päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,167 views

Avatar
#14901 • • *Mirri* Guest
Välilevynpullistuma ja 1,5 kk lisää saikkua. Ollu jo 5 viikkoa tietämättä mikä vaivaa. Joutuu alkaa eleleen kelan huimilla rahoilla ku firma ei maksa palkkaa ku viidelt saikkuviikolt. *uuh*
nomic

Posts: 4,120

#14902 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tuntuu taas siltä, että pää räjähtää.
Unik

Posts: 4,117

#14903 • • Unik
Välilevynpullistuma on erittäin vittumainen asia. Lääkärit helposti vaan lääkkeitä ja saikkua vaan tyrkyttävät. Magneettikuvaukseen taas pirun vaikea yleisesti ottaen päästä ja fysioterapia taas ei välttämättä edes auta kaikkia vaan voi jopa tehdä selän kipeämmäksi. Viimeinen vaihtoehto ja hoitokeino on leikkaus, mikä välttämättä ei edes "paranna" selkää, eikä leikkaukseen kauhean helppo ole päästä. Itselläni selkä pamahti armeijassa rikki, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä ja siitä on nyt noin 9vuotta.
Avatar
#14904 • • Taika Guest
tää ei vaan oo mun päivä.
ja vielä reilu tunti pitäisi kökkiä täällä toimistolla ennen kuin pääsee kotiin.

*dissaa*
styrOx

Posts: 485

#14905 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Lisää rahan menoa...*grr* kaikki näköjään menee niin v***iks ku olla ja voi.... et ei kai täs auta muuku *nauru*aa

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

anis

Posts: 2,451

#14906 • • anis
en jaksa alkaa värjää lettii enkä tiedä missä mun kännykkä on

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Zandy

Posts: 273

#14907 • • Zandy

*Mirri*, 27.7.2006 14:18:
Välilevynpullistuma ja 1,5 kk lisää saikkua. Ollu jo 5 viikkoa tietämättä mikä vaivaa.


U n i k, 27.7.2006 14:29:
Välilevynpullistuma on erittäin vittumainen asia. Lääkärit helposti vaan lääkkeitä ja saikkua vaan tyrkyttävät. Magneettikuvaukseen taas pirun vaikea yleisesti ottaen päästä ja fysioterapia taas ei välttämättä edes auta kaikkia vaan voi jopa tehdä selän kipeämmäksi. Viimeinen vaihtoehto ja hoitokeino on leikkaus, mikä välttämättä ei edes "paranna" selkää, eikä leikkaukseen kauhean helppo ole päästä. Itselläni selkä pamahti armeijassa rikki, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä ja siitä on nyt noin 9vuotta.



Ikävä juttu tosiaan. Itselläni pamahti selkä rikki 16-vuotiaana kun treenasin liikaa ja liian kovaa. Välilevynpullistuma oli diagnoosi minullekin. Ja sen vaivan kanssa kannattaa ehdottomasti yrittää jaksaa olla kärsivällinen. Itsekin jouduin pitkään juoksemaan eri lääkäreiden ja kuvausten välillä. Ja valitettavasti myös mun selkä jaksaa edelleen säännöllisesti muistuttaa itsestään erilaisilla kivuilla, vaikka tapahtumasta on melkein 6 vuotta aikaa. Joten tsemppiä ja voimia selkäkipujen kanssa!

Oma päivän :( on se, että oon ihan puhkipoikkitööt-väsynyt ja töiden jälkeen mua odottaa koti, joka näyttää siltä, että siellä olis pieni pommi räjähtänyt. Mistäköhän kaivaisi ylimääräistä energiaa siivoomiseen? *poks*

rose

Posts: 1,047

#14908 • • rose vakaasti epävakainen
Tuntuu että biletuttuja ja kaverien kavereita alkaa kuolla aika tiuhaan tahtiin. *uuh* Mitä tällaselle voi tehdä? Pitääkö vaihtaa ystäväpiiriä vai saarnata kaikille läheisille jotta niiden elämäntavat muuttuisi ennen kuin on liian myöhäistä. *nyyh* Jokainen hauskanpidon takia tapahtunut kuolema on niin turha ja vältettävissä.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jusna666

Posts: 1,447

#14909 • • Jusna666 Diablo

rose, 27.7.2006 15:12:
--clip---



*lohduttel* Tollasta ei todellakaan toivois kenellekään tapahtuvan.. *uuh*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#14910 • • Jusna666 Diablo
Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.
Tapan kaikki.
Vittu.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#14911 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 27.7.2006 16:17:
Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.



Eiks me jo sovittu että sä oot sairaana sen päivän? *vink* Eihän niille pöpöille mitään voi kun ne iskee... *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sand3

Posts: 1,157

#14912 • • Edited Sand3 satuolento
mä en pääse säteisiin ja siitä tuli paha mieli ja pieni ketutuksen poikanen *igor**grr*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

sune

Posts: 2,096

#14913 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
V*tuttaa niin paljon etten voi sitä edes sanoin kuvailla. *grr* *igor*
Elämä miksi olet niin vaikea?

--
ei kovin ihku eikä plur

martina

Posts: 1,875

#14914 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
perhana sentään... taas meni bändisuunnittelut uusiks. lahti on vitun nihkee mesta... *eiei*
Freja

Posts: 8,775

#14915 • • Freja Sihteeri
Taas hereillä ihan liian aikasin ja ihan liian vähän nukkuneena. Mikä täs ny oikee mättää? :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nomic

Posts: 4,120

#14916 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kahden tunnin yöunet, mutta en ole varma nukuinko silloinkaan. :I
-Santtu-

Posts: 1,965

#14917 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
vihaan mun työtä tällähetkellä *igor*

viikonloppukaan ei lohduta niin paljon kun pitäs, koska tiedän että tuun ajattelee tätä paskaa.
Avatar
#14918 • • Taika Guest
ulkona oli ihan todella kylmä, täytyy kai fillaroidessakin alkaa pitämään takkia..

nukuttaa ja kurkku on hiukan kipeä.

ja saan viettää koko tämän ihanan työpäivän meidän tuntityöntekijän kanssa joka ei osaa olla sekuntiakaan hiljaa. kovin se yrittää taas kommunikoida mutta kun ei juuri nyt kiinnosta mitä sen poikaystävälle tai koiralle kuuluu.

olisi jo se kahvi valmista..

x(
Avatar
#14919 • • jesus Guest
*poks*
ETJ

Posts: 1,229

#14920 • • ETJ Failed specimen
Älytön krapulatila *poks*

Oikein laukes päälle, ku kanteli muutaman iänikuisen vanhan hubin ja jonku saatanan 50 kilosen modulaarikytkimen.