31,307 posts, 1,566 pages, 8,552,227 views
Avernian:
Imho motarilla voi _hyvällä säällä_ ajaa kyllä tota 160 km/h ihan hyvin aiheuttamatta suurempia vaaratilanteita.
mayah:
Ja ettei nyt kenellekään jää epäselväksi, niin tiedostan kyllä sen, että yhteiskunnassa on tietyt pelisäännöt joita tulee noudattaa ja että olen näitä pelisääntöjä nyt kahdesti rikkonut. Minua on siitä sakkojen muodossa rangaistu ja seuraavasta lähtee kortti. Ja lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että teen kaikkeni ajaakseni vastaisuudessa vieläkin hiljempaa.
mayah:
Todellakin oli ja jos joku tohon kommenttiin tarttuu tosissaan, ni eipä siinä sitten mitään.. Tässä se nyt kuitenkin quotattuna mikä ärsyttää keskustelusta:
---
mayah:
Ihmiset, jotka laittavat liikennevaloissa vaihteen päälle vasta kun vihreä on jo palanut vartin. Ihmiset, jotka on aina mun tiellä kun mulla on kiire. Koska tietystikään kukaan muu ei osaa ajaa autoa kuin minä.
---
Unohdin taas että täällä itsensä kiritisoiminen tulee merkitä KRITISOIN NYT ITSEÄNI merkinnöillä.
anqqa:
herääminen harmaaseen aamuun ja kirje kelalta - 1500e opintotukia jos viitsisit maksella takas, kiitos.
[muokattu 16.3.2004 11:44]
La Petite:
V...n Kela tahtoo multa takas 459....
Keskeytin kyseisenä vuonna koulun maaliskuussa, mut se ei kuulemma ole sama asia kuin jos olisin valmistunut. Koko vuoden tulot lasketaan. Eli kaikki mitä silloin joskus sain, pitää maksaa takas.
anqqa:
---
---
mäki muistaakseni lopetin tuen haluamisen kevään jälkeen, josksin syksyllä tuli taas ja palautin heti, eli saas nähdä. kumminki toi 1500e on enemmän mitä jää nykypalkasta (sillon ku se sattuu tulee) käteen verojen jälkeen, siitä sitte asuntolainanlyhennys sun muut ns. kiinteet kulut pois, ni..