päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,020 views

anniharha

Posts: 1,937

#27601 • • anniharha
Päätä seinään ja pulkalla puuhun :(
En ois tahtonutkaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#27602 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Aivan kauhee liskojen yö *nyyh*

Hirveitä kauhu unia koko perkeleen yö *poks* Heräsin varmaan sata kertaa yön aikana ja nyt on töissä aivan uskomattoman väsynyt olo *nukkuu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#27603 • • Freja Sihteeri
Tänään tuntuu kerrankin aika maanantailta tää maanantai.
Nukuin liian pitkään, sit kun olin ottaas hiuksia pois silmiltä niin tökkäsin itteeni sormella (ja just sillä missä on pisin kynsi) suoraan silmääni, ja siihen sattui jotai 20 min enneku pystyin ees nouseen ylös / avaan silmääni. Se kipu, kirvely ja vuotamisen määrä oli ihan kamalaa.
En ehtiny kotona myöskään juomaan aamuteetä, ja b-vitamiinitkin unohdin ottaa.
Tein salaatin töihin lounaaks, ja kun pääsin tänne niin saldekiposta oli valunu nesteitä ulos.
Tänään alkoi syksy ja oisin halunnu lähtee salille, mut ääni on puoliks mennyt ja nenä ihan tukossa. Naamasta kyllä huomaa kesän juhlimiset. Vitutti katsoa peiliin kun näki sieltä jonkun, joka oli ennen kesää ihan eri näköinen.

Kaiken lisäks taidan haluta jotain mitä en voi saada.

Antakaa mulle parempi loppupäivä! *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#27604 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 25.8.2008 09:37:
Antakaa mulle parempi loppupäivä! *uuh*



Eiköhän se oo aika takuuvarma juttu, miten se vois enää olla huonompi? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#27605 • • Freja Sihteeri

sapeli, 25.8.2008 09:40:
Eiköhän se oo aika takuuvarma juttu, miten se vois enää olla huonompi? *hih*



Mä en uskalla ees luetella miten se vois olla huonompi, ne kuitenkin kävis toteen :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Birgie

Posts: 1,311

#27606 • • Birgie Kikati
Joku oli vkonlopun aikana pölliny mun pyörästä tangon. :( Todennäköisesti ihan kiusallaan, ei kyllä voi tajuta ihmisiä, jotka tekee tollasta. Kyseessä oli vielä ns. mummopyörä, ettei tanko edes ollut mitenkään arvokas. O_o

Lisäksi oon ihan naatti vkonlopun leirin jäljiltä, ei nappaa yhtään olla töissä. :(

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

sapeli

Posts: 11,768

#27607 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 25.8.2008 11:07:
Oon puhekiellossa 4-5 päivää. Aika ankeeta.



Mese ja facebook laulamaan! Mulla oli kurkunpääntulehdus pari kuukautta sitten ja aika pitkälle pääsi sillä kun kirjoitti pari peruskommenttia/kysymystä/vastausta kännykkään ja näytti vaan sitä kun oli tarve. Kyllä siitä hupiakin saa revittyä irti. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#27608 • • Verano Merituuli

mayah, 25.8.2008 11:07:
Oon puhekiellossa 4-5 päivää. Aika ankeeta.



No hitto :( Me oltiin selkeesti liian äänekkäitä lauantaina!
Dneya

Posts: 1,464

#27609 • • Dneya Sizkolizko.
Maanantaikooma, silmiä nukuttais niin paljon vielä, vaikka on jo iltapäivä. Viime viikko mennyt öisin seikkaillessa (unissa siis), kaipaisin jo levollista yötä. Mikä lie taas riivaa mieltä. *igor*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

MissKoo

Posts: 1,289

#27610 • • MissKoo
Jepjep. Olin töissä vähän vajaa neljä tuntia loman jälkeen kunnes muistin miks olin niin fakin stressissä ja kireenä ennen lomaa. Mä haluun uuden duunin badly.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#27611 • • Mao & Taikahattu UG-///
Poskiontelontulehdus ja jotain häikkää keuhkoissa myös, eli koko viikko saikkua... *poks*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Takyon

Posts: 2,945

#27612 • • Takyon Möwkö
Työpaita oli ratkennut alaselästä, eikä siinä vielä mitään mut mä huomasin sen vasta safkiksella hiukan ennen puoltapäivää.. Onneks kävin kotona syömässä ja onneks kaapissa oli toinen paita jota voin käyttää töissä.

