31,307 posts, 1,566 pages, 8,541,234 views
*Mirri*, 27.7.2006 14:18:
Välilevynpullistuma ja 1,5 kk lisää saikkua. Ollu jo 5 viikkoa tietämättä mikä vaivaa.
U n i k, 27.7.2006 14:29:
Välilevynpullistuma on erittäin vittumainen asia. Lääkärit helposti vaan lääkkeitä ja saikkua vaan tyrkyttävät. Magneettikuvaukseen taas pirun vaikea yleisesti ottaen päästä ja fysioterapia taas ei välttämättä edes auta kaikkia vaan voi jopa tehdä selän kipeämmäksi. Viimeinen vaihtoehto ja hoitokeino on leikkaus, mikä välttämättä ei edes "paranna" selkää, eikä leikkaukseen kauhean helppo ole päästä. Itselläni selkä pamahti armeijassa rikki, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä ja siitä on nyt noin 9vuotta.
Ikävä juttu tosiaan. Itselläni pamahti selkä rikki 16-vuotiaana kun treenasin liikaa ja liian kovaa. Välilevynpullistuma oli diagnoosi minullekin. Ja sen vaivan kanssa kannattaa ehdottomasti yrittää jaksaa olla kärsivällinen. Itsekin jouduin pitkään juoksemaan eri lääkäreiden ja kuvausten välillä. Ja valitettavasti myös mun selkä jaksaa edelleen säännöllisesti muistuttaa itsestään erilaisilla kivuilla, vaikka tapahtumasta on melkein 6 vuotta aikaa. Joten tsemppiä ja voimia selkäkipujen kanssa!
Oma päivän :( on se, että oon ihan puhkipoikkitööt-väsynyt ja töiden jälkeen mua odottaa koti, joka näyttää siltä, että siellä olis pieni pommi räjähtänyt. Mistäköhän kaivaisi ylimääräistä energiaa siivoomiseen?
Jusna666, 27.7.2006 16:17:
Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.