaikäisten joukossa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

KittysDead

Posts: 381

#25 • • KittysDead Trooper
OIJ JOIJ! OLI NIIN DIGITAL ORGASM! *kuolaa*

Niin ihanaa ihanaaa iIIIHANAAA!! *jiihaa*

Alussa oli vaikeaa tanssilattialla kun jotku vammaleet oli kaatanut sinne juomat lattialle ja koko lattia oli ihan superliukas niin että meinas pari kertaa tampatessa pyllähtää *iihhih*

p.S. miksi kaikki haukkuu premiä? entä sitten että yläkerrassa soi madonna ja se on täynnä pissiksiö, ei sinne tarvitse mennä. alakerta on vallan ihana ja intiimi. JA supercool keskiviikkona todisti että mestan yläkerta sopii todella hyvin bileilyyn *joo*

Oijjoi.. mmm.. onni *nauru*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

styrOx

Posts: 485

#26 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!
uih meiksi yllätty aivan positiivisesti.....huoh...aivan uskomatonta muzaa....varsinkin lopun wert*jiihaa*

loisto kiksuu......niii joo ja sit mun seuralaiselle my main man you know*hih**hymy* loisto ilta.....ja sit viel kuskille*sydän*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Claquesous

Posts: 3,206

#27 • • Claquesous viidettä kolonnaa


styrOx:

loisto kiksuu......niii joo ja sit mun seuralaiselle my main man you know*hih**hymy* loisto ilta.....ja sit viel kuskille*sydän*



Jäbäki on mun ydinmies! Ja mitää en oo ottanu!

Oli pakko plurahtaa, koska mun mielest ei bileis sillee ollu mitää vikaa muute ku ylläripylläri 2 euron lisäys lipun hintaa. Eikä mua haitannu afrikkalaiset, he ovat kuitenkin ihmisiä siinä kuin mekin valkoperseet ja alaikäisiä en havainnu olleskaa... olen kai näkörajoitteinen. Musiikki ei kuiteskaa sillee uponnu, mut frendei oli sitäki enemmä... Argh! tämmösii imelii yläfemmaviestei, mut pakko sanoo, et iso kiitos Annelle, _Tontsalle_, Joannalle, Ritulle (hyvät hillot kuljettamisest), Tiialle (oletan) maistiaisist*vink* ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä Marialle.

Tackar och pockar.

--
32. of December

ezzy

Posts: 8,060

#28 • • Edited ezzy Droid-pappa

KittysDead:
p.S. miksi kaikki haukkuu premiä? entä sitten että yläkerrassa soi madonna ja se on täynnä pissiksiö, ei sinne tarvitse mennä.



Sen menneisyyden takia. Entiset omistajat ovat suojelleet kaikenmaailman koti- ja ulkomaisia öykkäreitä ja ties miten monta nuorta naista on viety huumattuna takahuoneeseen jne (mm. yksi tuttu huumattiin tuolla). Itse sain yksissä keskiviikkokemuissa joraillessani helvetin hyvää settiä silmät kiinni kaikessa rauhassa lasituopista takaraivooni, jonka jälkeen premi on ollut virallisella shitlistilläni suht korkealla. Koko alamäen aloitti mielestäni 21-00 häppäri...

Tähän mennessä ei ole huvittanut mennä takaisin. Supercool lienee tulevaisuudessa ihan pätevä syy :)

ps. Kittysdead ei taida tietää, että premissä on ollut bileitä jo vuosia ennen Supercooliakin ;) mm. helvetin mainio Ever/Solar-klubi.
Umbala

Posts: 769

#29 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Jees oli aika hassuu... *jiihaa* Ainut ongelma tosin oli lähinnä se, että ei ollu rahaa.. Toinen asia mitä vois muuttaa ois toi sisäänpääsy maksu.. Jos se sisäänpääsy maksettiin siitä et tultiin kuuntelee wert:tiä & co.ta niin sen sisäänpääsy maksun ois voinu laittaa pelkästään alas.. tosin rahaa ei tuu niin paljon mutta alakerta ois pysyny enemmän bile painotteisena.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

KittysDead

Posts: 381

#30 • • KittysDead Trooper

ezzy:
---
ps. Kittysdead ei taida tietää, että premissä on ollut bileitä jo vuosia ennen Supercooliakin ;) mm. helvetin mainio Ever/Solar-klubi.



Siinä vaiheessa kuule kitty on ollut nii nuori ja niin kapinallinen *blush* ettei sitä oo kuunneltu ku blackmetallia ja punkkia ja öristy metallikeikoilla *vink* nuorempana sitä korkeintaan tuli käytyä waven radiumissa. Heh. Koko bileskene räjähti vähän (ehkä turhankin voimakkaasti) vasta vähän yli kuukausi sitten *ding* *hihu*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Wert

Posts: 3,386

#31 • • Wert Varapalkkaliukuja
Kuten zwek kerkes tuol alussa jo avautua nii aivan loistava ilta kaikin puolin. Ambrosian poikien setit meni kyl kaikilla lähes nappiin ja näytti yleisökin viihtyvän varsin hyvin. Biisilistaa en kyl muista mut jos jollain jäi joku biisi soimaan päähän nii tulkoon laulamaan mun korvaan sitä nii yritän tunnistaa :)
ei kai täs muuta ku kiitos kinlille ja marialle että saimme tulla soittaan. ja tommille joka oli "roudausapuna" ;)
eiköhän täs tuu lisää viel lähiaikoina *vink*


p.s. ja en oo soittanu CTRL:ssa *Nauru*


*piis*
tiA*

Posts: 74

#32 • • tiA*
oli kyllä taas tosi mukavaa ihunaa *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#33 • • UnityF joo just se
Heissan ihanat *hymy*

