päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,217 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11861 • • Hitchhiker
'tuttaa taasen tämä koneen kanssa säätäminen, just saanu asennettuu kaikki ja sit huomaa et jostain pirun syystä siltä kovolta hävinny kaikki vanhat jonnekki bitti avaruuteen. Onneks löytys softa mil palauttaa ne, mut sit ku oli päästy filu etsinnäs 90% ni sähköt katkee ja koko homma alusta jälleen (eikä kestäny ku taas 1,5h) nyt on jo filujen palautus käynnis mut kestää vaan 6h *senkin* koneetko muka yksinkertaisia käyttää, kysyn vaan
tiipi

Posts: 506

#11862 • • tiipi
kolmen muualla nukutun yön jälkeen taas 'himas'. ei tunnu kivalta, yllättävän yksinäistä osaa olla :( ja se yks lähti kahdeks viikoks alpeille :( tai no, kiva sille tietty..

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

iriil

Posts: 371

#11863 • • iriil
Ei nukuta taaskaan :( Ja vähän kaikki ottaa päähän sitten sen takia. Kun tulee mieleen vanhoja asioita. Erityisesti yksi kun minua väitetään valehtelijaksi...kun en ole valehdellut *igor* Ehkä sellainen ihminen ei sitten ole ystävä ollutkaan. Koska ystävä kuuntelee myös selityksen, eikä vääntele sanoja miten ne itse haluaa ymmärtää...*senkin*
On yksinäinen olo,paleltaa ja vituttaa. Mikä yhdistelmä tähänä aikaan yöstä!!!
Nacu

Posts: 1,293

#11864 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Minulla on ikävä :'(

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Avatar
#11865 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Oon ensimmäistä kertaa vuosiin kuumeessa. Mitkä nousut!!!111 Ei pysty ees nukkumaan, kaikki paikat monsigneur Remonge:ssa. Onneksi suutarin lapsella ei ole kenkiä niin kuin vanha kansa sanoo, eli ei lääkitystä vaikka vaimo on hoitsu.

Edit: pysyypähän nöyränä
a-j

Posts: 785

#11866 • • a-j
cd-rw ei soikkaan minun kannettavassa soittumessa :E

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

keijukainen

Posts: 1,599

#11867 • • keijukainen kiksumurmeli
käytin kissan just lääkärissä ku sen silmä on ollu ihan turvoksissa... toivottavasti saa sen nyt kuntoo

--
*seepla*

Gleba

Posts: 549

#11868 • • Gleba
tahtoo kaikkuun, muttei pääse :(

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Siren

Posts: 826

#11869 • • Siren Seinäruusu
Eminemin biisi When I'm Gone. Tulee aina suru ku toi kuuluu. Miks joitaki muistoja ei voi vaa pyyhkiä pois mielestä?

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

domi

Posts: 7,069

#11870 • • domi Työn sankari.
Muistuttakaa että seuraava auto,mikä tähän talouteen hankitaan on a) amerikkalainen, b) takavetoinen ja c) omaa tilaa ja jonkinlaisen logiikan moottoriin.

Neljä iltaa mitä on tallissa tullut vietettyä yhden vitun vesipumpun takia, on saanut kyllä mielen sille päälle et ikävä on Chevyä, ja kohta sellanen on pihassa. Ei tossakaan japsissa mitään vikaa pahemmin oo,moottorilla on ajettu liki 600000km, eikä pienintäkään merkkiä kilahtamisesta. Osien irrottamisessa taas ei oo mitään logiikkaa. Jos haluat vesipumpun irti, pitää purkaa koko jakopää sekä ottaa jakoremmi irti. Ts. turhaa työtä yhden ruuvin takia (joka vielä oli niin rikki, että se hajos käsiin).

Perkele.
Sinza

Posts: 2,227

#11871 • • Sinza

Nacu, 13.1.2006 03:34:
Minulla on ikävä :'(


*lohduttel* Koita pärjäillä..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Mellu-

Posts: 4,006

#11872 • • Mellu-
tähän astisista harjoituksista paskimmat loppuivat juuri 30min sitten *dissaa* vttu että vituttaa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#11873 • • sapeli jokukukamikä?
Uuteen kämppään pitää hommaa:

- sähkösopimus
- netti
- maalit
- huonekalut
- tietokone
- mikro
- pesukone

Ja seuraavat n viikonloppua oon kiinni sitä remppaamassa... *hmph*

Mut kotia päin kaikki, ja sit ku kaikki on hommattu ni voi sitä päivää *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nomic

Posts: 4,120

#11874 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
-idiootit
-darra
-ei rahaa
-kissalla juoksu, enkä jaksa sitä möykkää
rose

Posts: 1,047

#11875 • • rose vakaasti epävakainen
Kurkkukipu ja päänsärky *toktok**toktok**toktok* Lahjoitetaan hyvään kotiin.

--
TwistedLife™ Amusement Park

innae

Posts: 1,377

#11876 • • innae PaskaJätkä
Hiusteni kunto :(
Nää on ihan hirveet.
Takkutukka.
Pitää soittaa maanantaina ja toivoa että Riikalle saisi ajan varattua.

Pitäis käyttää koira lenkillä ja mennä nukkuun, mut ei jaksaisi nousta tästä penkiltä pois.
Ulkona on kuitenskin kylmä.

Väsyttää.
Ei vaan jaksaisi.
Jos jäisin tähän vaikka nukkuun.

--
PaskaJätkä

Avatar
#11877 • • gnomex Guest
Heräsin 03:00 ja pyörin sängyssä 07:30 asti... Ja kohta töihin *haukottel* *uuh*
Late

Posts: 3,441

#11878 • • Late team Lasse
Oltiin eilen duunikaverin kanssa parilla, tai no tarpeeks monella. Olin ehkä kahden pintaan nukkumassa jotta jaksan nousta 8.40 ja mennä töihin.

Mulla ois ollu vielä aikaa nukkua oloa paremmaks mutta joku perkeleen idiootti oli mun oven takana 6.59. Se soitti ovikelloa vaikka kuinka saatanan pitkään kunnes multa palo hihat ja nousin avaamaan ovea.
Eikös siellä ole vastassa joku täysin tuikituntematon englantia puhuva äijä joka kysyy että asuuko täällä mun kanssa joku muu (vanhempi). Jotta ärsytysmomentti olisi sopiva niin kaveri vielä osas epäillä että en puhu totta ja kysy monta kertaa että asuuko "semmonen pitkä mies jolla on parta jne" täällä, toki enhän mä nyt voi olla ihan varma että ketä mun kämpässä asuu... *ding*

Tämän ihanan aamun viimeistelee se että en saa edes enää unta. Voi elämä että ny vituttaa.
DJ Rx

Posts: 2,527

#11879 • • DJ Rx FINRG Recordings
ei saatana, taloomme jossa asun tuli vesivahinko, nyt ne on prkl rälläkällä repiny peltikattoo auki kahen tunnin ajan.... VITTU LAUNTAINA.

ja arvatkaa asunko tietenki ylimmässä kerroksessa.... *igor*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

DJ Rx

Posts: 2,527

#11880 • • DJ Rx FINRG Recordings
VOI VITUN VITTU MÄ LÄHEN KOHTA KATKOO KOIVET NOILTA REMPPUMIEHILTÄ

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.