parhaat ajantappolinkit ja pelit

826 posts, 42 pages, 476,669 views

sapeli

Posts: 11,768

#101 • • sapeli jokukukamikä?

fantazia:
Hee bubbles... Sain siinä jotai 228890 ku pääsin sen läpi ;) screenshottiki jossai... edit: löyty


Damn! Kauanko tohon meni? Mulla meni varmaan about tunti että pääsin ees noin 70k tulokseen... *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#102 • • sapeli jokukukamikä?

alek száhala:
Vähän samanlaisia juttuja pätee muutamissa kielissä myös väreihin, esim. shonan kielessä (Zimbabwe) ja bassassa (Liberia) värit tulkitaan melko jänskästi:

vari.jpg


Veikeä idea - eli shonan kielellä cips^uka on mikä tahansa väri missä on punaista, citema on turkoosi ja kaikki sitä muistuttava, ja citena on sellainen sitruunankeltainen ja kaikki sitä muistuttava. Bassan kielellä siis hui on mikä tahansa kylmä väri ja ziza mikä tahansa lämmin väri.

No mut onhan se niinkin että ei esim. Suomen kielessä ole nimiä kaikille väreille vaan niitä pitää kuvailla jonkun toisen esineen tai asian kautta - esim. banaaninkeltainen tai sitruunankeltainen. Samalla lailla bassan kieltä puhuvat saattavat sanoa "meren hui" tai "taivaan hui", tai "auringon ziza" tai "tulen ziza".

Veikeätä. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Chare

Posts: 412

#103 • • Chare kiltti tyttö
nonih.. bubbels läpi, pistein 139970.. jee jee.. helpotti kyl aika suuresti ku yhes vaihees sai 2 värii kerral pois ja sit viel yhen.. *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Tuukka

Posts: 7

#104 • • Tuukka

subù:
---
Tuukka:
Ihan totaalisen koukuttava peli. 16920 paras tulos.

---

90750*pahis*




92050 *piis**pahis**piis*
subu

Posts: 1,174

#105 • • subu Suski

Tuukka:
---
subù:
---
Tuukka:
Ihan totaalisen koukuttava peli. 16920 paras tulos.

---

90750*pahis*

---



92050 *piis**pahis**piis*


hah.. pääsin sen jo läpi ja numerot meni yli 100 000.. en tarkalleen muista ;)
Fyrisch

Posts: 4,525

#106 • • Fyrisch
Gaah, pelasin bubblen 5 minas läpi täs yks aamu. Tekniikka laji :)
sapeli

Posts: 11,768

#107 • • sapeli jokukukamikä?

Fyraett:
Gaah, pelasin bubblen 5 minas läpi täs yks aamu. Tekniikka laji :)



Eli toisin sanoen sulla oli aivan uskomaton mäihä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#108 • • Fyrisch

sapeli:
Eli toisin sanoen sulla oli aivan uskomaton mäihä *hih*



Jos rehellisii ollaan nii pelasin mont pelii putkee nopeesti kokoajan ku oli tylsää, nii sit rämpytyksen seurauksena sain keskelle kuilun ylös asti, sit sivuille pienet reitit, ja sielt sain ne sivu kasat tiputettuu alas *iihhih*
blender

Posts: 2,552

#109 • • blender Arcade | KAIKU

Tapsa:
---
sinitys:
---
äpärä:
linkki

etsi 3 eroavaisuutta

---


HAISTA!! **iloinen**aplodit*

---


Ei perse :O



FUCK.
Zantsu

Posts: 32

#110 • • Zantsu

Tuukka:
Kyl nyt loppuu munkin bubles. 56090 ja yks väri loppuskokonaan, mut kyl siin sit kestikin *ding*



74190. Ja mun pitais oikeasti tehda hommia!
Nacu

Posts: 1,293

#111 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
No voi kerpele. Piti tulla hehkuttaan tänne huipputulosta bubblesista (48040), mutta eihän se oo mitään teidän gurujen rinnalla *igor*

Lisää harjotusta vaan! *jiihaa*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

diorite

Posts: 437

#112 • • diorite 180+
No voi hemmetti. Törmäsin tänne ja aloin kattelee että bubblesia on hehkutettu vaikka kuinka ja päätin sitte tutkia mikä peli se onkaan. Oli kuitenkin pienoinen pettymys kun selvisikin että kyseessä on sama peli kuin aapeli.netin poks (linkki) mitä on tullu pelattua jo jokunen kuukausi.

Sinänsä ihan hauska peli mutta tykkään kuitenkin tuosta aapeli.netin versiosta enemmän *piis*

--
Kuka? Minäkö?

neppu*

Posts: 111

#113 • • neppu* Neppu
Kaikki jotka tätä peliä ovat pelanneet tietävät että tähän addiktoituu ja pahasti. Oonpa mäkin joskus lintsannu koulusta tän takia... *eiei*

linkki
sapeli

Posts: 11,768

#114 • • sapeli jokukukamikä?

diorite:
Sinänsä ihan hauska peli mutta tykkään kuitenkin tuosta aapeli.netin versiosta enemmän *piis*



Meikäkin on testannut useampaakin peliä mikä toimii samalla periaatteella, mutta jotenkin tämä on tuntunut kivoimmalta *joo* Yks juttu on ainakin se että tässä ei ole aikaa vaan toi jännä 5-vaiheinen mittari tuolla laidassa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Apo

Posts: 1,574

#115 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Bubbels läpi, tuloksena 379950. Eiköhän sen pelaaminen nyt riitä.
Nacu

Posts: 1,293

#116 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mä pelasin bubblesin kanssa läpi, mutta en saanu pisteitä ku 56940 *ding*

Merkkaaks tää nyt sitä, että oon ihan vitun hyvä vai huono? (veikkaan, että hyvä *jiihaa*)

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

a-j

Posts: 785

#117 • • a-j
LO-PUL-TA-KIN bubbles läpi!! *nauru* *jiihaa* pisteet vain 74190, lopussa tuli joku
5min aikaraja ku oli vain kaks väriä *ding*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

raituli

Posts: 107

#118 • • raituli
Apua. Mitä mä muka nyt voin tehdä ku toi bubbles ei enää toimi mulla. Onko noi sivut menny kiinni? Jäi iso aukko elämään.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#119 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

AtiaR:
Apua. Mitä mä muka nyt voin tehdä ku toi bubbles ei enää toimi mulla. Onko noi sivut menny kiinni? Jäi iso aukko elämään.




AAAAARGH!!!!!!! *nyyh* Ei toimikaan!!!!! Mitä on tapahtunut?? Kuka kurjimus on sen sieltä poistanut!!! *grr* tule esiin niin näytän sulle!! *släp* *uhoil* Isottel* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Hurjimus

Posts: 188

#120 • • Edited Hurjimus Team Yökukkujat
No voihan, pakkohan se on uskoa.. En sitten koskaan pääse parantamaan omasta mielestäni aika keskinkertaista enaria enkä edes tajunnu screenshottia ottaa.. *hmph* 245750 ei oo kovin paljon kun olin yks kerta lähellä saada sellaset vajaa 700000 mutta en päässyt pöljyyksissäni sitä läpi (saa tuplana ne pisteet jotka on jo keränny kun menee läpi)

edit: vois opetella kirjottaan typottamatta..

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.