päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,084,479 views

anniharha

Posts: 1,937

#15161 • • anniharha
Tajusin optimismin inhottavuuden pettyessäni jälleen kerran. Mun viesteihin ei vastattu enkä saanut selitystä. Koko päivä oli muutenkin armottoman paska, ja nyt olen herännyt ajatuksiini neljän tunnin sisään viisi kertaa ja alkais vähännoinniinku tympäsemään.

*poks*

--
and though my words could save the world they never come out right

ezzy

Posts: 8,060

#15162 • • ezzy Droid-pappa

Mikki, 11.8.2006 00:29:
Nyt vasta muistin, että se perkeleen F1-auto tulee pyörimään pitkin Helsingin katuja SAMAAN AIKAAN, kun mä istun kattomassa Miami Viceä tennarissa!
PERKELE!



Eli ne ihmiset, jotka menee sitä katsomaan, ei tajua hyvän päälle :)

Mä voin kyl mennä kattoon Miami Vicee sun puolesta.
-Santtu-

Posts: 1,965

#15163 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
päätä särkee, väsyttää, pyörryttää *poks*
Fyrisch

Posts: 4,525

#15164 • • Fyrisch
työnteko on perseest :( varsinki jos joutuu koko viikonlopun tehä töitä
Danskuh

Posts: 675

#15165 • • Danskuh pikku-Dee

Fyraett, 11.8.2006 09:43:
työnteko on perseest :( varsinki jos joutuu koko viikonlopun tehä töitä




rahaa se vain on;) iloista mieltä*pus*
mardis

Posts: 334

#15166 • • mardis Humppa-Hannele
Kuulin juuri että musta puhutaan seläntakana paskaa työpaikalla.*piis*

--
~Dancers have happy feet~

Dana

Posts: 647

#15167 • • Edited Dana
ja asunto ongelmat jatkuvat.. Nyt tuli viestiä ettei kämppää haluta vuokrata opiskelijoille.. KIIIITOS!!! *grr* ja toista havittelee joku muukin.. maanataihin mennessä kuulemma tulee päätös.. ARGH!

Yritin olla ovela ja laitoin välittäjälle viestiä heti, et jos se yhtään epäilee sitä toista niin me kyllä vuokrataan se kämppä ihan hetkessä *pahis* pitää vähän alkaa pahisteleen kun muuten Oikeasti jään ilman kämppää.. *uuh*

*poistaa silkkihansikkaat*
Saara

Posts: 1,954

#15168 • • Saara #2970
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#15169 • • Norb Guest

Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...



Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O
-Kerttu-

Posts: 4,542

#15170 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Norb, 11.8.2006 12:02:
---
Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

---


Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O



Kissan oksennus on suht vahvaa, eikä lähde noin vain pois.. *joo* Yllensä edessä on koko maton pesu siis...

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#15171 • • Norb Guest

Super-Kerttu, 11.8.2006 12:11:
---
Norb, 11.8.2006 12:02:
---
Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

---


Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O

---


Kissan oksennus on suht vahvaa, eikä lähde noin vain pois.. *joo* Yllensä edessä on koko maton pesu siis...



Kyl mä oon saanu ainakin noiden karvapallo oksennukset ihan hyvin pois.. Parhaiten lähtee kun antaa "kuivua" ja lopuksi hinkkaa pesuaineella..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#15172 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Norb,


Kyl mä oon saanu ainakin noiden karvapallo oksennukset ihan hyvin pois.. Parhaiten lähtee kun antaa "kuivua" ja lopuksi hinkkaa pesuaineella..



Mulla ei kyl oo noilla eväillä lähtenyt.. Tosin enimmäkseen mun toinen kissa (jolla on selkeesti bulimia) Oksentaa just syödyt ruuat matolle.. *nauru*

Mut siis kyl mä olen joutunut viemään ihan pesulaan asti mattoja pesuun, kun en ole saanut muuten tahraa pois.. mut kai se on kiinni matosta ja oksennuksen laadusta! *sars* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#15173 • • jesus Guest

Super-Kerttu, 11.8.2006 12:11:
---
Norb, 11.8.2006 12:02:
---
Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

---


Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O

---


Kissan oksennus on suht vahvaa, eikä lähde noin vain pois.. *joo* Yllensä edessä on koko maton pesu siis...



Kyl meil vaa lähtee.
Avatar
#15174 • • Norb Guest

Super-Kerttu, 11.8.2006 12:18:
---
Mulla ei kyl oo noilla eväillä lähtenyt.. Tosin enimmäkseen mun toinen kissa (jolla on selkeesti bulimia) Oksentaa just syödyt ruuat matolle.. *nauru*

Mut siis kyl mä olen joutunut viemään ihan pesulaan asti mattoja pesuun, kun en ole saanut muuten tahraa pois.. mut kai se on kiinni matosta ja oksennuksen laadusta! *sars* *nauru*



Joo, mul tuli kans just mieleen et riippuu varmaa hirveesti itse matosta.. Meil on noit villamattoja niin niihin se laatta ei uppoudu vaan jää siihen pinnalle, yöks* Ja se on helppo pestä pois :)
Fyrisch

Posts: 4,525

#15175 • • Fyrisch

Danskuh, 11.8.2006 09:49:
---
Fyraett, 11.8.2006 09:43:
työnteko on perseest :( varsinki jos joutuu koko viikonlopun tehä töitä

---



rahaa se vain on;) iloista mieltä*pus*



Nii, tottapahan tuo!

Ja pääseehän sitä sit sunnuntaina kotiin ja sit alppariin :)
Saara

Posts: 1,954

#15176 • • Saara #2970
Täähän meni mielenkiintoiseksi. Ehkä me viedään noi matot pesulaan, jos ei siellä lähe laatat irti niin sitten on kumma pesula :DD.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#15178 • • Viola00 Guest
Väsyttää kun raskas duuniviikko takana, viimenen "arkinen lomapv" ennenkun koulu alkaa, viikonloppu liian lyhyt ja sit ensviikko stressaa kun alkaa 12-16h päivät *uuh* Niin ja sit en saanu nukuttuu ees yöllä niin väsymys ihan hirvee. Ja kauheesti odottaa tekemistä viikonlopuksi, siivoukset etc. Uhhuijaa se siitä biletyksestä *uuh*
Avatar
#15179 • • jesus Guest
Ei saatu yhtä hyvää kämppää, mitä käytiin kattomassa *uuh*
No toisaalta.. tuleehan noita.
Wanna B

Posts: 259

#15180 • • Wanna B Rattopoika
V-loppu duunis, aamuvuoroo, se on aina mukava piriste viikonlopulle........

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!