Toivottavasti kovin moni ei ole huomannu :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

hemuz

Posts: 2,178

#27613 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 25.8.2008 11:07:
Oon puhekiellossa 4-5 päivää. Aika ankeeta.



Toi on ihan sairasta. Ollu itelki kans joskus *piis* *lohduttel*
Mark

Posts: 7,311

#27614 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
TAAS fillarista laukes kumi, tää on jo vittuiluu *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Freja

Posts: 8,775

#27615 • • Edited Freja Sihteeri
Oonko vähä tyhmä vai oonko vähä tyhmä.

Siis joo, oon tyhmä. Mä oon tänää vaa tehny kaiken niin vaikeimman kautta, ja si myöhemmin jääny miettiin et "hetkinen, miks mä tein ton noin ku mä oisin voinu tehdä sen näin" ja sitä rataa.
Nyt si ku tulin kotiin, ja rupesin tekee huomiselle lounasta, katoin kyrpiintyneenä et kananmunat oli menny kuukausi sitten vanhaks. Heitin ne sit roskiin ja kirosin samalla, ku heitin taas ruokaa pois. Hetken siivoiltuani ja normiroskat ja paperijätteet roskiin vietyäni jäin miettiin et veisinkö viel pahvit. Rupesin kattoo sitä munapakettia siinä, tai oikeestaan sitä leimausta. Elämme siis elokuuta, emme syyskuuta niinkuin munia poisheittäessäni olin luullut.

Huoh. Grr.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

peikkolapsi

Posts: 1,180

#27616 • • peikkolapsi miisa the maskotti
*lohduttel*

sattuisattuisattui.
ei enää ikinä moisia sairaalatoimenpiteitä.
kyllä on itketty *nyyh*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

MissKoo

Posts: 1,289

#27618 • • MissKoo
Heti alko nuha kun palasin töihin lomalta. Täällä on ilmastointi ihan perseestä, pitää istua kaksi villapaitaa päällekäin ja kaulaliina kaulassa. Kuulostan ihan flunssaselle ja ääni on käheenä.

En ymmärrä miks tälläsiä ilmastointeja pidetään, täällä on koko ajan kaikki ihan paskana ton takia. Ei mukaan hirveästi kiinnosta koko ajan niistää nenää.
MissKoo

Posts: 1,289

#27619 • • MissKoo
Huoh. Valivali. VALIVALI. En ole koskaan pitänyt yhtä superihanaa kesälomaa eikä koskaan töihinpaluu ole ollut yhtä vaikeaa. Kun aamulla heräsin, olo oli lähinnä krapulamainen, vaikka olin siis eilen vaan töissä ja salilla! Väsyttää ihan hulluna ja tuntuu jotenkin vaikealle päästää irti kesäloman vapaudesta ja fiiliksestä. Mä en pysty uskomaan, että se on jo ohi *uuh* pitkä harmaa syksy edessä ja mustaakin mustempi vuodenaika.
sapeli

Posts: 11,768

#27620 • • sapeli jokukukamikä?

MissKoo, 26.8.2008 11:52:
Huoh. Valivali. VALIVALI.



Saat mut melkein onnelliseksi siitä että mulla ei ollut lainkaan lomaa... Tavallaan helpompi vaan jatkaa samaa höyryä tätä samojen terminaaliseinien tuijottelua kun ei ole ollut vapaalla nauttimassa kesästä ja lämmöstä ja vapaudesta.

Toisaalta, kun sen noin sanon niin kuulostaapa masentavalta. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.