päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,788 views

sapeli

Posts: 11,768

#25121 • • sapeli jokukukamikä?
Väsyttää... Mut tää oli tietoinen valinta - pelisessio venyi myöhään eikä eilen ehtinyt nukkumaan päikkäreitä, joten tänään on väsky. Mut tänään sitten varattu päikkäreille hyvin aikaa *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#25122 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 14.1.2008 22:39:
Kyllä muutes tulisi paijaus tarpeeseen. Myönnän. Parempikin fiilis on ollut.



*paijail* *hali*

----

Mua ahistaa. En tie mitä ajattelisin yhestä asiasta mitä ehkä ajattelen, ja se ahistaa. En uskalla. Pelottaa. Häirää. En tiiä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#25123 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 15.1.2008 08:11:
*igor* plus *igor* = *igor**igor*



samoilla linjoilla!! *igor*


paska aamu!! ja yleinen olotila *hmph*

--
pinkki on pop!!!

Sinza

Posts: 2,227

#25124 • • Sinza

tume-, 14.1.2008 17:43:
Vittu kävi tv-lupatarkastaja *eiei*


Tätä mä just pelkään. Nyt ku asuu rivarissa ni mulle on oikein muodostunut ongelmaks oven avaaminen. En uskalla ollenkaan mennä avaa ovea, koska pelkään et siel on tv-lupatarkastaja ja sit en pysty valehtelee sille päin naamaa *nauru*. Huono homma on vaan se että jos puuhailee keittiössä jotain niin ovellaolija näkee sut... On mulla kans ongelmat! Onneks avokki avaa aina oven kun se on himassa, niin mun ei tarvi valehdella päin naamaa jos joku tulee lupia kyselemään!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ezzy

Posts: 8,060

#25125 • • ezzy Droid-pappa
Flunssa jatkuu ja muuttaa muotoaan. Oi ihanuutta. Nyt en saa ees nukuttua enää kunnolla. Ei perkele oikeesti.
Piider

Posts: 376

#25126 • • Piider Höpönpöppöö
Huoh, uusi sairaus ja lisää lääkkeitä *uuh*
MiMoSa

Posts: 1,664

#25127 • • MiMoSa
Epätietoisuus, ahdistus, ikävä, huoli. Tää viikko ei oo ollenkaan kiva.*uuh* *nyyh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Rinik

Posts: 647

#25128 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
flunssa...

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Avatar
#25129 • • Muussika Guest

Freja, 15.1.2008 08:27:

*paijail* *hali*

Mua ahistaa. En tie mitä ajattelisin yhestä asiasta mitä ehkä ajattelen, ja se ahistaa. En uskalla. Pelottaa. Häirää. En tiiä.



*pajail* right back ! *hali*

Munkin mieltä pistää matalaksi yksi homma. Noh, elämä on päätöksiä, ei voi mitään.
Heli

Posts: 1,489

#25130 • • Heli vai kuka se oli
vittu ku vituttaa.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#25131 • • Muussika Guest
Vaikea sanoa onko tää :( vai :), vaikeat päätökset saattaa osoittautua juurikin niiksi oikeiksi.

Bändihommat taitaa olla nyt historiaa. Enpä olisi ikinä uskonut, että moinen tapahtuisi näin yllättäen ja tällä tavoin. Omasta elämäntilanteestani johtuen en ole voinut panostaa hommaan tällä hetkellä 110 prosenttisesti - uuden vastuullisen työn päälle olen vääntänyt lopputyötä hullun lailla. Nukkumassa pitäisi usein olla jo 21 aikaan töiden alkaessa välillä klo. 06, joten aikaa ei ole jäänyt työn ja lopputyön vääntämisen jälkeen oikeastaan mihinkään. Nyt olisi se kriittisin aika myös bändin osalta, koska levy tulisi juuri ulos ja kiertuetta pukkaisi. Mulla ei kuitenkaan ole tällä hetkellä mahiksia käyttää 3 iltaa viikossa reeneihin ja lisäksi tehdä päivittäin runsaasti muita bändihommia, vaikka kuinka haluisin.

Ymmärrän, että muita varmasti kyrpii kun en ole pystynyt panostamaan niin paljon kuin haluaisin. Tämä on sitten johtanut siihen, että mua on suljettu asioiden ulkopuolelle, ja tämänpäiväinen tempaus sai mulle kyllä niin pahan mielen, että enpä olisi koskaan noista ihmisistä moista uskonut. Olen ollut useamman vuoden bändissä mukana, enkä mielestäni ansaitsisi sitä, että mun selän takana tehdään tosi ikäviltä tuntuvia asioita ilman, että mulle sanallakaan mainitaan moisista. Nyt vasta taidan tajuta, mikä meininki todellisuudessa on. Tosi pahalta tuntuu.

