päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,416 views

Bio

Posts: 4,429

#9142 • • Bio The Bullies / Pinky
Poltinpa itseni sit rantsulla oikee kunnolla.. prkl..
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#9143 • • Peikkotyttö
:( kaikki on taas ihan päin helvettiä ):

--
Groove is in the Heart

Fresia

Posts: 764

#9144 • • Fresia vähän outo
Joku maailman tasapaino järkky mun kouluun pääsystä ja poikakaveri katsoi parhaaksi jättää mut...*uuh* Pelkään hetkeä kun tajuan mitä kaikkea ei enää ole...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Fresia

Posts: 764

#9145 • • Fresia vähän outo

mayah, 17.7.2005 21:20:
---
Fresia, 17.7.2005 21:15:
Joku maailman tasapaino järkky mun kouluun pääsystä ja poikakaveri katsoi parhaaksi jättää mut...*uuh* Pelkään hetkeä kun tajuan mitä kaikkea ei enää ole...

---


Mitä h*lvettiä?? Jätti sut sen takia, et pääsit tampereelle kouluun? Pah, ei oo se pässi edes yhden *uuh*-hymiön arvoinen!

Odotahan vaan, kun pääset asettumaan uuteen kotiisi ja pääset opiskelija-elämän alkuun... Sillon sä kiität sitä idioottia, et se jätti sut, ettei itse tarvinnut vaivautua!

Iso voima-*hali*



Kiitos oikeesti. Jättämisen syyt on aika monimutkaset mutta silti osa aika hmm, lapsellisia...ehkäpä näin on pitkän päälle paljon parempi *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#9146 • • KooKie aka. Petress Pan
Se voi olla nii pirun ikävää et hyttyset syö!!!! Kuus puremaa oikees käsivarressa ja yks niskassa ja pari varpaissa... Huomaa et ollu perjantaina vähän kieriskelemäs pihalla känäs. Ja siitä kans kärsii. *grr*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

juGis

Posts: 563

#9147 • • juGis
yksin kotona, eikä rahaa ees mässäillä :(
TiiTu

Posts: 240

#9148 • • TiiTu
v*tuttaa*dissaa*
Avatar
#9149 • • Edited candyraver Guest
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..

piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??
sapeli

Posts: 11,768

#9150 • • sapeli jokukukamikä?

candyraver, 18.7.2005 00:53:
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..



Mulla oli ihan samanlainen melkein koko tän viikon... Serkku vihjasi että ehkä ihminen vain etsii sen hetkisestä tilanteestaan aina ne pahat asiat (ehkä että niitä pääsisi kehittämään), joten vaikka olisi miljonääri ja naimisissa maailman kauneimman/komeimman ihmisen kanssa jne jne niin silti huolehtisi aivan yhtä paljon kuin jos olisi köyhä ja yksin. Tai no, ainakin jonkin verran *vink*

piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??



Ehkä se suru olikin vain aivan ohuen onnikerroksen alle piilotettuna, ja se tuli sieltä sitten esille? Kyllähän se niin on että ikävätkin asiat on käsiteltävä tai ne kummittelevat uudestaan ja uudestaan...

Mut, klisee kuin onkin, niin kyllä se siitä *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#9151 • • Injektio Guest
yskä prkl *dissaa* jättäis jo rauhaan..
Rocca

Posts: 3,064

#9152 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Heikottaa hajottaa ja harmittaa...nyt ku ei tarvis mennä töihin olis sikamahtavaa..meinaan kiinnostus on aika minimaallinen *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9153 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Olen totaalisen uupunut ja väsynyt..*uuh* Koko kesästä..
Olenkin ollut koko kesän vähän kipeä. Ekaksi yskää, sitten nuhaa, sitten taas yskä ja nyt kurkkukipea. Tulis edes kunnolla kuume, että vois rauhassa levätä ja sairastaa kerralla kaiken pois...Mut ei.. Kun ei ole kuumetta, ei ole oikeasti kipeä..eikä saa saikkua..Tätä menoa en parane ikinä..

Olen niin loppu..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Orfeus

Posts: 5,872

#9154 • • Orfeus
Kurkku kipeenä*uuh* Ei tehny vissiin hyvää öinen kävely vesisatees rushist himaa*eiei*
iriil

Posts: 371

#9155 • • iriil
Joudun taas lähtemään Joensuusta. Täällä olo helpottuu eikä mieltä paina tietyt asiat koko ajan. Ja sitten nuo ihanat ihmiset täällä...Niitä oli tullut jo niin ikävä. Nyt vielä kuukauden verran joutuu istumaan etelässä tehdastyössä ja sitten vasta pääsee takaisin tänne.
Sitten saakin olla täällä melkein kyllästymiseen astikkin.
Jos jotain hyvää pitää olla niin etelästä tullut kaverini ei ainakaan saanut traumoja Joensuun kavereistani... Mutta ei halua lähteä!!!
Piiuzki

Posts: 870

#9156 • • Piiuzki
Tänään alkaa taas viienpäivän duuni viikko.. eikä vois kiinnostaa yhtään. *poks*
Mut onneks sen jälkeen on 5päivää vapaata sitä odotellessa *jiihaa*
Fyrisch

Posts: 4,525

#9157 • • Fyrisch
rahat loppu, ja mutsi lähös koht kuukaudeks landelle, eli pitäs nopee pyytää lainaa :.E palkka tulee vast viikonpääst
Avatar
#9158 • • MiSSy* Guest
Loppujen lopuksi helvetin pieni asia pilasi tämän päivän, mutta se pieni asia on suuri mulle ja loukkaa mua vitusti.*nyyh*
Se sai mut tuntemaan itseni niin nollaksi jolla ei ole vittujakaan väliä.
Avatar
#9159 • • candyraver Guest

sapeli, 18.7.2005 02:37:
---
candyraver, 18.7.2005 00:53:
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..
---


Mulla oli ihan samanlainen melkein koko tän viikon... Serkku vihjasi että ehkä ihminen vain etsii sen hetkisestä tilanteestaan aina ne pahat asiat (ehkä että niitä pääsisi kehittämään), joten vaikka olisi miljonääri ja naimisissa maailman kauneimman/komeimman ihmisen kanssa jne jne niin silti huolehtisi aivan yhtä paljon kuin jos olisi köyhä ja yksin. Tai no, ainakin jonkin verran *vink*


---
piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??

---


Ehkä se suru olikin vain aivan ohuen onnikerroksen alle piilotettuna, ja se tuli sieltä sitten esille? Kyllähän se niin on että ikävätkin asiat on käsiteltävä tai ne kummittelevat uudestaan ja uudestaan...

Mut, klisee kuin onkin, niin kyllä se siitä *hali*



No,nyt on ainakin jo paljon parempi mieli..eikä mulla sinäänsä ollu ees mitään todellista syytä tohon matalaan mielialaan, joten aivan turhaan taisin edes mainita asiasta *häpeil* Ja juu,näin se menee; Kyllä se siitä *iloinen* sit ku malttas itse joskus ajatella tollasissa tilanteissa juurinkin noin ni tajuais ettei se maailma kaadu siihen että on puol päivää paha olla...*joo*
Bio

Posts: 4,429

#9160 • • Bio The Bullies / Pinky
Jahas.. viikottainen päänsärky iski, auu! Eiku buranaa kurkust alas..