päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,722 views

Avatar
#13741 • • Enkeli Guest
Ihan SAATANALLINEN vitutus päällä, voisin vaan juosta ympäriinsä, kirkuu ja heitellä tavaroita *nyyh**toktok*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#13742 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Hoasin solukämppään kun muuttaa niin ne vessat haisee aina ihan kamalalle vaikka kuinka siivoo ja hinkkaa. Ja mä vihaan hajuja. YÖK! *igor* Tietäispä vielä mistä se haju oikein johtuu, kun muuten siisti vessa tuskin on pidetty ihan kauheassa kunnossa.

Nii ja sit muutenki vähän *uuh*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

-Kerttu-

Posts: 4,542

#13743 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Maailman paskin viikonloppu...*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sbanc

Posts: 255

#13744 • • sbanc

Pirjo Yrjönen, 13.5.2006 22:13:
Hoasin solukämppään kun muuttaa niin ne vessat haisee aina ihan kamalalle vaikka kuinka siivoo ja hinkkaa. Ja mä vihaan hajuja. YÖK! *igor* Tietäispä vielä mistä se haju oikein johtuu, kun muuten siisti vessa tuskin on pidetty ihan kauheassa kunnossa.

Nii ja sit muutenki vähän *uuh*




Oisko pöntön hajulukko mennyt rikki ??
nomic

Posts: 4,120

#13746 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
:( möllötyttää.
ninni

Posts: 489

#13748 • • ninni sydän
megavitutus on se NIIN kivaa olla baarissa työkaverit vituillee koko työpäivän ajan

*dissaa**uuh**uuh**poks**eikä**toktok**hmph**eiei*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Jusna666

Posts: 1,447

#13749 • • Jusna666 Diablo
Reilu kaks viikkoo ollu kipeenä.. En tiiä koska tää paska loppuu, kun tuntuu että just kun on parantumassa niin seuraavana päivänä tulee taas takapakkia *uuh*
Kuumeen takia jäi vappukemut väliin ja reilun viikon talviloma pilalle *eiei*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#13750 • • Enkeli Guest
Huonosti nukuttu yö, painajaisia, hikoiluu*dissaa* ja eilinen paha olo/vitutus vaan jatkuu, tuntuu ettei mikään auta tähän tällä hetkellä. Saanu eilen tapella "tulevasta" kämpästä sähköpostilla ja selittää ummet ja lammet kämpän omistajalle ihan turhista asioista*släp*
Väsyttää jne.*toktok* pitäs varmaan kauvautuu takas peittojen alle....
Ja kaiken tän ihanuuden lisäksi viel kauhee ikävä omaa kultaa...*nyyh*
Avatar
#13751 • • astaroth Guest
vedin eilen hirveet perseet ennen baariin menoa tarkoituksella, ettei menisi niin paljoa rahaa. ja kaikenlaisten sattumien kautta mä oon kuitenkin saanu menemään kolminumeroisen summan rahaa. jumalauta, että on kallista. ny on taas tili tyhjä, niih. v*ttu
NextAce

Posts: 2,505

#13752 • • NextAce Alienated
3 päiväisen tukholman reissun tulokset: vaatteita hävyksissä ja törkeä puhelinlasku sekä vitun huono olo. En tiedä onko tässä krapulassa vai kännissä.

--
-Alienation-

-----

Avatar
#13753 • • Taika Guest
satais nyt täälläkin sitä vettä edes vähän*hmph*
ei menis kaikki ulkoilut itkemiseksi*nyyh*
vaikkakin aika surullisia noi mun lenkkeily yritykset on tähänkin asti olleet..:D
Citty

Posts: 113

#13754 • • Citty
Voi ei ajatus huomisesta työpäivästä*eikä*
pyllyjumala

Posts: 469

#13755 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Joudun himassa kököttämään ja odottelemaan lähtöä äitienpäivä kahville. En kestä odottamista, se tekee meikäläisen hulluks.. *grr*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

pyllyjumala

Posts: 469

#13756 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

astaroth, 14.5.2006 12:24:
vedin eilen hirveet perseet ennen baariin menoa tarkoituksella, ettei menisi niin paljoa rahaa. ja kaikenlaisten sattumien kautta mä oon kuitenkin saanu menemään kolminumeroisen summan rahaa. jumalauta, että on kallista. ny on taas tili tyhjä, niih. v*ttu

*nauru* kuulostaa toisaalta aika tutulta. Vaikka en kännejä vetäiskään ennen baariin menoa ja baarissa ostasin 2juomaa ja muuten ehkä sitten vettä ni siltikin rahat katoo johonkin, yleensä ne sattuu tippumaan taskusta maahan.. *eikä*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Rubicon

Posts: 550

#13757 • • Rubicon
väsyttää ihan vitusti*poks*
nyt ois jees viikon loma töistä,kännykkä kii ja unta palloon ens sunnuntaihin asti.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#13758 • • Yrjösen Pirre R A K S A

sbanc, 13.5.2006 23:42:
---
Pirjo Yrjönen, 13.5.2006 22:13:
Hoasin solukämppään kun muuttaa niin ne vessat haisee aina ihan kamalalle vaikka kuinka siivoo ja hinkkaa. Ja mä vihaan hajuja. YÖK! *igor* Tietäispä vielä mistä se haju oikein johtuu, kun muuten siisti vessa tuskin on pidetty ihan kauheassa kunnossa.

Nii ja sit muutenki vähän *uuh*

---



Oisko pöntön hajulukko mennyt rikki ??



Pönttö toimii ihan hyvin. Sen sijaan perinteisesti lattiakaivot ja lavuaarin hajulukot oli a i v a n tukossa YÖK ja niitä pari tuntia hinkkailin puhtaaksi. Toivottavasti se nyt tästä helpottaa.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

pirpeli

Posts: 5,533

#13759 • • pirpeli
Menis opiskelemaan, töihin, tai tekemään jotain muuta hyödyllistä. KUIN RYÖSTÄMÄÄN MEIDÄN LÄHI-SIWAA, perkele*grr**dissaa*

(kaks huppuheeboa YRITTI viedä kaks mäyristä, Siwan täti sai vähä osumaa päähän, muutama asiakas taltutti ne idiootit pihalle. Bisset rikki Siwan eteiseen ja kaiken lisäks aikamoinen osa asiakkaista näytti siltä, et ne vois olla kimpassa niiden vorojen kanssa. Juuri tällaisina hetkinä en pidä Kalliosta..)
:(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#13760 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
En tajuu miten kauppojen kiinniolo tuli taas mulle yllätyksenä *igor* Mul ei oo leipää kaapissa ja paskapaperikin on loppu *justjoo* että tällaset pienet asiat pistää vituttaan. Pökrään varmaan huomen matkalla töihin, kun en saa kunnon aamiaista *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D