Jone:
---
Ana:
Ihana "Jone"-vastaus.
Kyl noi ilmeisesti viel haluu keskustella vaik ehitki replyymään ekana.
Omituista!
---
Oikeesti Ana, haistappa vaikka paska. Stevarina se paskanhaju kulkee varmaan sun mukanasi, joten ei pitäis olla vaikeeta edes.
Jone.
Aihe ei mua kiinnosta (siis sähköpostit) mut tossa yläpuolella on todella vähän ajatusta pistetty kommenttiin. Onko käynyt toistamiseen lyhyen ajan sisällä niin että Jone on sortunut täydellisen asiattomaan mauttomuuteen harkitsemattomuuttaan. En mä mikään poliisi ole ja ihan sama sinänsä mut aika heikko ajatus ollut ton kommentin takana.
Samoin ehkä Jonen topicin aloitusvastaus ontuu. Jos jollain on mielipiteitä jostain asiasta ja ottaa sen puheeksi, on yllättävää jos se tuomitaan turhaksi ennen kuin ainoastaan yhdellä ihmisellä on ollut aikaa olla jotain mieltä. Näyttää siltä että aiheesta syntyi keskustelu, jossa on jopa jonkinlaista järkeä, mikä mun mielestä todistaa että Jone oli omassa mielipiteessään hätäinen / väärässä tai jopa yritti jälleen provosoida turhanpäiväisen juupaseipäs-vittuilulänkytys-keskustelun tästäkin topicista.
Toivottavasti olen väärässä tässä, sillä jos olisin oikeassa, olisi Jone mun mielestä jälleen tässäkin sortunut pirulliseen mauttomuuden kuoppaan.
edit: typo