31,307 posts, 1,566 pages, 8,553,414 views
mayah, 17.7.2005 21:20:
---
Fresia, 17.7.2005 21:15:
Joku maailman tasapaino järkky mun kouluun pääsystä ja poikakaveri katsoi parhaaksi jättää mut... Pelkään hetkeä kun tajuan mitä kaikkea ei enää ole...
---
Mitä h*lvettiä?? Jätti sut sen takia, et pääsit tampereelle kouluun? Pah, ei oo se pässi edes yhden -hymiön arvoinen!
Odotahan vaan, kun pääset asettumaan uuteen kotiisi ja pääset opiskelija-elämän alkuun... Sillon sä kiität sitä idioottia, et se jätti sut, ettei itse tarvinnut vaivautua!
Iso voima-
candyraver, 18.7.2005 00:53:
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..
piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??
sapeli, 18.7.2005 02:37:
---
candyraver, 18.7.2005 00:53:
en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..
---
Mulla oli ihan samanlainen melkein koko tän viikon... Serkku vihjasi että ehkä ihminen vain etsii sen hetkisestä tilanteestaan aina ne pahat asiat (ehkä että niitä pääsisi kehittämään), joten vaikka olisi miljonääri ja naimisissa maailman kauneimman/komeimman ihmisen kanssa jne jne niin silti huolehtisi aivan yhtä paljon kuin jos olisi köyhä ja yksin. Tai no, ainakin jonkin verran
---
piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??
---
Ehkä se suru olikin vain aivan ohuen onnikerroksen alle piilotettuna, ja se tuli sieltä sitten esille? Kyllähän se niin on että ikävätkin asiat on käsiteltävä tai ne kummittelevat uudestaan ja uudestaan...
Mut, klisee kuin onkin, niin kyllä se siitä