päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,244,002 views

-Santtu-

Posts: 1,965

#19661 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
VITUTTAAAAA! *poks*
Syce

Posts: 1,649

#19662 • • Syce

hemuz-, 14.3.2007 13:58:
---
kottarainen, 14.3.2007 13:52:

Niin mä en ollut paikalla. Mut eihän se mahdottomuus kai ole että tunnissa tai parissa saa tuon summan menemään. Riittää et ostelee vähän alle sen viidenkympin ja pistää sit kaverille eteenpäin(?)

---


Mut monessahan ravintolassa kysytään tällaisten tapauksien välttämiseksi AINA kortilla ostettaessa paperit... No mut se siitä. *lohduttel* *piis*



Mua nyt vähän ihmetyttää et ei ole henkkareita tarkistettu...myös allekirjoituksista pitäs selvitä aikapaljon. yhteyttä vain luottokunnalle niin homma lähtee etenee...--> onneksi päästää kohta eroon allekirjoituksista...
hemuz

Posts: 2,178

#19663 • • hemuz kätevä emäntä

Syce, 14.3.2007 14:04:

Mua nyt vähän ihmetyttää et ei ole henkkareita tarkistettu...myös allekirjoituksista pitäs selvitä aikapaljon. yhteyttä vain luottokunnalle niin homma lähtee etenee...--> onneksi päästää kohta eroon allekirjoituksista...



Tulipahan täs mielee, et entisen poikaystävän kortilla tullu joskus ostettua juotavaa ravintolassa :DD (kylläkin sen luvalla, mut eihän se mitää meinaa)
Avatar
#19664 • • jesus Guest
Duuni haisee *grr*
devisss

Posts: 345

#19665 • • devisss superhero.
On mullekin joskus baarissa seurueen miespuolinen jäsen (itsehän olen mitä selvimmin nainen) työntäny Dinersin käteen ja sanonu, et tilatkaa mitä haluutte. Ja mehän tilattiin pitkin iltaa, ja kirjottelin reippaasti sen nimeä kuittiin. Kaipa sitten syyllistyin maksuvälinepetokseen (?) vaikka frendin lupa olikin, mut ei ainakaan siinä baarissa tuntunu kiinnostavan kenen kortilla kukakin maksaa. Eikä ollu edes lähiöräkälä.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Syce

Posts: 1,649

#19667 • • Syce

devisss, 14.3.2007 14:10:
On mullekin joskus baarissa seurueen miespuolinen jäsen (itsehän olen mitä selvimmin nainen) työntäny Dinersin käteen ja sanonu, et tilatkaa mitä haluutte. Ja mehän tilattiin pitkin iltaa, ja kirjottelin reippaasti sen nimeä kuittiin. Kaipa sitten syyllistyin maksuvälinepetokseen (?) vaikka frendin lupa olikin, mut ei ainakaan siinä baarissa tuntunu kiinnostavan kenen kortilla kukakin maksaa. Eikä ollu edes lähiöräkälä.



et syylisty petokseen jos sulla on lupa sitä käyttää... mutta siitäkin yleensä tarvitaan kirjallinen todistus. meidän firmassa maksetaan useasti yli tonninkin maksuja firmojen korteilla. aina ei ole itse kortinhaltija paikalla mut valtuudet on oltava käyttää sitä korttia
Avatar
#19668 • • Annakins Guest

hemuz-, 14.3.2007 14:07:
---
Syce, 14.3.2007 14:04:

Mua nyt vähän ihmetyttää et ei ole henkkareita tarkistettu...myös allekirjoituksista pitäs selvitä aikapaljon. yhteyttä vain luottokunnalle niin homma lähtee etenee...--> onneksi päästää kohta eroon allekirjoituksista...

---


Tulipahan täs mielee, et entisen poikaystävän kortilla tullu joskus ostettua juotavaa ravintolassa :DD (kylläkin sen luvalla, mut eihän se mitää meinaa)



Kuulemma meinaa. Eräs asianajaja on nimittäin todennut minulle, että toisen luvalla saa allekirjoittaa tämän nimissä olevan paperin.
asdf

Posts: 3,155

#19669 • • asdf
Tulin jotenki mystisesti kipeeks viime yönä, kurkku on hiekkapaperia ja nenästä tulee tavaraa jatkuvalla syötöllä. *hmph*
KooKie

Posts: 4,338

#19670 • • KooKie aka. Petress Pan

Septique, 14.3.2007 13:34:
Mut hissa meniki hyyyvin jeeeeee =) oi et on huojentunu olo



Ihan sama fiilis! Tänään (oon) BI-1337!!!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jago

Posts: 4,039

#19671 • • Jago un-trained monkee
:) topicci ei todellakaan ole oikea paikka plurinalle*hpmh**uuh*
plurinaluukku ois ollu tarvittu*nyyh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#19672 • • Jago un-trained monkee

mayah, 14.3.2007 17:17:
---
Jago, 14.3.2007 17:17:
:) topicci ei todellakaan ole oikea paikka plurinalle*hpmh**uuh*
plurinaluukku ois ollu tarvittu*nyyh*

---


*lohduttel*

Kyl sä pääset siitä yli.


niin pääsen. sanomaboxissa mä pluristelin viimekesänkin*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

La Petite

Posts: 1,160

#19673 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Hyvin alkanut päivä päättyi päänsärkypäiväks.. :(

--
Rem tene, verba seqventur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19674 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Voi helvetti. 7 päivää kestäneen antibioottikuurin jälkeen kurkku pamahtaa uudestaan kipeeks ja TAAS lääkärille soittelua ja TAAS uusi antibioottikuuri. Ollu 5 viikkoo nyt kipeenä. En haluu kuulla enää ensimmäistäkään valitusta 2 viikon flunssista *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jusna666

Posts: 1,447

#19675 • • Jusna666 Diablo

Hyzenthlay, 15.3.2007 09:05:
Voi helvetti. 7 päivää kestäneen antibioottikuurin jälkeen kurkku pamahtaa uudestaan kipeeks ja TAAS lääkärille soittelua ja TAAS uusi antibioottikuuri. Ollu 5 viikkoo nyt kipeenä. En haluu kuulla enää ensimmäistäkään valitusta 2 viikon flunssista *eiei*



*lohduttel*
Tiedän miltä sust tuntuu. Voimia *hali*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

hemuz

Posts: 2,178

#19676 • • hemuz kätevä emäntä
Se ois taas laskujenmaksupäivä *dissaa*
kovas

Posts: 1,522

#19677 • • kovas Kristo
Kivaa kun muistin et se olikin tää aamu, kun ei tullut lämmintä vettä D:
Sand3

Posts: 1,157

#19678 • • Edited Sand3 satuolento
mä olen taas konkurssissa vaikka palkka tulikin...kiitos kahden viikon välein maksettavan palkkan niin nyt sitten osui tietysti se 15. - 28. palkkajakso...voi saasta...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Heli

Posts: 1,489

#19679 • • Heli vai kuka se oli
siis mitä. luulin et kevät on jo täällä, mut mun kinttupolku on jäässä aamuisin ja hengityskin höyryää!

--
ei se väärin ole.

asdf

Posts: 3,155

#19680 • • asdf
Huh et voi olla huono olo.