päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,234,440 views

asdf

Posts: 3,155

#10681 • • asdf
Viikonlopusta jäänyt väsymys ja huono olo painaa päälle raskaalla kädellä ja viel pitäis jaksaa mennä mantsan uusintakokeeseen. *uuh* Tekisin mitä vaan kunhan sitä sais siirrettyä..
Sssan*

Posts: 651

#10682 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Kylmä.....lunta satoi...talvi tulee.....*eiei*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

m1kk3

Posts: 5,560

#10683 • • m1kk3 no-life

Nandah, 24.10.2005 16:55:
Kuusankosken sosiaali- ja terveysalan oppilaitos! *dissaa*




Mitäs vikaa siinä on ? *nauru**justjoo*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

JuHnu

Posts: 338

#10684 • • JuHnu

UnityF, 24.10.2005 01:51:
koitin tappaa itteni vkl aikana ja siinäkin epäonnistuin.
olen vain niin loppu.
tuntuu että kukaan ei ymmärrä ja itte viel kätken kaiken naamioitten taakse.
en vain jaksa, toivon että en heräisi aamulla vaan pääsisin peikkometsään pois täältä mun maailmaan. on vain niin voimaton olo.



paljo voimii sulle*hali**lohduttel*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

pirpeli

Posts: 5,533

#10685 • • pirpeli
Silmälasit sano ittesä lopullisesti irti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hemuz

Posts: 2,178

#10686 • • hemuz kätevä emäntä
On kyllä nii paska olo...en taho mennä duuniin huomenna en en *nyyh*
lostgone

Posts: 2,493

#10688 • • lostgone
kovin harmillista kun on liian suhteellista.ihmiset ja niiden elämät.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Nitta

Posts: 5,021

#10689 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Isä säikäytti, oli muuttunut vaisuksi ja puhumattomaksi eilispäivänä. Äiti oli sitten saanut sen lähtemään sairaalaan ja tutkimuksiin: aivoverenkiertohäiriö. Huomenna pitää kokeilla soittaa iskälle ja kokeilla josko sillä jo juttu luistaisi *sydän*
Dj_Johanna

Posts: 55

#10691 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Töitä, töitä, töitä....blaah tahtoo kotiin nukkumaan.

--
*Dj_Johanna*

Avatar
#10692 • • Annakins Guest
Auton ikkunat oli aamulla jäässä. JÄÄSSÄ!
Cassu

Posts: 634

#10694 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Olisinkohan viime yönä tarvinnu sitä omenan kokoista diapamia
En taas ollu kipeämpää hedaria aikoihin kokenu....vaikka otin alkuillasta puolikkaan...toivon että se olisi menny sillä...mutta ei...kävin nukkumaan ja näin jotain ihme harhoja ja mitää muuta mul ei päässä liikkunu kuin kaksi aivosolua ja nekin kuiskaili, "Maksa se lasku, Maksa se lasku" sit mie vissii tulin siihen tulokseen ettei mulla ollu mahdollista maksaa, ei ollu vissii jotai yhteyttä kunnossa....mitäköhän mie olin vetäny....hartiat oli ainakin kuin viulunkielet

Että mie vihaan noita hartioita, ja kun muuten ei mitään tapahdu ellei ota gramman verran kipulääkettä...*eiei*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

jeesboks

Posts: 4,064

#10695 • • jeesboks p u p u
Nilkka särki ihan hitosti koko yön ja en saanu kuin tunnin pari nukuttua. *irgor*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

koo

Posts: 379

#10696 • • koo
Meillä on äidin koira hoidossa, ja jouduin jättämään sen tänään pariksi tunniksi yksin. Se on sitten huutanut kurkku suorana ikäväänsä, jonka johdosta joku naapuri laittoi postilaatikkoon lapun: koiranne ulvoo, onko sillä kaikki hyvin jne. Päätti ystävällinen naapuri olla kuitenkin laittamatta nimeään kirjelmänsä perään. Todella ärsyttävää. Tiesin kyllä, että koira ulvoo yksin ollessaan. Nyt se on sitten häirinnyt jotakuta, enkä voi pyytää anteeksi keneltäkään, kun en tiedä kuka on kyseessä! Tosi kypsää. *eikä*

--
Backstagella on paratiisi.

Rinik

Posts: 647

#10698 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Kurkku kipeä eikä pysty syömään sen takia mitään. Lääkkeet ei tunnu tehoavan ja kokoajan 39 astetta kuumetta joten en pääse sängystä ylös... *poks* Kipeenä ei oo kivaa. *poks*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

ezzy

Posts: 8,060

#10699 • • ezzy Droid-pappa

koo, 25.10.2005 12:41:
Meillä on äidin koira hoidossa, ja jouduin jättämään sen tänään pariksi tunniksi yksin. Se on sitten huutanut kurkku suorana ikäväänsä, jonka johdosta joku naapuri laittoi postilaatikkoon lapun: koiranne ulvoo, onko sillä kaikki hyvin jne. Päätti ystävällinen naapuri olla kuitenkin laittamatta nimeään kirjelmänsä perään. Todella ärsyttävää. Tiesin kyllä, että koira ulvoo yksin ollessaan. Nyt se on sitten häirinnyt jotakuta, enkä voi pyytää anteeksi keneltäkään, kun en tiedä kuka on kyseessä! Tosi kypsää. *eikä*



laita ilmoitustaululle mukavasävyinen lappu jossa pahoittelet asiaa :)
koo

Posts: 379

#10700 • • koo

ezzy, 25.10.2005 13:23:
laita ilmoitustaululle mukavasävyinen lappu jossa pahoittelet asiaa :)



Hyvä idis! *hymy*

--
Backstagella on paratiisi.