päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,639 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2601 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
otan osaa, Mayah. Kaveri sai joskus lukioaikana sakot ajettuaan pikkutiellä koulun lähellä 40km/h kolmenkympin alueella. Asiaan vaikutti se, että se yksi yliajo-onnettomuus oli sattunut juuri pari päivää aikaisemmin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#2602 • • Howdy Oldie
Internal *dissaa* Server *dissaa* Error

--
Käpy vailla vertaa

terraluna

Posts: 1,270

#2603 • • terraluna Agentti
Mulla viimeksi sunnuntaiaamuna tuli paha mieli kun Koxboxin jälkeen yks hippipoika rupes juttelee mulle ja sanokin yhtäkkiä yllättäin että vois vetää mua turpaan koska oon niin onnellinen.

Tuli tosi surullinen olo, koska varmaan täytyy ihmisellä olla jokin pahasti vinossa, kun menee tuntemattomalle sanomaan tollasta. En sit osannu sanoo muuta kuin että ”toivottavasti sullakin kääntyy asiat parhain päin” ja lähin kävelee.

Sit kun olin jo kävelemässä himaan päin, tuli mieleen et ois voinu ees kysyä et voisko auttaa jotenkin, vaikka ees kuunnella... no, silloinhan oli jo myöhästä.

[muokattu 15.3.2004 23:22]

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Mr. Sinner

Posts: 408

#2604 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Tajusin justiinsa, et tänään olis pitäny palauttaa muutamii papereita koululle. Nykyään unohtaa hoitaa tälläset hommat ihan liian usein*uuh*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Epailija

Posts: 5,636

#2605 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian:
Imho motarilla voi _hyvällä säällä_ ajaa kyllä tota 160 km/h ihan hyvin aiheuttamatta suurempia vaaratilanteita.



Jos motari on enimmäkseen tyhjä, niin silloin ehkä. Ei se siitä kyllä juurikaan järkevämpää tee. Tuollainen kaahailu ei ole hyvän kuskin ominaisuus ja muistaakseni tällaisena mayah itseään piti ainakin erään aikaisemman postauksen mukaan. Voi tietysti olla, että kyse oli itseironiasta. Kyllä sitä jokainen osaa autollaan ylinopeutta ajaa, mutta hyvä kuski tajuaisi lähteä kotoa sen verran aikaisin, ettei tarvitsisi kaahata.

Tällä tosin viittaan nyt vain tuohon 160 km/h:n hurjasteluun. Ohitustilanteissa ymmärrän ylinopeuden (vaikka se ei siitä sen laillisempaa teekään), enkä voi väittää, ettenkö itsekin saata maantiellä jättää hiljentämättä siihen 60:iin sen yhden pienen risteyksen takia. En tosin pidäkään itseäni järin hyvänä kuskina juuri tämmöisten asioiden takia. Kaupungissakin tulee nykyään ajettua yleensä sitä tyypillistä ”rajoitus + 10 km/h”-nopeutta ja keltaisillakin ehtii yleensä ihan hyvin - kunhan on suojatien päällä ennen kuin vaihtuu punaiseksi. *justjoo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#2606 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah:
Ja ettei nyt kenellekään jää epäselväksi, niin tiedostan kyllä sen, että yhteiskunnassa on tietyt pelisäännöt joita tulee noudattaa ja että olen näitä pelisääntöjä nyt kahdesti rikkonut. Minua on siitä sakkojen muodossa rangaistu ja seuraavasta lähtee kortti. Ja lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että teen kaikkeni ajaakseni vastaisuudessa vieläkin hiljempaa. *piis*



Thou art forgiven for now, but we'll be watching... *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MaSari

Posts: 1,986

#2607 • • MaSari space jammer
Mitä lähemmäs toi Oceania tulee ja mitä enemmän siitä puhutaan, sitä enemmän mua vituttaa *dissaa* Eipä toi kokonaisuutena olekkaan kun yks mun suurimmista bileunelmista.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Epailija

Posts: 5,636

#2608 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah:
Todellakin oli ja jos joku tohon kommenttiin tarttuu tosissaan, ni eipä siinä sitten mitään.. Tässä se nyt kuitenkin quotattuna ”mikä ärsyttää” keskustelusta:
---
mayah:
Ihmiset, jotka laittavat liikennevaloissa vaihteen päälle vasta kun vihreä on jo palanut vartin. Ihmiset, jotka on aina mun tiellä kun mulla on kiire. Koska tietystikään kukaan muu ei osaa ajaa autoa kuin minä.
---
Unohdin taas että täällä itsensä kiritisoiminen tulee merkitä KRITISOIN NYT ITSEÄNI merkinnöillä.



Ongelma oli siinä, että en muistanut postausta sanatarkasti. Olisi tietysti pitänyt tarkistaa postaus ennen kuin aukaisee sanaisen arkkunsa. Itseironiaahan se tosiaan oli. *piis*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#2609 • • ezzy Droid-pappa

mayah:
---
No jos kyseisessä risteyksessä keskellä maantietä on joskus jostain syystä lapsi, en usko että tilanteeseen paljoakaan vaikuttaa ajanko 60 vai 80 km/h.