Mie kuulin kanssa että sinne maksaa 5e vasta myöhää illalla *uuh* Alternative pahoittelee että näin on käyny ja meitä ei ollu informoitu asiasta aikasemmin. Mutta jos joku on pahoittanu mielensä nyt tosta ylimääräisestä kulusta niin olisitko kiltti ja laittaisit mulle privaan viestii niin katon pienen korvaus juttusen.. *hihu* *joo*

Mut ilta oli ihan jees paisti että näytin varmaan kuolleelta kun oli hieman krapulanpoikaa edellisestä illasta ja aamusta.. Mut kiitos jälleen kerran kaikille paikalla oleville.. nähdään taas.


*kiitoskiitos*
UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se

Umbala:
Jees oli aika hassuu... *jiihaa* Ainut ongelma tosin oli lähinnä se, että ei ollu rahaa.. Toinen asia mitä vois muuttaa ois toi sisäänpääsy maksu.. Jos se sisäänpääsy maksettiin siitä et tultiin kuuntelee wert:tiä & co.ta niin sen sisäänpääsy maksun ois voinu laittaa pelkästään alas.. tosin rahaa ei tuu niin paljon mutta alakerta ois pysyny enemmän bile painotteisena.



Nyt on ihan selvennyksen paikka. Alternative ei saa ensimmäistäkään penniä vaan toi sisäänpääsy maksu koskeekin enemmän yläkerran porukkaa. Alakerta on se ilmainen paikka ja me ei makseta dj:lle palkkaa vaan he tulevat vapaehtoisesti soittamaan muutaman tuopin palkalla. Tulevaisuudessa (muutaman viikon sisää) niin tulee member cardit alluihin jolloin sillä kortilla pääsee jonon ohi ja maksaa normi narikan vain 2.

Yläkerran porukka on millaista on mut kaikista kivointa mun mielestä on että muutama yläkerran tytteli on tykästyny konemusasta kun he ovat kuullu sitä alakerrassa ja niin ollaan saatu uusia bilettäjiä. jokainen on millainen on ja nykyään mun mielestä yläkerran porukka ei käy enää ollenkaan niin paljon alakerrassa kääntymässä kuin puoli vuotta sitten. käydäänhän mekin yläkerrassa kääntymässä.. *vink*

*hymy*
andi--

Posts: 1,381

#35 • • andi-- lunttu

UnityF:
Yläkerran porukka on millaista on mut kaikista kivointa mun mielestä on että muutama yläkerran tytteli on tykästyny konemusasta kun he ovat kuullu sitä alakerrassa ja niin ollaan saatu uusia bilettäjiä. jokainen on millainen on ja nykyään mun mielestä yläkerran porukka ei käy enää ollenkaan niin paljon alakerrassa kääntymässä kuin puoli vuotta sitten. käydäänhän mekin yläkerrassa kääntymässä.. *vink*



Joo, se yläkerta on kyllä aika helvetti *nauru* Itse kävin siellä hakemassa olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e *hmph**igor*

--
- RAAH -

$

Posts: 1,802

#36 • • Edited $ Destination weekend!
Kannatti tulla. Paikalle vasta klo 2, eli aikaisemmat jukat missasin mutta Wert kyllä räjäytti potin. Aivan upeaa soundia ja tanssilattialla viihtyi erittäin hyvin (lukuunottamatta paria päälle lentänyttä drinksua).

Fiilis kohdallaan ja salettiin uudestaan.


*plur*
Avatar
#37 • • Cera Guest

andi--:
Itse kävin siellä hakemassa olutta á 2,5e, kun ne alakerrassa maksoivat á 3,5e



fiksu poika!

hei mul oli tääl ihan kivaa. jee. kiitti mun aurinkoiselle :)(:
Shaz

Posts: 324

#38 • • Shaz team Wittupäät
Oli kyllä helvetin hyvät bileet vaikken ite ollu kauheesti biletuulella.. Kiitos kaikille kavereille kivasta seurasta,
erityisesti yhelle söpölle pojalle joka piristi mun iltaa kamalasti. *sydän*
Ainoo mikä jäi harmittamaan oli tuo sisäänpääsymaksun äkillinen muutos ja se, et alakerta oli niin kauheen täynnä.
Kyllä se yläkertakin pitäs olla meijän käytössä, eikä niiden pissiksien. *vink*


*jiihaa* *aplodit*
armed_ahmed

Posts: 35

#39 • • armed_ahmed armed_ahmed
aika limanen luola. jalkojen irrotus lattiasta oli välillä aika outoa, kun mukana nousi paperinpaloja, pullonkorkkeja, rahaa, korvakoruja ja jotain mikä vikisi. ok mesta jos sais ne tupakoitsijat kuriin tai ilmastoinnin. hyvät musat soititte, pojjaat, tai silleen.

--
korvat soi vieläkin.

Karvinen

Posts: 699

#40 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Shaznay:
Kyllä se yläkertakin pitäs olla meijän käytössä, eikä niiden pissiksien. *vink*



Pissiksien... kukin tavallaan... *justjoo*

Mulla oli ihan älyttömän hauskaa!! *jiihaa* kiitos kavereille siitä ja kiitos hyvä musiikki!! toistekkin! *joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani