19 posts, 1 page, 3,088 views
Tres:
Mä olen anqalle yrittänyt markkinoida ideaa
omista kalenterimerkinnöistä klubitukseen.
Olis kätevä web-pohjanen kalenteri (etuja ei
tarvinne eritellä) ja täällä sitä muutenki tulee
notkuttua. Lisäks pohjana vois käyttää
tota bilekalenteria jos hiukan karsis
noit syöttökenttiä.
nostatus:
Osaako kukaan suositella jotain kätevää kalenteriohjelmaa? Käyttiksenä Windows. Ja tietysti jos on joku projektien hallinta -ohjelmakin tiedossa, niin kertokaa ihmeessä.
hiski:
---
nostatus:
Osaako kukaan suositella jotain kätevää kalenteriohjelmaa? Käyttiksenä Windows. Ja tietysti jos on joku projektien hallinta -ohjelmakin tiedossa, niin kertokaa ihmeessä.
---
[microsoftmainostus]Outlookin kalenteri oikeasti aika hyvä ja helppo synkroa nokialaisten kanssa ja muiden pdavehkeiden. Projektinhallintaan MS Project on hyvä! [/microsoftmainostus]
Tres:
Outlook on siis hyvä sinänsä, mut esim.
mulla ongelmana on se, et se outlookki on
sit siellä jossain kun mä olen täällä näin,
missä milloinkin. Ja toisaalta sit taas
joku kännykän kalenterin käyttöliittymä
vaan on anaalisesti perseestä, poislukien
communicatorin kalenteri ja se taas on
laitteena liian iso.
DjBeliar:
Series 60-puhelimien kalenteri ei todellakaan käyttöliittymältään ole sieltä varjoisasta kanjonista. Käyttömukavuus on ollut jo viimiset 2 vuotta niin hyvä, että itse en enää edes yritä muistaa mitään, vaan laitan kaiken kalenteriin.
Tres:
---
DjBeliar:
Series 60-puhelimien kalenteri ei todellakaan käyttöliittymältään ole sieltä varjoisasta kanjonista. Käyttömukavuus on ollut jo viimiset 2 vuotta niin hyvä, että itse en enää edes yritä muistaa mitään, vaan laitan kaiken kalenteriin.
---
Mä taas kirjoitan eeppiset kalenterimerkintäni
mielummin tietokoneen kuin kännykän näppiksellä.
Ana:
Pelkän kalenterisoftan löytäminen näyttää olevan niin perkeleen vaikeeta, kun softanvääntäjillä on joku ihme into vääntää kaikennäköistä hilua ja vimpulaa peruskalenterinsa lisäkilkkeeksi, yleensä käytettävyyden kustannuksella. En nyt jaksa kaivaa linkkiä, iso mies osaa googlata itsekin ;)
nomic:
---
Ana:
Pelkän kalenterisoftan löytäminen näyttää olevan niin perkeleen vaikeeta, kun softanvääntäjillä on joku ihme into vääntää kaikennäköistä hilua ja vimpulaa peruskalenterinsa lisäkilkkeeksi, yleensä käytettävyyden kustannuksella. En nyt jaksa kaivaa linkkiä, iso mies osaa googlata itsekin ;)
---
möynnän itsekin joskus syyllistyneeni läskisoftien tekoon, mutta käsittääkseni tämäkin johtuu siitä että kalenteri-ohjelma (esimerkiksi) on erittäin helppoa tehdä, n. tunnin projekti ja se toimii jo hyvin, mutta sitten tulee se fiilis että siitä puuttuu jotain ja siitä lähtee kiva rumba kun on kaiken maailman skinieditorit, äänet, efektit jne...
hiski:
[microsoftmainostus]Outlookin kalenteri oikeasti aika hyvä ja helppo synkroa nokialaisten kanssa ja muiden pdavehkeiden. Projektinhallintaan MS Project on hyvä! [/microsoftmainostus]
Ana:
No hoh, jos arvon superkoodari sitten vaikka ottaisi yhteyttä Sunbird-projektin vetäjiin, ja tarjoutuisi koodaamaan hyvän ja toimivan kalenterisoftan tunnissa. Uskon, että noi jätkät jotka ton ääressä raataa arvostais sun kaltasen rautaisen ammattilaisen otetta ohjelmistonkehitykseen.
http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html
Tuosta kun klikkaat niin pääset kertomaan muille, miten helppoa se on. Besides, jos se on oikeesti niin simppeliä, niin minkä hemmetin takia sellasta ei löydy mistään? (Paitsi tuolta)
nomic:
eli jos on vielä jotain kysyttävää privaa saa toki laittaa viestiä, mielelläni annan kokeiluksi ohjelman ja lähdekoodin josta voit itse päätellä että paljon realistisesti kuluisi aikaa ohjelman tekemiseen jonka asiat osaat teoriassa ulkoa (tiedoston haku valitulla sanalla/sana-yhdistelmällä)