Todella toivon, että mun tilalle mahdollisesti tulevaa tyyppiä osataan kohdella tasavertaisesti. Toivon myös, että kyseinen tyyppi pystyy panostamaan sen 110 prosenttia, ja ettei elämäntilanteessa tapahdu mitään muutoksia, kerta sellaista ei vaan pystytä sulattamaan.

Jos joskus johonkin uuteen porukkaan liityn, niin toivon, että siinä porukassa osataan ottaa huomioon ihmisten erilaiset elämäntilanteet. Ehkä toi homma vaan alkoi sit mennä jo liian vakavaksi ja liian starbailuksi, vaikka siihen ei mielestäni vielä olisi syytä. Mielestäni olisi tärkeintä, että ensimmäisessä virallisessa julkaisussa olisi kaikki panostus laitettu itse musiikkiin, ja muutoin vedetty homma minimibudjetilla. Nyt on mennyt juuri toistepäin.

Noh, ehkä mun vaan oli nyt aika lähteä. En voi antaa itseäni tallottavan, enkä voi yrittää elää yli voimavarojeni oman (psyykkisen) terveyteni kustannuksella. Nyt mulla on sitten aikaa väsäillä itsekseni musakkia ja harrastella muita hommia. Jos kaikki menee nappiin, niin tuskinpa tässä kovinkaan montaa vuotta enää lapsettomanakaan elellään, joten onpahan sekin tie sitten jo valmiiksi raivattuna bänditouhuilta. :)

Enpä haluaisi pahalla muistella bändikavereita, koska heidän kanssaan on ollut tosi mahtavia hetkiä kuluneiden vuosien aikana. Viimeaikaisten tapahtumien myötä joudun kyllä sanomaan, että enemmän on tällä hetkellä ikäviä kuin hyviä tuntemuksia. Todella harmillista, mutta elämässä sattuu ja tapahtuu. Toivoen saavat hommat ja bisnekset rullaamaan.
Aune-mummo

Posts: 543

#25132 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
ÄRRRRSYTTÄVÄT luokkakaverit , vittu mitä spedejä tai osa niistä..
Septique

Posts: 441

#25133 • • Septique
Kaikki kaverit on intissä ja oon iha yksin B(
kokosbollar

Posts: 334

#25134 • • kokosbollar franks and beans!
Kauhea paniikkikohtaus! Pacifique lähestyy, mainoskin ilmestyi klubbarin sivuille ja läskit senkun hyllyy! Ja vain 3 viikkoa H-hetkeen! *eiei*

Huomenna alkaa yhden naisen Fat Camp. Ja siellä punnerretaan tai itketään ja punnerretaan. *lmao*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

MiMoSa

Posts: 1,664

#25135 • • MiMoSa
Epätietoisuus kaverin kohtalosta sai pahimman mahdollisen lopun. Nyt on enää jäljellä suru, ikävä, viha ja kysymykset miksi miksi miksi!!!*nyyh**uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

pirpeli

Posts: 5,533

#25136 • • pirpeli

kokosbollar, 16.1.2008 00:20:
Ja siellä punnerretaan tai itketään ja punnerretaan. *lmao*



Älä suotta vaivaudu..Mun mielestä sun pitäs vaan suosiolla jättää noi bileet väliin, kun oot noin törkeen lihava.

(:D)

Mun päivän :( ...on toi helvetin keli. Yleensä saa olla millasta säätä tahansa, mutta tää jatkuva paska mitä tuolla on, saa mielen matalaksi. Ja lauantaiksi luvattu samaa sontaa, kun sais mieluummin olla aurinkoista :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#25137 • • Freja Sihteeri
Oma kone vähä tilttas, joudun ny olee saikul olevan duunikaverin koneel ja kaikki suosikit tietty poissa ja salasanat ja aaaargh rasittavaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#25138 • • anis
Huomenna loppuu sitten kk. mittainen loma. Pitääköhän mun käydä työkkärissä taas henk.koht. katkaisemassa työttömyys kun tarkoitus oli olla päivä pidempään työttömänä*ding*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#25140 • • Freja Sihteeri
Pähkäilen yhtä asiaa ihan hirveesti ja en tie että mitä tekisin :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been