Itseasiassa jarrutusmatka on merkittävästi pidempi.
Epailija

Posts: 5,636

#2610 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy:
Itseasiassa jarrutusmatka on merkittävästi pidempi.



Kuka jarruttamisesta on mitään sanonut? *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#2611 • • Pätkis Pikkis
taas näitä älykkäitä ja todellisia ongelmia: leivänpaahdin hajosi *nyyh* ...mutta kun mä en elä ilman... *snif*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

anqqa

Posts: 4,034

#2612 • • anqqa tirehtööri
herääminen harmaaseen aamuun ja kirje kelalta - 1500e opintotukia jos viitsisit maksella takas, kiitos.

ainiin, eilenhän oli sentäs palkkapäivä. palkkaahan ei toki tullu eilen, mutta tänään sentäs ainaki jotkut saanu vähän, eli ehkä iteki osalomautuksesta allennetun palkan ensimmäisen puolikkaan saatan saada..

[muokattu 16.3.2004 11:44]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Claquesous

Posts: 3,206

#2613 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Liittymä on pistetty kiinni

Ja sain selville, ettei liittymää avata ennen kuin kaikki laskut on maksettu eli taitaa mennä tuonne ensi kuun puolelle...*poks*

[muokattu 16.3.2004 14:22]

--
32. of December

tiipi

Posts: 506

#2614 • • tiipi
huominen reaali. *nyyh* ja siihen liittyen fyssa ja kemia, jotka ei jää millään päähän. =(

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Toykio

Posts: 294

#2615 • • Toykio
Koulumatkan varrella oli työmaa, jota en tienkään voinut kiertää*hmph* ja niin kävi, että kenkulaiset ovat nyt ravassa ja märät kurasta ..piti sitten saada nämäkin tossut pilalle!*eiei*
Lothar

Posts: 97

#2616 • • Lothar

anqqa:
herääminen harmaaseen aamuun ja kirje kelalta - 1500e opintotukia jos viitsisit maksella takas, kiitos.
[muokattu 16.3.2004 11:44]



450 takaisin tahtovat multakin.. Hieno homma, kun noi tulot on tällä hetkellä aikasta huonona.. Kävin tekemässä maksusuunnitelman Kelassa ja sain sovittua sillai, että maksan 50 /kk. Eli kun saan maksettua vuoden 2002 takas pääsen maksamaan takaisin vuoden 2003 ylimääräisiä tukia.. Tällänen oikeesti nostaa opiskelumotivaatiota..*piru* Turhaan sitä missään duunissa koulun ohella käy, sossun luukulle vaan rutisemaan!!!

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

La Petite

Posts: 1,160

#2617 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
V...n Kela tahtoo multa takas 459....

Keskeytin kyseisenä vuonna koulun maaliskuussa, mut se ei kuulemma ole sama asia kuin jos olisin valmistunut. Koko vuoden tulot lasketaan. Eli kaikki mitä silloin joskus sain, pitää maksaa takas.

Ihanaa................... *dissaa*

--
Rem tene, verba seqventur

anqqa

Posts: 4,034

#2618 • • anqqa tirehtööri

La Petite:
V...n Kela tahtoo multa takas 459....

Keskeytin kyseisenä vuonna koulun maaliskuussa, mut se ei kuulemma ole sama asia kuin jos olisin valmistunut. Koko vuoden tulot lasketaan. Eli kaikki mitä silloin joskus sain, pitää maksaa takas.



mäki muistaakseni lopetin tuen haluamisen kevään jälkeen, josksin syksyllä tuli taas ja palautin heti, eli saas nähdä. kumminki toi 1500e on enemmän mitä jää nykypalkasta (sillon ku se sattuu tulee) käteen verojen jälkeen, siitä sitte asuntolainanlyhennys sun muut ns. kiinteet kulut pois, ni.. *eiei*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

La Petite

Posts: 1,160

#2619 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

anqqa:
---

---


mäki muistaakseni lopetin tuen haluamisen kevään jälkeen, josksin syksyllä tuli taas ja palautin heti, eli saas nähdä. kumminki toi 1500e on enemmän mitä jää nykypalkasta (sillon ku se sattuu tulee) käteen verojen jälkeen, siitä sitte asuntolainanlyhennys sun muut ns. kiinteet kulut pois, ni.. *eiei*



Mä tosiaan lopetin koulun vuonna 2002 maaliskuus ja tietenkin sen jälkeen tienasin ”normaalisti”, nyt oon taas köyhä opiskelija, olis joskus ehkä pitäny jemmaa jotain rahoja pahan päivän varalle.
Täytyy varmaan alkaa kieltäytyy opintotuesta ja tehdä enemmän töitä ja valmistua myöhemmin.... *poks*
Tai asua teltassa *ding*

[muokattu 16.3.2004 14:45]

--
Rem tene, verba seqventur

misjah

Posts: 3,373

#2620 • • misjah Team Sika
hirvee väsymys kertausten takia mut toisaalta päivän :)) vois olla se ettei tartte olla enää kertaamassa.. *jiihaa* enkä oo menos kyllä enää.. *taputapu*

--
www.team*possu*.tk